Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

dette skjedde ikke på E6, skjedde ved fenstad der det er en rettstrekning, ingen foran meg eller bak, skog og slette ved veien. eneste livet som ble risikert her var mitt eget. planen var bare å ta en kjøretur og før jeg viste ordet av deg var jeg opp i 190. Er ikke slik jeg kjører når jeg er ute i trafikken. Så slapp av litt.

skulle ønske det kom en elg ut 20 meter foran deg i den farta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjedde ikke på E6, skjedde ved fenstad der det er en rettstrekning, ingen foran meg eller bak, skog og slette ved veien. eneste livet som ble risikert her var mitt eget. planen var bare å ta en kjøretur og før jeg viste ordet av deg var jeg opp i 190. Er ikke slik jeg kjører når jeg er ute i trafikken. Så slapp av litt.

Det er forbi meg det ! Kjent slette for top fart testing. Men er en del inngående veier det kan dukke opp biler !

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forbi meg det ! Kjent slette for top fart testing. Men er en del inngående veier det kan dukke opp biler !

er ganske kjent der, vet hvor alle veiene er, derfor jeg testa den der isteden for E6 :D i tillegg var det litt mørkt så man kan se når det dukker opp biler fra veiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen. Skal avgårde å se på en 530d LCI e61 i motgen med 200k på telleren. Er det noen grunn for å ikke kjøpe denne. Såvidy jeg vet så er vel disse bilene ganske holdbare foruten no el feil på di eldre moddellene ?

Spiste verdens deiligste pizza ved fenstad området. husker ikke helt hva sjappa het men den pizzaen glememr jeg aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke smakt. Meen overasker meg at Lokale stasjon har så go pizza. ;) go burger det vet jeg.

ikke den ved bensinstasjonen, men den som er på årnes, ah husker ikke hva det het, men så deilig pizza har jeg ikke smakt før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El nero kamskje.

den hadde sånn typisk kebabsjappe navn. Faen as, den der ved elva når du kjører over brua til årnes.  papa joes grill eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifimage.jpg

Aldri vært mer komfortabelt å kjøre så fort :) jeg begynner å elske den bilen her

vil presiserer at dette skjedde i kontrollert område uten fare for andre bilister :D hehehe 

Skal ikke gi deg noen moralpreken, det ser jeg du alt har fått( og fint er det) Men du fremstår ikke som den smarteste personen når du legger ut slike bilder og samtidig forteller hvor dette ble gjort. Er nok ikke så vanskelig å finne ut hvem du er, reg nr på bil holder for eks for å kunne spore deg opp. Siden bilen står på faren din? så tror jeg ikke han gidder å ta straffen for deg akkurat.

Og det er faktisk slik at lovens håndhever har internett i dag...

Er vel flere tilfeller siste årene at skryte videoer / bilder på nett har blitt sporet tilbake til den som utførte handlingen. Og deretter blitt straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...