Gjest Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Ingenting som heter rasist politi. Det betyr ikke at Sauce sin post ikke er fullstendig unødvendig og med rasistiske undertoner. Men fyren er jo et troll som bruker tiden til å spamme ned hele bimmers med unødvendige og teite innlegg uten innhold, så hva skal man forvente? jeg var faktisk seriøs med at de skulle skifte navn til bare utlending. Ta deg en tur dit så vil du forstå og nei jeg er ikke raist, er utlending selv, men det fins grenser Den i dag var forferdelig kjedelig..../walking dead) Har begynt å se en helt rå ny serie. Krim/thriller - "True Detective" 9.5 RATING på IMDB. !! http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1 Forferdelig episode i dag, har begynt å bli lei av TwD. En annen serie du burde sjekke ut er Suits, skikkelig bra advokat serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Ja ok, så du var seriøs? Men er du egentlig noensinne seriøs? Føler at hver gang jeg leser dine innlegg er det bare tomprat og tullball, evt innlegg som er skrevet bare for å provosere. Jeg sier ikke at det ikke finnes folk her inn fra før som spammer litt, men du er helt ekstrem. 526 innlegg på 8 måneder, og alt er tullball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Morsomt at du nevner det bmwsauce, begynte akkurat å se på suits, sett 2 episoder, cant wait to watch more;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Morsomt at du nevner det bmwsauce, begynte akkurat å se på suits, sett 2 episoder, cant wait to watch more;) Suits er en fet serie! Må se House of Lies og! Siden du liker Suits, så anbefaler jeg Franklin and Bash! Litt mer humoristisk advokat serie Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 jeg var faktisk seriøs med at de skulle skifte navn til bare utlending. Ta deg en tur dit så vil du forstå og nei jeg er ikke raist, er utlending selv, men det fins grenser Forferdelig episode i dag, har begynt å bli lei av TwD. En annen serie du burde sjekke ut er Suits, skikkelig bra advokat serie. Nei å nei, min favorittserie de siste årene har virkelig falt i grus.. Off, sånn blir det når man skal melke kua til den er tom og enda litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Driver å ser på True Detective nå, meeeget bra så langt! Anbefales. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Suits har jeg sett alle episodene av og gleder meg til neste sesongstart! Men, True Detective er noe spesielt, er som ingen annen serie jeg har sett. Den setter følelsene i spill og suger deg inn i dens verden, igjen, MÅ sjåast! God natt! Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 http://bimmers.no/topic/777709-e32-bmw-730i-1991-prosjekt-bytting-av-girkasse/page-2 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Leste nettopp en test i ett AMS blad fra 2004, hvor E60 M5 testes mot CLS 55 AMG. Her trekkes AMGen frem som testvinner pga sin høye kjørekomfort og det veide tyngre på poengskalaen enn M5 sine utsøkte sportslige kjøreegenskaper..... Altså man tester sportsedaner og legger mer vekt på komfort fremfor sport Tross at AMGen er dyrere, trangere og ikke så rask som M5en så trakk CLSen det lengste strået blandt testpanelet som besto av ett par tre eldre tyske herremenn Fant frem noen andre tester og fant også noen tester på You Tube som viser det motsatte hvor M5en er best, selvfølgelig. Kan jo begynne å lure av og til på AMS som ett av de mest seriøse bilbladene som er å få kjøpt, de har blitt kritisert før for å være for konservative. Alt må tas med en klype salt, selv fra de mest seriøse aktørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 George Carlin fy søren så rå stand up!!! http://www.youtube.com/watch?v=f0AjRS030e0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Bare trening kalbakken bør skifte navn til Bare utlending Samme med Ixat på kalbakken...derfor jeg ikke trener der... bare overbola folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Leste nettopp en test i ett AMS blad fra 2004, hvor E60 M5 testes mot CLS 55 AMG. Her trekkes AMGen frem som testvinner pga sin høye kjørekomfort og det veide tyngre på poengskalaen enn M5 sine utsøkte sportslige kjøreegenskaper..... Altså man tester sportsedaner og legger mer vekt på komfort fremfor sport Tross at AMGen er dyrere, trangere og ikke så rask som M5en så trakk CLSen det lengste strået blandt testpanelet som besto av ett par tre eldre tyske herremenn Fant frem noen andre tester og fant også noen tester på You Tube som viser det motsatte hvor M5en er best, selvfølgelig. Kan jo begynne å lure av og til på AMS som ett av de mest seriøse bilbladene som er å få kjøpt, de har blitt kritisert før for å være for konservative. Alt må tas med en klype salt, selv fra de mest seriøse aktørene Merkelig at de testet de to modellene mot hverandre... CLS er ikke en konkurrent til 5serien i det hele tatt... Minner meg om testen fra Topgear der de tester en Rapide Panamera og Quattroporte...Der sa dem "de som har råd til disse dyre bilene er som regel gamle folk..de vil ikke like den stive kjørekomforten til Maseratien".... Så er vel det...Eldre folk som har råd til disse bilene og de vil ha komfort når de durer på vei til viktige møter... _________________________________________________________________ Jeg har nå 8 episoder igjen av Breaking Bad... Må si dette er en av få serier jeg har brukt tid på å se igjennom...perfekt serie med tvister hele veien... Suits er fett som faen og gjør at jeg gjerne vil ha en "dress jobb".... The Walking Dead har jeg kun sett de 3 første sesongene av...Får ikke tid til å streame og se sesong 4...Men må vel få til det en langhelg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Samme med Ixat på kalbakken...derfor jeg ikke trener der... bare overbola folk... Ixat ble lagt ned og det ble til bare trening. Morsomt at du nevner det bmwsauce, begynte akkurat å se på suits, sett 2 episoder, cant wait to watch more;) det er bare å glede seg Nei å nei, min favorittserie de siste årene har virkelig falt i grus.. Off, sånn blir det når man skal melke kua til den er tom og enda litt til.. Det har blitt skikkelig dårlig En annen serie jeg kan anbefale er Arrow, skikkelig bra den og Ja ok, så du var seriøs? Men er du egentlig noensinne seriøs? Føler at hver gang jeg leser dine innlegg er det bare tomprat og tullball, evt innlegg som er skrevet bare for å provosere. Jeg sier ikke at det ikke finnes folk her inn fra før som spammer litt, men du er helt ekstrem. 526 innlegg på 8 måneder, og alt er tullball. i gjennomsnitt 2.1 innlegg per dag, er ikke så mye det og ja 90 % er tullbal fordi fleste har vært på off topic delen. Noe positivt, hra lært meg å bruke multisitat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Selv om tråden heter off topic er det ikke dermed sagt at man bare skal poste tull. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Dere må få med dere The Blacklist også, helt sykt spennende serie knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg