Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger tips, vurderer kjøp av bil som er krasja i lav hastighet. Hva burde jeg se etter ? Sjekk ut tråden. Skal se på bilen i kveld, så setter pris på hurtig svar!

http://bimmers.no/topic/778218-kjøp-av-bil-med-krasja-front-hva-må-jeg-se-etter-skal-hentes-i-kveld/ 

søk rundt på nettet etter tegninger med mål, så bare tar du med deg målebånd og sjekker at det stemmer noelunde.

kresja 316 uten mtech med 300k kan derimot ikke være verdt stort mere enn vrakpanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er normal pris på forsikring for en 19 åring med en 3 serie cab? 

Flott om du er mer spesifikk på hvilket år bilen er fra, hva slags motor, og hva slags forsikring du tenker å gå for.

Bmw generelt er svindyr å forsikre som ung, særlig om du går for de med større motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott om du er mer spesifikk på hvilket år bilen er fra, hva slags motor, og hva slags forsikring du tenker å gå for.

Bmw generelt er svindyr å forsikre som ung, særlig om du går for de med større motorer.

2-3 liter, nyere enn 2007 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du bor, om du har garasje, om du har bonus. Alt er individuelt, men kan tippe på 25 000-30 000 for din del. 

kommer til å stå i garasje :P men bor i oslo så kan fort komme opp i 40 tusen tenker jeg, hvis det er litt motor i den xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...