Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var ENDELIG den mildt sagt forbannede CRXen flyttet :D Vekk fra supertrange drittgarasjen med bitchy utleier med stiv leiepris og inn på ny garasje med gåavstand fra huset mitt og 350 kr. rimeligere i måneden! Bare bli litt mer konsistent godvær, så skal skiltene hentes. Var bare litt vibrering fra hjula til å begynne med, men så gikk det bra. Starte etter 9 måneders dvale? No problem! Honda <3

Tok med Wicky på en liten tur i CRXen og hold på å drepe oss begge da jeg kjørte på rødt mens vi var i dype samtaler og havna midt i en kryss mens Wicky skrek om kone og barn (tuller ikke) og jeg rygga ca. 5 meter tilbake med en gang jeg så en diger leddbuss rett ved siden av. Er du med meg, blir det alltid bilhistorier å fortelle etterpå hehe.

Ble litt sjokkert da jeg så at jeg har hatt bilen siden august 2012. Har kjørt mindre enn 1500 km. med den pga. mye reise. Skjønner godt de som har mange biler og nesten ikke kjører dem, vanskelig å finne tid...

hahahaha

post-62939-0-61052400-1393365559_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ENDELIG den mildt sagt forbannede CRXen flyttet :D Vekk fra supertrange drittgarasjen med bitchy utleier med stiv leiepris og inn på ny garasje med gåavstand fra huset mitt og 350 kr. rimeligere i måneden! Bare bli litt mer konsistent godvær, så skal skiltene hentes. Var bare litt vibrering fra hjula til å begynne med, men så gikk det bra. Starte etter 9 måneders dvale? No problem! Honda <3

Tok med Wicky på en liten tur i CRXen og hold på å drepe oss begge da jeg kjørte på rødt mens vi var i dype samtaler og havna midt i en kryss mens Wicky skrek om kone og barn (tuller ikke) og jeg rygga ca. 5 meter tilbake med en gang jeg så en diger leddbuss rett ved siden av. Er du med meg, blir det alltid bilhistorier å fortelle etterpå hehe.

Ble litt sjokkert da jeg så at jeg har hatt bilen siden august 2012. Har kjørt mindre enn 1500 km. med den pga. mye reise. Skjønner godt de som har mange biler og nesten ikke kjører dem, vanskelig å finne tid...

 

 

Ja jeg måtte jo skrike...Det var grønt til høyre...du kjørte i 60 rett frem..og rett frem var det RØDT...  jeg så bare bussen som kom fra høyre jeg as...også passerte alle kebabene jeg ikke har spist enda i revy foran øynene mine... Jeg skrek "ikke drep meg faen jeg har nettop gifta meg og fått unge jo!!" :P

 

Ps...CRXen til noekult ser dritfet ut live enn på bilder!!

 

Angrer forresten på kebab-nekten min...jeg er nå dritsulten og må ut og skaffe meg mat...orker ikke lage noe hjemme...og kona sover.. :(

 

_________________________________________________________

 

Tesla vs Maserati...som sagt...jeg vil heller ha den stående i garasjen med defekt ettellerannet enn en tesla som funker... hvor kult er det ikke å si "åja du kjører leaf? Jeg kjører maserati...maserati quattroporte..." også glise som en morder...haha :P Og slenge frem denne på bordet når man skal briefe litt:

 

maserati-quattroporte-gts-review-2013-me

 

Men når alt kommer til alt, så MÅ c klassen selges først før jeg kan ta opp no nytt lån på ny bil..Så den leveres forhandler iløpet av helgen også satser vi på at den blir solgt fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

også passerte alle kebabene jeg ikke har spist enda i revy foran øynene mine...

:lol:

 

Liker du sterk kebab? Stor? Favorittsted å spise kebab? Har kun spist ett sted i Oslo, Vinny's rett over gata fra Spektrum. Digg kebab.

 

Ekkelt å tro man kommer til å dø, var i en liknende situasjon i Østfold et par år tilbake. Trodde det var to felt der jeg kom (rett utafor Moss for de lokalkjente), så jeg skulle legge meg forbi noen biler, også kommer det en buss rett imot meg, hadde vel ca 1 sekund på å svinge unna og legge meg inn mellom bilene, gikk utrolig fort og jeg husker jeg holdt hu som da var dama mi i hånda i det vi akkurat ikke ble pannekaker. Gikk ikke så fort, mellom 60 og 80 et sted tror jeg. Viste seg at det var to felt andre veien i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke på vinny...blir dårlig i magen...men jeg spiser på new winney...ved youngstorget... de har bra mat :) og på grytelokket! Nei ikke sterk...jeg pleier å ha "lite salat løk champignong, mix dressing, godt stekt pita og litt chilli".... Og cola...

 

Faen...fikk vann i munn.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke på vinny...blir dårlig i magen...men jeg spiser på new winney...ved youngstorget... de har bra mat :) og på grytelokket! Nei ikke sterk...jeg pleier å ha "lite salat løk champignong, mix dressing, godt stekt pita og litt chilli".... Og cola...

 

Faen...fikk vann i munn.. :(

 

Hahaha! :D

Har du kebabforbud med deg selv, eller er det noe kona har ordna med? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :D

Har du kebabforbud med deg selv, eller er det noe kona har ordna med? :P

 

 

nei der og da var jeg mett...men jeg tenker jo ikke på fremtiden...hadde jeg gjort det hadde jeg jo spist i fortiden så jeg i fortidens fremtid, altså nåtid, ikke hadde vært sulten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysj, hadde en slik opplevelse på kveldstid rundt november-desember. Kjørte originalt, og prøvde å dra den så langt som mulig. Fikk den opp i rundt 65km/t på vei nedover en ganske bratt topp. Følger intenst med på speedometeret, før jeg slår opp øynene og ser at det ikke bare er vått, men at det faktisk ligger is og grus i svingen.. I nedoverbakke.. Dagen før hadde jeg klart å kvelva i en rundkjøring, så jeg turte ikke bruke frambremsen stort. Ikke kunne jeg legge meg i svingen, og ikke kunne jeg nødbremse.. Ender opp med en veldig forsiktig frambrems og ganske hard bakbrems, bakdekket sklir litt, jeg nærmer meg grøfta... Og ender opp i den... i ca. et halvt aekund før jeg får bremset godt nok ned til å klare å svinge opp, uten at jeg for nedover mot trærne. Endte opp med å skru av mopeden og sette meg på bakken når jeg var på flata igjen.. Hmhm, story time fra London :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysj, hadde en slik opplevelse på kveldstid rundt november-desember. Kjørte originalt, og prøvde å dra den så langt som mulig. Fikk den opp i rundt 65km/t på vei nedover en ganske bratt topp. Følger intenst med på speedometeret, før jeg slår opp øynene og ser at det ikke bare er vått, men at det faktisk ligger is og grus i svingen.. I nedoverbakke.. Dagen før hadde jeg klart å kvelva i en rundkjøring, så jeg turte ikke bruke frambremsen stort. Ikke kunne jeg legge meg i svingen, og ikke kunne jeg nødbremse.. Ender opp med en veldig forsiktig frambrems og ganske hard bakbrems, bakdekket sklir litt, jeg nærmer meg grøfta... Og ender opp i den... i ca. et halvt aekund før jeg får bremset godt nok ned til å klare å svinge opp, uten at jeg for nedover mot trærne. Endte opp med å skru av mopeden og sette meg på bakken når jeg var på flata igjen.. Hmhm, story time fra London :D

Hva heter du på MP? Den historien hørtes meget kjent ut, mener å huske jeg så bilder og greier... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-74071-0-26240200-1393371135_thumb.j

 

http://www.insignia.no/insignia-on-ice/

 

2 dager igjen til påmeldingsfristen går ut! :)  Hadde meldt meg på her selv hvis jeg kunne vært med.

post-74071-0-65035400-1393371190_thumb.j

 

Påmelding til ragnhild@insignia.no eller på 2323 3300 innen 28. februar.
Det er et begrenset antall plasser, så ikke nøl med å melde deg på.

Vi håper du vil dele denne helt spesielle Jaguar- og Land Rover-opplevelsen med oss!
Oppmøte kl. 10:00 lørdag 15. mars på Oset Høyfjellshotell, Golsfjellet.
Kjøringen avsluttes ca. kl. 16:30.

Pris kr. 2.950,- per person
Dette inkluderer lunsj, kjøreprogram, middag og overnatting i dobbeltrom på
Pers Hotell, Gol.
Tillegg for enkeltrom kr. 300,-. Hvis du ikke ønsker å delta på middag og overnatting, er prisen kr. 1.500,-

 

post-74071-0-24841100-1393371215_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...