Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vjl5mTr.jpg

 

"Jamen, det sto bare 80 på speedometeret mitt...."

 

hahahahha lættis... stor pakistaner i mikrobil blir nok morro til sommern :P

 

Har du bilder av disse?

 

 

 

1.6 og 1.8 føles ganske like. 1.6 er noe mer turtallsvillig, mens 1.8 har bittelitt mer bunndrag. Selv merket jeg det best på Autobahn faktisk - i hastigheter mellom 150-200 km/t er 1.8 litt kvikkere. Men til daglig kjøring er det hipp som happ.

 

nei har ikke bilder da jeg ikke har fått dem enda..skal få dem iløpet av neste uke..Kommer til å slenge på de felgene og la bilen stå..ser penere ut enn de 14tommerne som står på nå :P Den drar helt åkey... men nå har jeg ikke hatt slappe biler på evigheter så er nok derfor den virker daff... Men var morro å kjøre svingete veier med den likevel :P

 

 

Det står ikke 116 hk wicky det er kw som står i vognkortet

Hvis du har 1.6 116 hk er det lik motor som jeg har i min, skal sende søknad om turbokonvertering, bare for og se om det går ann :)

Skal bytte alle pakninger i motoren til våren så går og ta turbokonvertering samtidig hvis det blir godkjent :)

 

 

Står 85kw i vognkortet, så er nok 116hk jeg har.. Men ja..tror det er 1,6liter... orker ikkeno turbo opplegg... for mye jobb og penger... skal tross alt bruke den til jeg tjener penger på den ved salg... tror jeg skal klare å doble pengene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger den bilen! Kompis av meg har også en han er 2 meter høy og har god plass til både hue og bein :)

Bor på Råholt :)

2m og god plass i MX5 med org seteplassering?

U sir, you are full of **it! :lol::lecture: 

 

Evt har kompisen din en veldig rar bein/rygg-ratio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...