Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en Cooper S med works tuning, ca 215 hester. Det er ikke rettferdig å sammenligne med en Cooper One. Synes det er litt morsomt at du kjøper deg dette, for det var verdens største homobil da jeg hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskrivelse

Rolig, alminnelig, ? grei ? får folk avgjøre som dem vil .... dame på 57 år ... med litt temprement ... av og til og innimellom om menn ikke oppfører seg ... anstendig normalt mot meg ... søker bolig ... Helst i landlige omgivelser et stykke utenfor oslo. Jeg har noen snille og renslige katter som har sandkasse innendørs i en gang eller et sted det kan passe ned til en kjellerstue ... Jeg vil ikke ha urørlige katter og liker mine katter som er i aktivitet delvis og av og til og innimellom sover dem som normalt er for katter og folk ... Mine katter er ikke bare innekatter. Mine katter er det som kalles huskatt og en er blanding av huskatt og det som kalles perser ? Jeg synes selv mine katter gjør lite vesen ut av seg, men for at naboer skal slippe å se dem gå så mye som en eneste gang over sin prydplen, så må jeg bo utenfor det typiske byggefeltet. Jeg må ikke bo på gård i kårhus som noe must og jeg må ikke bo i et småbruk. Ønsker bare at huset ligger litt for seg selv, men har ikke noe ønske om å bo i ødemarken som en single - enslig kvinne. Vet ikke hvem som ønsker det ? I alle fall ikke jeg.

Da jeg ikke kan få flytte-hjelp eller noe som helst annen hjelp av mine to yngste søsken ... søster ... og ... bror ... er det grunnen til at jeg må bo sentralt da jeg ikke kan få hjelp til kjøring med bil noe sted eller kjøring av mine saker når jeg skal flytte. Derfor må jeg bruke Kongsberg flyttebyrå eller frivillighetssentralen som holder til i Kongsberg. FAKTA.

Og om jeg er single og enslig så er ikke jeg sammen med en mann kun for å gå rundt å fortelle at jeg er gift for syns skyld. Jeg er heller ikke i sammen med en mann som jeg selv ikke matcher i sinn elller utseende. For jeg vil ikke være i sammen med ... hvemsomhelstmannen ... sa generasjonen over oss da vi var unge ute på byen i oslo den gang i tiden.

INGEN NORSK MANN ELLER FRA ET 45 - 46 LAND KAN TVINGE EN TIL Å GIFTE SEG MED HAN ... NEI, TAKK.

ALLE KVINNER I MIN EGEN ALDER AV VENNINNER FØR OG TIDLIGERE HAR OGSÅ VÆRT UTSATT FOR DET HAR DEM FORTALT MEG, SÅ DET ER IKKE BARE JEG SOM HAR HATT DEN ERFARING ... MÅ KJENNES RIKTIG, GREIT OG NORMALT EN MANN SOM EN SKAL GIFTE SEG MED. OG ER DET IKKE DET, LAR EN DET VÆRE ...

DET ER LIKE NORMALT FOR MEG SOM ALLE ANDRE Å KUNNE HA HARMONI OG HARMONY I ET FORHOLD MELLOM EN KVINNE OG EN MANN OG ORKER IKKE KONTROLLFREAKMANNEN. Humufile og bifile ØNSKER JEG ABSOLUTT INGEN KONTAKT VED ELLER MED OG INGEN FORBINDELSE HELLER. JEG ER HETEROFIL SELV.

OG HAR ALLTID VÆRT DET ... Om noen har lurt på det ettersom jeg har vært så lenge ugift og i offentlig forhold.

Jeg er selvstendig og selvhjulpen, men kan ikke bære alt alene når jeg skal flytte og jeg kan heller ikke bære møbler alene ... Det er en sannhet og et faktum. FOR JEG KJENNER INGEN SOM HAR FLYTTET HELT ALENE.

Jeg trenger ikke ro og hvile hele tiden, men jeg vil ikke bo ved siden av nært noe jeg hører bråk fra motorer i et kjør.

Om de.d.de. og DE.DE.DE. har satt ut et falskt rykte om meg etter å ha vært i sammen med noen menn uten å være gift eller forlovet siden 1987, så fikk jeg selv vite at jeg ikke hadde noe mer feil ved den gynekologiske undersøkelse i sommer enn andre kvinner. Det har noe v ed elle m ed dette å gjøre at de falske rykter har kommet ... utover ... spredt ...

ER LEI AV FALSKE RYKTESPREDERE SOM VIL VÆRE PSYKOPATISTER MOT ELLER OVENFOR KVINNER SPESIELT ? For jeg har ikke vært i sammen med en mann siden i 2005 OG DET HAR VÆRT SELVVALGT DET.

JEG VIL HA ET FORHOLD TIL EN MANN IGJEN NÅR DET PASSER FOR MEG SELV OG IKKE FOR EN MANN SOM PRESSTRUER SEG SELV TIL DET. DET FINNES FAKTISK MENN AV DEN SORTEN UTE I ALLE LAND ...

DET ER NORSKE JEG HAR LIKT OG DET ER MENN FRA ANDRE LAND JEG HAR LIKT SOM LIGNER NORGE.

Jeg tør å si i fra jeg ... Jeg tør å innrømme jeg ... i motsetning til enkelte ,, slike ,, visse andre her i samfunnet ...

Jeg har i mine 50 år snakket med en mann i fra Nederland, en Dansk mann, en Italiensk mann, en Engelsk mann 1994 og har etter den tid snakket v eller m en mann bosatt i Italia fra Jugoslavia eller Slovenia som det kalles etter hvert og jeg har snakket med som var der i fra i Norge. Men, kan ikke være i faste forhold om forhold oppleves som uttrygge FOR MEG SELV. Om mannen er flere-generasjoner norsk eller fra et av 45 - 46 land som har bosatt seg her i Norge eller fra Skandinavia eller Europa som er nærmeste naboland. Det gjelder det samme uansett. Vi skjønner Dansk og Svensk språk, men ikke Finsk og ikke Islandsk. Og jeg har omtrent ikke kjent noen i fra våre naboland heller. Færrest av få. Microskopisk få. Jeg har aldri studert andre menn eller kvinner i andre land og deres kultur eller annerledes kultur.

Jeg har aldri hatt behov for det og aldri tenkt noe på det pga kjent flest dem som er som oss her i Norge. Fakta det.

Det har aldri vært å være uten en stillingstittel eller med flotteste stillingstittel som forteller meg om en person. Fact.

Det har vært mer enn som så ... med noen menn ... og andre kaller en bare venner eller bekjente ... vet hvem er ... FAKTA. DET ER FORSKJELLIG TENKNING I FORHOLD TIL DET Å KJENNE NOEN LITE ELLER MYE ? KANSKJE ?

ENTEN ER EN PÅ BØLGELENGDE MENTALT ELLER IKKE. IKKE NOE Å STUDERE. ER ELLER ER IKKE.

OG GJELDER DET EN MANN Å HA ET FORHOLD TIL MÅ EN LIKE HANS UTSEENDE INGEN TVIL OM DET.

Og det å få være i fred for overnysgjerrige naboer er en fryd og en fornøyelse og det er herlig og skjønt og alt BEST.

OVERFØRER SITT SINNE PÅ MINE KATTER ... MOT MEG OG OVENFOR MEG ... DET BLIR FEIL DET VET DE ...

JEG ØNSKER SÅ ABSOLUTT OG INDERLIG Å FLYTTE TIL ET STED HVOR NABOENE NÆRMEST MEG SKAL FÅ SLIPPE Å SE MINE KATTER OG MEG OG JEG VET JEG GJØR DE STØRSTE TJENESTE VED Å FLYTTE BARE JEG FINNER DET JEG LIKER Å FLYTTE TIL FOR JEG BRYR MEG IKKE OM HVA ANDRE LIKER. HAR ALDRI GJORT DET HELLER, SÅ HVIS OG If ... EN ELLER ANNEN HAR MISFORSTÅTT MEG PÅ DET SÅ HAR HUN ELLER HAN. DET ER NOK INGEN BRÅHAST Å FLYTTE HER I FRA FRA HUSEIER, MEN MER FRA NABOEN SAGT MER.

DET ER LETTERE Å PLAGE EN SOM ER SINGLE ENN DE SOM ER PAR SYNES DET SOM I SAMFUNNET .... ..

Personer som ikke liker katter kan være mestre i å sette ut falske rykter om en ... Det er vi klar over det ... Vi vet DET.

Kan leie umøblert om dere er redd for at møbler skal bli stygge. Hele østlandsområdet kan være aktuelt. Selv er jeg mest kjent på Østlandet i Norge da jeg er er født og oppvokst i oslo i GODLIA OMRÅDE NÆR ØSTENSJØVANNET OG ØSTMARKA fra 27.12.56 til 06.02.2008. MÅTTE BLYTTE PÅ GRUNN AV BRANN DER ... DET ER FAKTA DET ...

Å VÆRE EN SOM HAR SATT SIN SJEL I Å PASSE PÅ MITT BARNDOMSHJEM SIDEN 15.5.1965 kunne ikke forstå at en primærlege ikke ville bestille rekreasjonsplass. Og derfor kom brannen. Mens jeg befant meg ute i handlesenter ski.

DET ER FOR MEG BLITT SÅ JEG IKKE GREIER Å STOLE PÅ ALLE FRA ALLE LAND I NORGE ETTER DET ...

DET ER SÅ MANGE LAND SOM 45 - 46 BLITT HER I NORGE FRA 50 ÅRENE. OG DET ER GANSKE MANGE.

OG DET FINN ES OGSÅ NORSKE UTGAVER SOM JEG SELV HAR VANSKELIGHETER V ED EL M ED Å TAKLE.

Det hus som jeg skal leie må ikke være avansert på Electronic og ikke på teknikk. JEG LIKER IKKE HYPERMODERNE.

Vil ikke stå en halv time for å bruke en komfyr eller noe i et baderom. Nei, takk. Passer for de som har gått teknisk høyskole eller høgskole DET. Og det har ikke jeg. For jeg har bare gått yrkesskole og alminnelig vanlig videregående skoler. Men, jeg har mye jobb-erfaring fra tidligere i livet mitt og det kommer en også ganske langt med .., synes jeg selv i alle fall. ARBEIDSGIVERE KAN VÆRE TOTALT FORSKJELLIGE OG VI TRIVES MED MANGE. IKKE ALLE.

Varierte typer jobb BRA. DET HAR VÆRT NÆRINGSRIKT FOR MEG SELV IALLEFALL ... DET HAR JEG LIKT DET ...

HUSET JEG SKAL LEIE MÅ IKKE VÆR HYPERMODERENE ELLER MEST FANCY AVANSERT PÅ ELECTRONIC EL TEKNIKK. JEG SKJØNNER OG VET MENN ? KANSKJE ? LIKER DETTE BEDRE ENN KVINNER FLEST ?

Så trenger ingen henvendelser fra de som har det mest fancy moderne hus av alle. IKKE INTERESSANT FOR MEG,.

ER FORNØYD MED VANLIG OG ALMINNELIG NORSK STANDARD OG MÅ SETTE KATTELUKE I VERANDADØR TIL EN KOSELIG HAGE ELLER EN ANNEN DØR SOM FØRER INN I HUSET. VIKTIGST NÅ AT DET IKKE ER I DET TYPISKE BYGGEFELT OG VIKTIGST AT NABOER SLIPPER Å SE MINE KATTER OG MEG OM DE OVERFØRER Å IKKE LIKE KATTER PÅ MEG ? Det blir ganske slitsomt i lengden ... Gidder ikke å ha det tett innpå meg ... lengre ...

GJERNE EN REKKEHUSLEILIGHET PÅ TO ETASJER OM DET IKKE ER MULIG Å FÅ LEID ET HUS MED KOSELIG HAGE, MEN DA MÅ HUSET I REKKEN VÆRE ENDEN PÅ REKKEHUSET INN MOT SKOGEN HVOR KATTER LIKER SEG. Og selv liker jeg områder å gå tur i eller sykle om jeg får meg en sykkel en dag. Ingen reser på ski heller ...

SKULLE GJERNE HATT EN BIL IGJEN ... FOR VANSKELIG Å SE PÅ HUS UTEN BIL ... SÅ NÅ MÅ JEG BE OM BILDER Å LEIE NOE USETT ? KANSKJE ? OM ALT ANNET PASSER I FORHOLD TIL HUS OG INNHOLD ...

OG HAGE OG OMRÅDET JEG KAN LIKE ... Må ellers kjøre buss eller tog fra Hvittingfoss hvor Grenlandsekspressen er nærmest og bussen mellom Vestfold og Buskerud. Bilen jeg hadde røk 19 okt. og har ikke kjørt bil siden da. Den hadde skilter NE 76061. Og kjører en ingen bil betales ikke forsikring til Gjensidige mer og ikke bom-penger til bomstasjoner.

Bilen står utenfor verkstedet til huseier som jeg leier dette huset av. Bilen står ved siden av Hvittingfoss kraftstasjon.

Mannen jeg leier dette huset av er gustav glenn marius lande og jeg som er leieboer kan også skrive mitt navn med små bokstaver om de ikke liker jeg skriver mitt navn v eller m store bosktaver lengre for herr Perfekt og fru Perfekt ?

JEG ER IKKE DÅRLIG SELV PÅ NOEN MÅTE I SÅFALL AT DET ER SATT UT USANNE RYKTER OM MEG ?

Bare at jeg ikke har god råd som da blir å ha dårlig råd og kanskje mobbes noen for dårlig råd i samfunnet i dag ? Men, jeg har saksbehandlere av mine arbeidsavklaringspenger eller uføretrygd i nav i Kongsberg og får ... garanti ... som ord ? eller ? depositums-kroner ? har saksbehandlere fortalt meg og sagt og jeg må bruke Kongsberg flyttebyrå når jeg ikke har noen andre til å hjelpe meg å flytte eller frivillighet-sentralen i Kongsberg. Så nå har den som leier ut fått konkrete opplysninger og kan ringe primærlege jeg har om de vil og saksbehandlere i nav om viktig for dere. Bare ta kontakt så kan det bli oppgitt dere ... Fra meg selv ... Greiest ... Om dere trenger å snakke ved saksbehandlere ?

Private referanser kan også ringes om det er viktig for dere for å få enda mer informasjon ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan, hvor har hun lært å skrive? Fikk vondt i hodet halvveis og tok meg to paracet. Huff, tror dessverre ikke det er noen som klarer å treffe alle hennes ønsker og krav.

 

sjangsen for at en eller flere femtenåringer sitter og småflirer enda er nok rimelig grei :) tulleannonser er jo ikke noe ukjent fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...