noekult Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Å fy faen e du heilt idiot eller ka om en barneskole har utflukt rundt neste sving og du kommer der i hundre og helvette er det verdt det synst du å liksom skulle bli massemorder bare fordi du ikkje klarer å holde deg satan det er livsfarlig du må faen meg skjerpe deg ellers står ikkje verda til påske halloooooo liksom?!?!? Klapper for forsøket på sarkasme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 ganske sikker på at det er 96 Det er 106 som Nytern sier, jf. Forskrift om tap av retten til å føre motorvogn mv. § 2-2. 5. punkt. Men for deg så sier vi at det er 72... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 mangler ryggekamera og og HUD, ellers så tror jeg alt du nevnte sitter i bilen, men hva er EDC? må nok sjekke det. Okei, da prøver i på en annen måte. Har du brei skjerm i dasjbordet eller den lille skjermen, har du en bryter ved sidenav girspaken hvor det står Sport øverst og Comfort nederst? Har du dette har bilen EDC Er girspaken din litt tykk og god å holde i med en liten skinnmansjett nederst så har du Sportsautomaten, en fantastisk automatkasse Da har du også girvelgere på rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Å fy faen e du heilt idiot eller ka om en barneskole har utflukt rundt neste sving og du kommer der i hundre og helvette er det verdt det synst du å liksom skulle bli massemorder bare fordi du ikkje klarer å holde deg satan det er livsfarlig du må faen meg skjerpe deg ellers står ikkje verda til påske halloooooo liksom?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Blir jo bare mer og mer barnehage-mantalitet i denne tråden her.. Fredrik, Haukefer og Mattae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Minner meg mer om gamlehjem til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Okei, da prøver i på en annen måte. Har du brei skjerm i dasjbordet eller den lille skjermen, har du en bryter ved sidenav girspaken hvor det står Sport øverst og Comfort nederst? Har du dette har bilen EDC Er girspaken din litt tykk og god å holde i med en liten skinnmansjett nederst så har du Sportsautomaten, en fantastisk automatkasse Da har du også girvelgere på rattet da har jeg sportsautomat, navi pro, skikkelig stor skjerm, og EDC, skulle ønske det var ryggekamera i den også siden jeg sliter litt med lukeparkering noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Riktig at denne kobles rett på enheten som er i dashbordet? Noen med erfaring på denne? http://www.autohifi.no/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r/BMW/DAB-integrering/KUFATEC-FISTUNE-DAB-DAB---BMW-BMW-m-Business-Professonal-CCC-40150-p0000014616 Den kan kobles til der ja, og det er nok også det som er det enkleste. Den er forøvrig noen hundrelapper billigere her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14959&katid=1124&id Den der virket forøvrig veldig grei ut, da det ser som om den fungerer helt likt som den originale DAB-mottakeren. Synd det ikke finnes noe lignende til CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Minner meg mer om gamlehjem til tider.. Kanskje fordi du sammenligner med dine erfaringer fra "trehjulsykkel- og mopedportalen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Klapper for forsøket på sarkasme. Kall det sarkasme, ironi, idioti.. Bare følte du burde få tilsvarende oppleksing som sauceboss får, siden det nye store tydeligvis er å gnåle på nettet om hvor jævla ansvarsfullt og sakte man bør kjøre i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Kall det sarkasme, ironi, idioti.. Bare følte du burde få tilsvarende oppleksing som sauceboss får, siden det nye store tydeligvis er å gnåle på nettet om hvor jævla ansvarsfullt og sakte man bør kjøre i trafikken. trenger ikke å beskytte meg, jeg tar ikke det folk sier til meg seriøst har tykk hud for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 da har jeg sportsautomat, navi pro, skikkelig stor skjerm, og EDC, skulle ønske det var ryggekamera i den også siden jeg sliter litt med lukeparkering noen ganger. Det er bra Ryggekamera er greit med det som er enda greiere på disse bilene er Surround View som innebærer små kameraer under speilene og i framfangerene foran hver framhjul som gjør at du se rundt blindsoner hvis du skal ut av ett smug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Det er bra Ryggekamera er greit med det som er enda greiere på disse bilene er Surround View som innebærer små kameraer under speilene og i framfangerene foran hver framhjul som gjør at du se rundt blindsoner hvis du skal ut av ett smug det hadde vært digg å ha, men er så langt skikkelig fornøyd med bilen, bare synd at jeg ikke fant en i alpinhvit farge eller blå, er ikke helt fan av carbonsort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Det er bra Ryggekamera er greit med det som er enda greiere på disse bilene er Surround View som innebærer små kameraer under speilene og i framfangerene foran hver framhjul som gjør at du se rundt blindsoner hvis du skal ut av ett smug Surround View er virkelig en vanesak, har knapt nok brukt det selv da jeg blir helt "svimmel" av hvor merkelig det ser ut ovenfra i birds eye view. Holder med sensorer og ryggekamera for meg.. Føler jeg har langt mer kontroll da, enn å sitte å se på skjermen etter hva som foregår rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Kall det sarkasme, ironi, idioti.. Bare følte du burde få tilsvarende oppleksing som sauceboss får, siden det nye store tydeligvis er å gnåle på nettet om hvor jævla ansvarsfullt og sakte man bør kjøre i trafikken. For all del, jeg hører gjerne på kjeft om jeg gjør meg fortjent til det. Forskjellen virker å være at en av oss (meg og Saus) vil reflektere over kritikken, mens den andre ikke evner til å endre sin oppførsel/holdning. Jeg har aldri kritisert Sauce sin fartsovertredelse, jeg hevet bare øyebryn over at han så biler bedre siden det var mørkt på veien, så jeg skjønte ikke helt hvorfor min post ble sitert. Sauce står ikke midt i skuddsiktet pga. en enkel fartsovertreden, men pga. en rekke påstander over mange måneder som ikke er troverdige, noe som betyr at vedkommede har strippet seg selv for masse cred og har selv skyld i at folk reagerer litt ekstra pga. nye påstander og handlinger. Hva som er "for raskt" får hver enkel person her vurdere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg