K-E Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 "Bil og henger"-appen til Statens vegvesen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 hatt en kjempegøy jobb de siste dagene.. tømmet lageret for deler som ikke har blitt solgt på 3 år eller mere. skaper MASSE hylleplass til nye ting til nyere biler. Elsker slike oppryddinger Jasså, så det blir med deg hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 "Bil og henger"-appen til Statens vegvesen Super APP, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Jasså, så det blir med deg hjem? hehe, nei, gjør nok ikke det dessuten er det honda deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 ja, legg deg flaaat! haha, er ikke alle her inne som gjør det når dem vet at dem har tatt feil Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 haha, er ikke alle her inne som gjør det når dem vet at dem har tatt feil Sent from my iPad using Tapatalk HD hehe, nei, litt derfor jeg skreiv det! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Super APP, tusen takk! Også er det denne linken her: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Kjøretøyopplysninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 morro å revne jeansen når man prøver å komme seg ut av miataen...hahahahaha... jeg tenket "oi så sakte alle kjører...jeg kjører jo bare i 80"...men det var miles...ikke km/t....haha Shattered og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 morro å revne jeansen når man prøver å komme seg ut av miataen...hahahahaha... jeg tenket "oi så sakte alle kjører...jeg kjører jo bare i 80"...men det var miles...ikke km/t....haha "Jamen, det sto bare 80 på speedometeret mitt...." VegarVS, Diiesel, wicky124 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Er 16tomsbbs originale felger på sommerhjulene også... ikke så pene, men de funker... Har du bilder av disse? Har prøvd både 1.6 og 1.8, ingen av dem er veldig imponerende i henhold til dagens standard. Men det er ikke greia heller, greia er å få opp dampen og å holde den når svingene røyner på 1.6 og 1.8 føles ganske like. 1.6 er noe mer turtallsvillig, mens 1.8 har bittelitt mer bunndrag. Selv merket jeg det best på Autobahn faktisk - i hastigheter mellom 150-200 km/t er 1.8 litt kvikkere. Men til daglig kjøring er det hipp som happ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 http://mih.no/mitsubishi-outlander-hybrid/ Her er nyheten jeg omtalte her om dagen! Har trua på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Need answer Holder på og skrur på strammeren til reimen. Skal det vær noe dødgang fram å tilbake ? Eller skal eg bare fortsette å skru til den sitter helt fast ? 316i n42 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Det står ikke 116 hk wicky det er kw som står i vognkortet Hvis du har 1.6 116 hk er det lik motor som jeg har i min, skal sende søknad om turbokonvertering, bare for og se om det går ann Skal bytte alle pakninger i motoren til våren så går og ta turbokonvertering samtidig hvis det blir godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 http://www.biltuning.no/chiptuning/bmw/bmw-m550d-touring-blueperformance-381hk Hehe, denne er spenstig. Ikke verst å "love" 495 hk og 977 nm. Har ikke helt trua kjenner jeg... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 BOBLE SA JEG. BOBLE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg