Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja du skal være veldig inn i E30 for å kjøpe en E30 til slik pris vil jeg tørre å påstå. Folk som ikke har sansen for E30 vil nok synes at det er altfor dyrt eller ikke verdt det, såklart :)

Jeg synes prisen er kanskje en smule stiv + at det skulle ha fulgt med kulere felger mtp på prisen, men dette er jo opp til selger + marked uansett.

Alt i alt, en herlig stykk E30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Anders sin ja :) Den har jeg sett. Hva den er verdt er opp til markedet å bestemme, for min del frister en original M-bil mye mer ;)

Ja, må si meg at jeg hadde heller kjøpt en E36 M3, eller en mindre fin E30 med S50 motor i.

Er så mer gira på power og kjøreopplevelse, enn "showbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måten jeg ville brukt 145 tusen på, da skulle jeg heller kjøpt en 316 som utgangspunkt. For bygget totalsett ville aldri blitt godkjent, en m50 turbo, datasprut, coilovers, 5 bolt, store bremser, svart bil, sota ruter, ny opp trekte skinnseter i perforert skinn i en mørke brunfarge som er å finne i nyere BMWer. osv osv listen er lang. Og jeg er enig med Wicky den er bare grønn med fine felger, det er klart noe mer - men ikke noe som koster 100k ekstra i forhold til resten av bilene på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på så ikke rasist politiet tar deg for den :P

Ingenting som heter rasist politi. Det betyr ikke at Sauce sin post ikke er fullstendig unødvendig og med rasistiske undertoner. Men fyren er jo et troll som bruker tiden til å spamme ned hele bimmers med unødvendige og teite innlegg uten innhold, så hva skal man forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...