Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=2131&sort=0&make=749&ref=fas&finnkode=46280581

Dæven så rått interiør! Hvordan får en tak i slik? Fant bare bodykits der jeg søkte :P

Disse er nok sydd sammen på bestilling, da svogeren min har lignende på sin e39 :) Betalte vel rundt 15k for dette i Norge, men tror det er nok billigere i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I usa er vel alt av bilsalg hyllevare... man går inn til forhandler, betaler, og tar med bilen samme dagen..Å bestille og vente på bil er noe amerikanere ikke gjør...Mercedes og BMW er en av de få merkene man kan bestille bil fra..ellers står det fullstappa biler med de største motorene klare til overlevering i lokalene..

post-47960-0-79138300-1390348094_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel....den "feil person" er meg... Jeg er som regel veldig avbalansert og rolig...men er noe med idioter i trafikken som irriterer meg...aldri vært redd for verken mentalt skadde folk, våpen eller andre stoffer..

Jeg har fått folk til å rygge på motorveien lissom bare fordi jeg går mot bilen..haha :P

Mulig jeg har sagt det her inne før.

En kompis av meg ble presset inn til siden så han måtte stoppe.

Grunnen husker jeg ikke men gikk ut av bilen å da kommer fyren med en real høyre som han finter unna for så å sparke han i brystet så han ble liggende rett ut på E6

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk en som klikka på meg ifjor fordi jeg var raskeren enn han til en rundkjøring, han gikk ut av bilen, men jeg bare satt inne og smilte mens han spytta og kom med verbale trusler. Dette skjedde ved storecash brobekk, ved de tre rundkjøringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I usa er vel alt av bilsalg hyllevare... man går inn til forhandler, betaler, og tar med bilen samme dagen..Å bestille og vente på bil er noe amerikanere ikke gjør...Mercedes og BMW er en av de få merkene man kan bestille bil fra..ellers står det fullstappa biler med de største motorene klare til overlevering i lokalene..

Ikke glem døgnåpene bilforhandlerer og bilforretninger så store at de har egen Mc Donalds filial.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 5 dager i uka jeg :) 

Driver du seriøst ? Kroppsbygging eller trener for vektløfting konkuranser ? Eller bare for å være i form ? 

 

bare for å holde meg i form, og konkurrere med venner :D har sittet faast på 60 kilo i skråbenk i flere måneder nå! begynner å bli ganske irritert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å holde meg i form, og konkurrere med venner :D har sittet faast på 60 kilo i skråbenk i flere måneder nå! begynner å bli ganske irritert :P

Trener alene jeg lol tar 90kg i skråbenk kjører 5x5 nå for tida og 105kg 5x5 med flatbenkpress :) er 18 år

Anbefaler deg hvis du vil bli sterk fort tar tid uansett men programmet 5x5 vil gi deg fremgang uansett 

5 Sett 5 reps hvil helt til du er klar igjen. Det er powerlifting program som funker :) økte min Flatbenk som var stuck på 90kg til 100+ på noen måneder med 5x5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...