Gjest Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hva er normal pris på forsikring for en 19 åring med en 3 serie cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hei!Trenger tips, vurderer kjøp av bil som er krasja i lav hastighet. Hva burde jeg se etter ? Sjekk ut tråden. Skal se på bilen i kveld, så setter pris på hurtig svar! http://bimmers.no/topic/778218-kjøp-av-bil-med-krasja-front-hva-må-jeg-se-etter-skal-hentes-i-kveld/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hei! Trenger tips, vurderer kjøp av bil som er krasja i lav hastighet. Hva burde jeg se etter ? Sjekk ut tråden. Skal se på bilen i kveld, så setter pris på hurtig svar! http://bimmers.no/topic/778218-kjøp-av-bil-med-krasja-front-hva-må-jeg-se-etter-skal-hentes-i-kveld/ søk rundt på nettet etter tegninger med mål, så bare tar du med deg målebånd og sjekker at det stemmer noelunde. kresja 316 uten mtech med 300k kan derimot ikke være verdt stort mere enn vrakpanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hehe, du får ta turen å se på den ein dag! Er ikkje langt Spørst jo selfølgelig hvilken motor, modell, type osv...Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Ole Einar Bjrørndalen. 40 år gammal og vinner gull, helt vanvittig! (7 gull totalt!!) Nå leder Norge med 2 gull, 1 sølv og 1 bronse! Nederland på 2. plass med 1 gull, 1 sølv og 1 bronse. Canada og USA med bare en medalje hver, lol Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Det var ingen som trodde jeg drakk, før de så meg edru... Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hva er normal pris på forsikring for en 19 åring med en 3 serie cab? Flott om du er mer spesifikk på hvilket år bilen er fra, hva slags motor, og hva slags forsikring du tenker å gå for. Bmw generelt er svindyr å forsikre som ung, særlig om du går for de med større motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Flott om du er mer spesifikk på hvilket år bilen er fra, hva slags motor, og hva slags forsikring du tenker å gå for. Bmw generelt er svindyr å forsikre som ung, særlig om du går for de med større motorer. 2-3 liter, nyere enn 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Kommer an på hvor du bor, om du har garasje, om du har bonus. Alt er individuelt, men kan tippe på 25 000-30 000 for din del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 utdyp? Selge den kje til pappagutter som får alt opp i nevene, blir denne solgt skal den havne hos en BMW-entusiast som tar vare på den. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Kommer an på hvor du bor, om du har garasje, om du har bonus. Alt er individuelt, men kan tippe på 25 000-30 000 for din del. kommer til å stå i garasje men bor i oslo så kan fort komme opp i 40 tusen tenker jeg, hvis det er litt motor i den xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 hehe, motor xDxDxDxDxDxD Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Om du er ute etter litt motor, vil jeg anbefale M41d17 knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 M41d17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hva er normal pris på forsikring for en 19 åring med en 3 serie cab? Bruk kalkulatoren på Gjensidige.no, så får du vite pris. Gjensidige er blant de rimeligste for ungdom. Du er advart mtp gromme biler og pris; Prepare your anus. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg