Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

nei nei, men jeg var i nærheten da hendelsen skjedde. Husker det var "mela 2006" (stort arrangement med masse god mat og artister fra ulike land), og jeg og familien var på vei hjem. Husker godt at jeg ville ha en mcflurry fra mcern før vi dro :P. I det vi begynte å dra mot mcern hørte vi flere skudd. 

 

... and not a single mcflurry was eaten that day! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett er det faktisk en fordel å være innvandrer i Oslo... Ikke mange som kødder  med deg...Med mindre det er skinheads etc...haha :P

 

 

 

Men nå ser jeg jo ganske farlig ut...så...jah...haha :P

sant det og :) Små digg å være utenlandsk sånn sett. Det eneste negative med å være litt mørk i huden og kjøre rundt i en styla bmw er det stempelet innvandrere har fått :(. Synes det er utrolig kjipt at det har blitt sånn :(.

 

 

Og haha. Tror neppe noen hadde køddet med deg om du gikk alene etter tolv på Stovner. Så bilde av deg i MX5en i tråden her, monster av en overkropp du har! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om utlending og BMW, skulle hente en forbanna xbox kontroll hos en kompis som bor på ammerud og jeg glemte lommeboken min!! ble tatt på veien av jævla polisen  ](*,)  ](*,)  ](*,)  ](*,)

 

500kr i fuckings bot, trodde faktisk jeg skulle få mer siden jeg ikke har hatt førerkortet i mer enn 2 år. men faen det var kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om utlending og BMW, skulle hente en forbanna xbox kontroll hos en kompis som bor på ammerud og jeg glemte lommeboken min!! ble tatt på veien av jævla polisen  ](*,)  ](*,)  ](*,)  ](*,)

 

500kr i fuckings bot, trodde faktisk jeg skulle få mer siden jeg ikke har hatt førerkortet i mer enn 2 år. men faen det var kjipt

Du vet, hadde du ikke meldt deg inn på VAG forumet for den ene tingen du lurte på så hadde du hatt de pengene til boten i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om utlending og BMW, skulle hente en forbanna xbox kontroll hos en kompis som bor på ammerud og jeg glemte lommeboken min!! ble tatt på veien av jævla polisen ](*,)](*,)](*,)](*,)

500kr i fuckings bot, trodde faktisk jeg skulle få mer siden jeg ikke har hatt førerkortet i mer enn 2 år. men faen det var kjipt

Det kunne vertfall vært verre, 500kr i disse dager er jo ikke så mye :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vertfall vært verre, 500kr i disse dager er jo ikke så mye :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

forventa verre, men heldighvis bare 500kr

 

Du vet, hadde du ikke meldt deg inn på VAG forumet for den ene tingen du lurte på så hadde du hatt de pengene til boten i stede :)

ikke strø salt i såret :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I og med at den kommer med 2,0 liters dieselen 18d (143 hester) og 20d (184 hk) tå tipper jeg den kommer til å koste noe i nærheten av X3, altså fra ca 500 000 kr og oppover

 

Tja. I og med at F25 X3 LCI nå kommer med 150hk på x18d og 190hk på x20d vil jeg tro at dette er noe som smitter over på kommende generasjoner, LCI-utgaver eller andre mindre oppdateringer. Når det gjelder prisen vil jeg tro at dette er tilsvarende prisdifferansen mellom X5 og X6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. I og med at F25 X3 LCI nå kommer med 150hk på x18d og 190hk på x20d vil jeg tro at dette er noe som smitter over på kommende generasjoner, LCI-utgaver eller andre mindre oppdateringer. Når det gjelder prisen vil jeg tro at dette er tilsvarende prisdifferansen mellom X5 og X6.

Det blir nok riktig med tanke på antallet hester ja, glemte at dette ble justert på X3 LCI og da følger det jo selvfølgelig det samme på X4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...