Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

 Auda, vært ute og sladdet? :)

 

 

http://www.amobil.no/artikler/tiny-audio-c2-dab-adapter/115415

 

Jeg skal handle en sånn i hvert fall... 

Test kjøring mistet grepet i en sving, var skyggete område så is + snø , holdt 60-65 km/t (usikker på hvilke fart jeg hadde i sammenstøttet), traff en stein først og sprat rundt ned i grøfta! 

Gikk heldigvis bra med både meg og pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kjørt veldig mye idag :P koser meg med film og underholdning på bimmers nå hehehe

Hehe, tenkte meg det ja ;) Men får å snakke litt bil, hva slags utstyr har denne bilen. Har du Sportsautomat, EDC og navi pro f eks? Dette er utstyr jeg ville hatt på en slik bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte meg det ja ;) Men får å snakke litt bil, hva slags utstyr har denne bilen. Har du Sportsautomat, EDC og navi pro f eks? Dette er utstyr jeg ville hatt på en slik bil

mangler ryggekamera og og HUD, ellers så tror jeg alt du nevnte sitter i bilen, men hva er EDC? må nok sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" kjenner en kar som oppfører seg som en drit og har litt ekstra peng i pappabanken, som i tillegg skryter av det.. :)

 

Men fartsgrensediskusjoner kan vi drite i, er snakk om et bilforum og ikke et rullatorforum!

Bryte fartsgrensene er vel ikke noe tema for deg som er mopedist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryte fartsgrensene er vel ikke noe tema for deg som er mopedist?

Når høyeste fartsgrensa her er 70 så er det vel det, og med god margin :)

 

Hadde fremdeles vært et tema hadde grensa vært 100 km/t, men motorveier er det ulovlig å ferdes på med moped. Vil ikke få maks bot når jeg først kødder det til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når høyeste fartsgrensa her er 70 så er det vel det, og med god margin :)

 

Hadde fremdeles vært et tema hadde grensa vært 100 km/t, men motorveier er det ulovlig å ferdes på med moped. Vil ikke få maks bot når jeg først kødder det til :P

 

Jeg la meg alltid ut i venstre del av kjørefeltet mitt, bånn gass samme hva som lå bak, gjennomsnittsfarta var sikkert 100, tok jo hensyn der det var lavere fartsgrenser, men det gjorde ikke bilistene, så det hendte de ble veldig forbanna :lol: De la seg forbi, jeg gira ned og ga full gass, også kom det noe i møte f.eks. :P Som mopedust er det mye man ikke ser, som man ser etter billappen er i boks...

Mottoet mitt var forøvrig noe som "Kjør med mot, drit i bot", og det funka tre sesonger :P

 

Men ja, det var mye lek med moped - aldri farlig lek fra min side, unntatt litt fart - men kompiser som kjørte på bakhjulet uten hjelm osv, osv.

Kjørte en Derbi med 70cc, potte, 21mm-gasser og dreva godt om. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæhh, nå er vel farten det farligste for oss mopedister da, hadde heller kvælva på hjul uten hjelm enn å velte i 100.. Menmen, virker av og til som jeg har gullhår i ræva, for har ei strekke jeg ligger godt over fartsgrensa på hver eneste dag, men på denne tirsdagen var jeg syk og holdt meg hjemme. Jaggu kom polisen der med laser i perfekt "rettetterskoletid", og fikk med seg litt ekstra knask til julebordet. Sto en moppis hvor de bare hadde klypt skiltet rett av :P

 

De sto og ventet i krysset jeg kjører av og, så måtte slakket og "puslet" forbi dem. Da hadde de nok stoppet meg for trim, kjekt med MHR (Malossi Hyper Racing) potte skal jeg si deg.. Hørbar på liiitt for lang avstand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i fartsgrensa + moms prinsippet :)

Å fy faen e du heilt idiot eller ka om en barneskole har utflukt rundt neste sving og du kommer der i hundre og helvette er det verdt det synst du å liksom skulle bli massemorder bare fordi du ikkje klarer å holde deg satan det er livsfarlig du må faen meg skjerpe deg ellers står ikkje verda til påske halloooooo liksom?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...