e30_joakim Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Holder på og restaurere en bil, orginalt gulvteppe koster 3000 kroner til den bilen........... Tips om hva og hvor jeg kan kjøpe noe som er svart og lette og jobbe med og forme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Selger en grei peugeot 307 stv 1.6 bensin, gått 215000km Fin arbeidsbil/bruksbil Blir eugodkjent i løpet av uka Ingen feil/mangler, eneste litt lakkflekking på bagasje. Pris : 29000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 å bytte vindusheis og dørhåndtakwaier på en e38 er drittjobb ute i snøværet mest pga litt uforutsette hendelser, og at 96mod dør ikke er helt lik inni som en nyere en (aner ikke årsmodell på deledøren men vakke lik inni ivaffall) men fikk det nå sammen tilslutt, men nå funker ikke nøklehullet på utsiden, men har da knapp på nøkkelen idet minste så fikset 2 ting men kom en ting til Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 4 dager i danmark og 8 tusen bare "forsvant" fra lommeboken min. Noen ganger greier jeg å overraske meg selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Noen som klarer å se om dette er viskose eller lsd? Er redd for jeg har blitt lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Viskose eller LSD? Begge har vel diffbremsfunksjon? Ser ikke ut som en åpen diff hvertfall.. HVa skjer om du låser inngående aksel og forsøker å dreie på en av medbringerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Begge har vell det ja. Kjøpte og betalte for en LSD, men når jeg åpnet nå ble jeg usikker på om det er det eller viskose.. Har ikke so go peiling på slikt.Låste av ene utgående, og snurra på inngående. Klarte ikke å holde igjen utgående, og begge gikk rundt samtidig samme vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 På en viskosediff vil du klare å dreie akselene hver vei uten veldig stor styrke. Er det lamelldiff skal du være veldig sterk om du klarer å få vridd noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Okey, klarte ihvertfall ikke å dreie de hver vei med mine små hender.. Syntest bare ikke det var så likt de Lamellinnmaten jeg har funnet bilde av på google.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Da er det en lamelldiff du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Mulig jeg er helt på jordet her, men er det ikke lammeller i den diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Noen ganger, agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Skal være lameller om det er lsd ja.. Ser ingen lameller da, bare masse tannhjul, derfor jeg ble nervøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Skal være lameller om det er lsd ja.. Ser ingen lameller da, bare masse tannhjul, derfor jeg ble nervøs! Er ganske sikker i min sak at du har lamelldiff. Evt kan du spenne den opp i en skrustikke, låse fast inngående aksel og en drivknute. Ta så en momentstang og se hvor mange nm som skal til før du drar med deg siste drivknute. Dette skal ligge på rundt 120nm mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Er ganske sikker i min sak at du har lamelldiff. Evt kan du spenne den opp i en skrustikke, låse fast inngående aksel og en drivknute. Ta så en momentstang og se hvor mange nm som skal til før du drar med deg siste drivknute. Dette skal ligge på rundt 120nm mener jeg å huske Okey, Takker for svar! Håper du har rett Kan gjøre dette på jobb imorgen, om jeg ikke bare plukker ut hele dritten for å se... M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg