Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ett spørsmål til alle dere der ute, trenger hjelp til å bestemme meg... Donerte 5min til photoshop nå, for å klare å bestemme meg ang. ræva på sykkelen...

Til venstre er slik den er nå, i midten er den lik, men med sota blinklysglass, og til høyre er det nytt skiltoppheng, samt LED baklykt med innebygd blinklys..

Hva er egentlig penest? Har også tenkt tanken med uoriginale blinklys, men tenker fort det kan bli jalla/feil om de er for små... På bildet i midten, kunne gjerne skiltlyset blitt bytta ut med ett mindre ett, samt å flytta skiltet litt opp i samme slengen, kanskje dette er den beste løsningen?

Det er jo ingen fancy og moderne hekk på sykkelen, sååå....

 

post-41043-0-56790000-1393286798_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de testet de to modellene mot hverandre... CLS er ikke en konkurrent til 5serien i det hele tatt...

 

Minner meg om testen fra Topgear der de tester en Rapide Panamera og Quattroporte...Der sa dem "de som har råd til disse dyre bilene er som regel gamle folk..de vil ikke like den stive kjørekomforten til Maseratien".... Så er vel det...Eldre folk som har råd til disse bilene og de vil ha komfort når de durer på vei til viktige møter

Det er en annen ting ja, disse kan ikke sammenliknes annet enn i ytelser og på veien. Samme som da de kåret S4 til testvinner over E46 M3 og C55 AMG fordi den var den billigste, hadde størst bagasjerom og firehjulstrekk...en fremtung og undertyrt sementsekk av en bil.... Det at M3 og C55 gikk bedre og kjørte bedre betydde mindre på poengskalaen. Dette var samme journalistene som den første testen jeg nevnte, en test noen nummer senere mellom M3 Cab og S4 Cab vinner M3en igjen, da med noe andre og yngre journalister som elsket SMG kassa på BMWen. Samme kassa som de eldre journalistene kritiserte for å skifte for hart og være ukomfortabel...

Jeg har nå lest igjennom enn god del årganger av AMS og ser lett mønsteret hos de forskjellige skribentene, enkelte er alt for konservative, noen er litt for glad i Mercedes, litt for lite glad i alt som ikke er Tysk og de fleste er svært dyktige. Lysår forran "Donald Duck" bilblader som Autofil og Top Gear....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i dag var forferdelig kjedelig..../walking dead)

Har begynt å se en helt rå ny serie. Krim/thriller -  "True Detective"    9.5 RATING på IMDB. !!

http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1

Jeg liker fremdeles The walking dead. Det handler om så mye mer enn kun å drepe de døde. Elsker den "survival"-feelingen jeg får fra serien :) 

True Detective ble lastet ned igår, må vel begynne på den nå. Samt House of cards siden mange anbefaler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde se Spartacus også, er den beste serien jeg har sett.

Er forøvrig eneste serien jeg har felt tårer for xD greide ikke å holde tårene tilbake i sen siste episoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde se Spartacus også, er den beste serien jeg har sett.

Er forøvrig eneste serien jeg har felt tårer for xD greide ikke å holde tårene tilbake i sen siste episoden

SOA sesong 5 tror jeg.. når Opie dør.. satan å jeg sleit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fremdeles The walking dead. Det handler om så mye mer enn kun å drepe de døde. Elsker den "survival"-feelingen jeg får fra serien :)

True Detective ble lastet ned igår, må vel begynne på den nå. Samt House of cards siden mange anbefaler den.

 

House of Cards er fantastisk underholdning. Jeg så del 1 og 2 i to hele runder... altså alt på en gang. Kevin Spacey spiller mesterlig. Det var helt umulig å gå fra TV´en... første gang for meg noen sinne selv om Californication også var fengende. Disse seriene kan imidlertid ikke sammenlignes. House of Cards er virkelig kvalitet på alle måter. Californication er mer morsom pga. hele settingen. David Duchovny er imidlertid også en særdeles god skuespiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...