Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

å bytte vindusheis og dørhåndtakwaier på en e38 er drittjobb ute i snøværet :P

 

mest pga litt uforutsette hendelser, og at 96mod dør ikke er helt lik inni som en nyere en (aner ikke årsmodell på deledøren men vakke lik inni ivaffall)

 

men fikk det nå sammen tilslutt, men nå funker ikke nøklehullet på utsiden, men har da knapp på nøkkelen idet minste :P

 

så fikset 2 ting men kom en ting til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har vell det ja. Kjøpte og betalte for en LSD, men når jeg åpnet nå ble jeg usikker på om det er det eller viskose.. Har ikke so go peiling på slikt.

Låste av ene utgående, og snurra på inngående. Klarte ikke å holde igjen utgående, og begge gikk rundt samtidig samme vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være lameller om det er lsd ja.. Ser ingen lameller da, bare masse tannhjul, derfor jeg ble nervøs!

Er ganske sikker i min sak at du har lamelldiff. Evt kan du spenne den opp i en skrustikke, låse fast inngående aksel og en drivknute. Ta så en momentstang og se hvor mange nm som skal til før du drar med deg siste drivknute. Dette skal ligge på rundt 120nm mener jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker i min sak at du har lamelldiff. Evt kan du spenne den opp i en skrustikke, låse fast inngående aksel og en drivknute. Ta så en momentstang og se hvor mange nm som skal til før du drar med deg siste drivknute. Dette skal ligge på rundt 120nm mener jeg å huske

Okey, Takker for svar! :) Håper du har rett :)

Kan gjøre dette på jobb imorgen, om jeg ikke bare plukker ut hele dritten for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...