fish Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 fish: Er vel noen fra bimmers me det du trenger i nærheten? Ikke akkurat der og da. Satte sammen det jeg hadde demontert nå. Måtte rekke ett turnstevne som dattera mi deltar på. Ut og handle verktøy i mårra. Fikk ett tips om handle både 16mm og 18mm kombinasjonsnøkkel. Går visst mye i den dimmen og mere normalt på nyere biler. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Erik89 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Den gamle er 10x finerre enn den der :S Enig.. Bare se på lyktene på den nye
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Jeg har hørt, at liker man nye design så har ikke designeren gjort jobben sin. Design skal utfordre, skille seg ut, skape følelser osv... men ikke minst vokse på vedkommende slik at personen elsker designet i tiden fremover. "Tatt ut av en selgers guide til salg" -håndboka til Toyota Hvor mye dette stemmer er vel opp til hver enkelt, men det ligger jo noe i det! Selv har E60 blitt mer og mer likanes for meg
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 GS-treffet på Bud var knallbra. Så mange feite E30'er har jeg aldri sett live før, så det var motivasjon for en som snart hadde tenkt å gi opp. Fikk blitt kjent med 316, FTE, Anders87 og Torek også, så hadde vi det relativt gøy på ett utested i Bud senere på kvelden med Morgan og gutta.
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hehe, så fælt var det vel ikke, men må si Anders87 ble meeeeget på'n etterhvert.
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 GS-treffet på Bud var knallbra. Så mange feite E30'er har jeg aldri sett live før, så det var motivasjon for en som snart hadde tenkt å gi opp. Fikk blitt kjent med 316, FTE, Anders87 og Torek også, så hadde vi det relativt gøy på ett utested i Bud senere på kvelden med Morgan og gutta. Synd jeg ikke kunne bli så mye lengre igår kveld ser jeg Hyggelig å hilse på deg/dere forresten
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hehe, så fælt var det vel ikke, men må si Anders87 ble meeeeget på'n etterhvert. Ja sånn er det jo med de unggutta er det ikke?
wicky124 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Hva var egentlig vitsen med to like biler med forskjellig merke? Det kan sammenlignes med Vauxhall og Opel, 2 fabrikker under samme konsern som lager hver sin utgave, Chevrolet Camaro hadde annen front og andre baklykter + at Chevy og Pontiac hadde forskjellige motorer, og da mener jeg VELDIG forskjellige,ikke bare forskjellig kubikk men 2 forskjellige blokker , Chevy hadde 307. 302 (veldig sjelden) 327, 350 og 396 i Camaro, Pontiac hadde vel 304, 331, 350, 400 og 389 i Firebird utgaven, 389 og 396 var big block motorer, de som ikke er helt inne i cubic inches kan gange motorbevevnelsen med 1,64 Ahaa...det oppklarte faktisk en god del!
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 GS-treffet på Bud var knallbra. Så mange feite E30'er har jeg aldri sett live før, så det var motivasjon for en som snart hadde tenkt å gi opp. Fikk blitt kjent med 316, FTE, Anders87 og Torek også, så hadde vi det relativt gøy på ett utested i Bud senere på kvelden med Morgan og gutta. Synd jeg ikke kunne bli så mye lengre igår kveld ser jeg Hyggelig å hilse på deg/dere forresten Ja, vi får nok tatt det igjen ved en annen anledning, Marius. Hyggelig å hilse på deg også. Hehe, så fælt var det vel ikke, men må si Anders87 ble meeeeget på'n etterhvert. Ja sånn er det jo med de unggutta er det ikke? Haha, ikke sant.
jorg1s1 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Noen her som er medlem i VW-Audi klubben og kunne lagt ut en ønskes kjøpt annonse for meg?
Yngvejos Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Ååååååååååå. Endelig ferdig med å montere bremsene på e30en. Skrudde på hjulet og fant ut at kaliperene såvidt tar borti skruene på felgene. Nå må jeg prøve å space kaliperen inn 0.5-1mm og/eller space hjulene ut 1-2mm. :S
Anbefalte innlegg