Kvasi Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kjenner godt til MX5, helt siden de kom på markedet faktisk. Ikke den feteste fronten there is men absolutt alle, uten unntak, alternativene man får kjøpt ser forjævlig ut. Syns jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Nah, bør egentlig være minst 350hk for å unngå å bli mobba Blir mobba jeg da, med mine stusselige 286 på 1300 :/ Får se om denne funker med ispigg til helga ihvertfall... Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 - Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Skal du handle gt5 eller gt6 bør du ha ratt og pedaler og det blir det fort noen kroner. Kjøp heller Gta v, mye moro for penga Handla meg gt6, En kompis hadde liggende g27 jeg kunne få kjøpe, det skal visst være veldig gøy å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Så laster du ned live for speed, så er det fullkomment!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Fler her som får opp de små reklamefirkantene på forskjellige nettsider? Bl.a her og på finn. Forbanna irriterans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Om du skal ramse opp de aller verste tinga her i livet, så tror jeg faktisk at å vokne med 14 notifications, etter en kveld med promille i blodet, overgår det meste.... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Fler her som får opp de små reklamefirkantene på forskjellige nettsider? Bl.a her og på finn. Forbanna irriterans adBlock! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Eksisterer det noe lignende for feks VGTV og Youtube? Ingenting er mer irriterende enn de reklame på de to der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Jeg bruker en adblock plug-in til firefox og har ikke sett reklame på youtube på aldri så lenge. VGTV sine reklamer er jeg litt usikker på om den klarer å unngå, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Ahh... Våken, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Aldri hørt om adblock engang Får se om det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Dette har vi holdt på med i 3 skift nå. Revet ned en gammelt mast, åket og signalene. Hele driten er nå, nå kan man klatre over signalene og sveive opp alt sammen med en vinsj slik at man får byttet pærene enkelt. Denne jobben krevde lastebil med skinnehjul, traktor med skinnehjul, lift og 10-12 personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Eksisterer det noe lignende for feks VGTV og Youtube? Ingenting er mer irriterende enn de reklame på de to der... adBlock youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 20140125_213729.jpg Dette har vi holdt på med i 3 skift nå. Revet ned en gammelt mast, åket og signalene. Hele driten er nå, nå kan man klatre over signalene og sveive opp alt sammen med en vinsj slik at man får byttet pærene enkelt. Denne jobben krevde lastebil med skinnehjul, traktor med skinnehjul, lift og 10-12 personer. Hvorfor ikke LED? er det dim-blinke effekten man ønsker? Man kan få LED til å blinke på samme måte ved hjelp av pulsbreddemodulasjon hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg