powerfulglenn Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Du kommer ikke til og bli skuffet! mer specs på e39en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Idag har jeg tatt farvel med e30'n men blitt eier av en e39 hva? har du degradert ? :mrgreen: :mrgreen: M|Fjeld og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Hehe jaa, kan si det sånn... men e39 525 m/manuell er ikke det værste det eller litt småfiks for å få den fin, men det blir nok bil av denne også! hvis noen har en bakluke til sedan mes lite rust, så må dere si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 hahaha hadde vært no as...Med "downforcen" vekta mi skaper så kommer jeg til å suse forbi alle slalomfolka i alle svingene... Ser det for meg, eneste problemet blir å stoppe nederst i bakken. Du får hoppe av, men blir litt hard landing i 100 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 aaarrgh!! er så lei av å vente på svar fra forsikringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 aaarrgh!! er så lei av å vente på svar fra forsikringa! Måtte vente en mnd jeg før jeg fikk svar om den ble kondemnert kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Måtte vente en mnd jeg før jeg fikk svar om den ble kondemnert kjedeligMhm.. Hater å vente!Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 aaarrgh!! er så lei av å vente på svar fra forsikringa! Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Hva har skjedd?3-4 dager etter heg henta T4 , så smalt jeg med en lastebil..Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 3-4 dager etter heg henta T4 , så smalt jeg med en lastebil.. Sent from my Ifaun using Tapatalk Nei å nei, det var ikke noe greit. Det gikk bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Nei å nei, det var ikke noe greit. Det gikk bra med deg? hehe, alltid fint med meg! er en liten bulk bak, + at bakluka ble røkka av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 hehe, alltid fint med meg! er en liten bulk bak, + at bakluka ble røkka av! Åja, godt det ikke var verre enn det da Og godt det ikke var E34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Åja, godt det ikke var verre enn det da Og godt det ikke var E34en ja, som jeg sa til han som kræsja i meg, at jeg var glad at jeg ikke hadde med guttungen, eller at jeg kjørte noen av de andre bilene.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Noen som har prisanslag på svart skinninteriør til E39 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Mhm.. Hater å vente! Sent from my Ifaun using Tapatalk Noen ide om hva som foregår med bilen min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg