Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det å kjøpe ting er egentlig en forbannelse... Skal muligens se på en Kawasaki Ninja ZX6-R i morgen... Ikke fordi jeg trenger, men kjekt å investere/oppgradere vell? Trenger vell ikke 2x Kawasaki, så ene må gå.... 

 

Hvor mye får du den ombygde for forresten? En kompis solgte en original M3, i relativt ok stand, for under 100 for litt siden... Hadde ikke gitt enormt for en ombygd en egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mot CRXen. Bare et rent tilbud om kjøp fra en venn. Ja, den langsiktige planen blir å bli kvitt begge de jeg har. Har ikke cash til slik M3 akkurat nå, men etter salg av E30en til sommerpris, litt penger til overs jeg har og med et par måneders sparing (til sola titter frem) så bør jeg fint klare det. Han tenkteå se lge den til sommeren så det passer på en måte. Bøtteseter, snap-on ratt, Powerflex-foringer, coilovers, hydraulisk brekk, merkedekk++ står på bilen. Det er 3.0 literen med 5 gir. Utvendig ser den vanlig ut bortsett fra M3 fanger foran. Sedan.

Har sittet på lignende M3 E36 på Rudskogen før, det var helt vanvittig gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd at for å få utbetalt vrakpant må bilen ha vert registrert siste året, stemmer ikke dette? Kan jeg vrake en bil som har vert avskiltet i mange år?

 

Står ingenting om dette kravet her:

http://toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=196342&epslanguage=no

 

Makes sense at det er irrelevant, det er jo betalt vrakpantavgift ved innføring av bilen uansett, og det er jo en avgift man er ment å få tilbake ved vraking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...