wicky124 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Endelig: http://www.fosna-folket.no/nyheter/article9024737.ece Julianv, Thundercoil og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Noen fra Bergen med Progman/SSS som kan kode for meg etter kasse-skifte? Jeg har dis, inpa, ncsexpert og bmwscanner. Skal vel kunne gjøre det med det også. Funket på E39en min ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Kan du kode om SA-infoen på bilen? Må hente ut min og modifisere den til å tro den er manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Tenkte meg ikke helt om nei.Byttet jo motor og motorstyring osv når jeg bygde om E39en. Så måtte bare kode om instrument og LCM til å vite at den var manuell... Er vel uansett greiest å bruke progman da..Har vurdert å ordne det en stund.. Haster det for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Ah, forstår. Må kode om instrument og alt jeg også. Fikk anbefalt Progman vis man ikke var flink med NCSexpert. Så skal vel gå med det også. Haster igrunn ikke. Begynner ikke med ombygging før om 3-4 uker og tipper det tar 3-4 uker (har kun onsdagskvelder tilgjengelig på jobben). Dessuten skal jeg klare å kjøre rundt med girkasse-feilkoder litt vis det skulle være krise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Ah, forstår. Må kode om instrument og alt jeg også. Fikk anbefalt Progman vis man ikke var flink med NCSexpert. Så skal vel gå med det også. Haster igrunn ikke. Begynner ikke med ombygging før om 3-4 uker og tipper det tar 3-4 uker (har kun onsdagskvelder tilgjengelig på jobben). Dessuten skal jeg klare å kjøre rundt med girkasse-feilkoder litt vis det skulle være krise Sånn som jeg har forstått det kan progman endre det i en operasjon.: Mens med f.eks NCS må man jo ta en og en styreenhet og endre verdiene som skal endres. Du kan jo uansett sende en PM så skal det nok ordne seg Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore? Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig. -Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ). - HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV - Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic) HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt. Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett. Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !! Måtte bare få ut litt aggresjon Vet ikke helt hva du har forsøkt deg på , men jeg har da sesong 1-3 av Game of Thrones på min apple-tv, samt både netflix app og HBO app mm. Men du må lage deg amerikansk konto, fordi Norge suger på sånt.. Hjelper ikke å skylde det på Apple da Må si meg meget fornøyd med de apple produktene jeg har.. Og det er jo klart man møter på problemer av og til, eller ting som ikke er like enkelt å ordne som man skulle ønske, men det er ikke noe bedre med andre merker ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Da er jeg booket inn til BMW Winter Experience den 23. og 24. Februar. Gleder meg jo ikke noe særlig heller Dette blir sikkert kanon gøy Jeg skal opp der 2 uker tidligere å ha det morro med råe lekebiler , samt min egen bli og instruktør Men hellige himmalaya ku for en pris på det BMW arrangementet da! Nesten 7000,- ? Jeg betaler 2500,- for nesten samme opplegget (inkl overnatting på Pers Hotel), men med sannsynligvis råere biler (Sportslige Bmwer, RangeRover, Audi Rs4, Bently, Porsche , Ferrari osv). Får håpe de trår til og gjøre det skikkelig minneverdig når de tar seg så godt betalt! Gøy får du det sikkert uansett ! De vet å ta seg overbetalt hos BMW virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Åssen arrangement skal du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Åssen arrangement skal du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Det kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å vært med på, men får aldri med meg slik. Edit: Er det forøvrig åpent for alle, eller kun kunder og ansatte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Ferdig i Kristiansand, så nå går turen til Arendal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 lurer jeg på også...alle kan melde seg på eller bare kunder og ansatte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Det kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å vært med på, men får aldri med meg slik. Edit: Er det forøvrig åpent for alle, eller kun kunder og ansatte? Åpent for alle med førerkort tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Ser sånn ut i følge Facebook-siden også, synd jeg ikke visste om det, er jo hjemme og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg