Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ingen problemer med normale høyder. Jeg kunne sannsynligvis aldri sittet med benene utenfor kanten på prekestolen, men å arbeide i toppen av en lift koster meg ikke en kalori.

Skulle også ha brukt sele ved de arbeidene jeg utfører på jobb, men det blir ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 på kort og resten cash :P? hehe

 

 

Hvordan blir man kvitt følelsen av at man må kjøpe en "ny" bil. :(  (altså selge sin og kjøpe en litt dyrere) ..... Trenger jeg å se en psykolog?

Neidu her koster det 50kr for alle som jobber i bedriften ;) 

Eg blir aldri kvitt den følelsen.. Frister å kjøpe ny bil  etter noen mnd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt rart forhold til høyder.. Når det kommer til f.eks alt man finner på fornøyelsesparker osv så har jeg enda ikke funnet noe som er i nærheten av å være skummelt. Jeg koser meg mer og mer til høyere og større det er. Jeg var litt skeptisk i sommer når jeg som en vennetjeneste tok på meg å male et hus, der jeg stod øverst på veggen i en bakke så stigen stod på en planke og en litt flat stein (har da vært like høyt i stige mange ganger, men som regel flatt der stigen står).. Tok et par timer og et par ganger opp og ned stigen så var det ingen problem. Spaserte oppe på taket rett ved kanten uten problemer.. Så jeg har nok ikke noe problem med høyde sånn sett, er vel stort sett bare det at jeg ikke alltid føler meg trygg, men som regel da med god grunn..

Har alltid likt å klatre i trær, og der igjen, jo høyere jo bedre. Rigga ned en scene for en hellbillies konsert her for noen år siden, noe som innebærer mye klatring i en stilaskonstruksjon. Storkosa meg helt til en eller annen kar kom og prakka på oss masse regler for sikringa (vi brukte allerede sele) som senka tempoet betydelig, mens han selv klatra rundt uten noen form for sikring (han var visst så gammal at det ikke gjorde noe mente han..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er alle litt syke altså, kanskje sånn gruppepsykolog timer hadde gjort seg. Burde være integrert i bmw klubb avtaler, at man kan snakke med psykolog om bilrelaterte psykiske problemer, som regn/snø rett etter at man har vasket bilen, kantkjøre felgene og å bli kvitt kjøpe "ny" bil følelsen....
:stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er alle litt syke altså, kanskje sånn gruppepsykolog timer hadde gjort seg. Burde være integrert i bmw klubb avtaler, at man kan snakke med psykolog om bilrelaterte psykiske problemer, som regn/snø rett etter at man har vasket bilen, kantkjøre felgene og å bli kvitt kjøpe "ny" bil følelsen....

:stupid:

Samboeren min mener jeg trenger psykolog pga at jeg sjekker bilen min for merker og riper "hele tiden" samt at jeg klagde så mange ganger på den lakkjobben :P Må bare le av de damene, biler og mannfolk skjønner de ikke, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er alle litt syke altså, kanskje sånn gruppepsykolog timer hadde gjort seg. Burde være integrert i bmw klubb avtaler, at man kan snakke med psykolog om bilrelaterte psykiske problemer, som regn/snø rett etter at man har vasket bilen, kantkjøre felgene og å bli kvitt kjøpe "ny" bil følelsen....

:stupid:

Pr.dags dato kjenner jeg ikke den følelelsen i det heletatt, jeg er faktisk litt høy på egen bil for tiden.. Knakende god bil er det! Jeg sier bare det at når den bilen blir for rusten(at den ikke passerer EU), da ønsker jeg meg ny 124 med tilsvarende motor og utstyr :P

 

Igår fikk jeg fiksa en vakumlekasje, så nå girer kassa som en draum  :beer: Kassa har nemlig trodd at jeg har kjørt konstant med full gass denne uka, og da kaster den inn girene med slegge og litt til :)

 

Ingen rakett jeg er i besittelse av da men :)

 

Når det gjelder bilens utseende bryr jeg meg ikke stort.. Er det snø på bilen bruker jeg langkost(som det feies i garasjen med) og raskt og effekt fjerner snøen på hele bilen med den ^_^ En ny ripe? Pyttsann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tørr å anslå pris på skifte av storforingene til travers/diff i bakstilling på E46 coupe? De som står skrudd oppover i selve traversen.. Har sånn ca 5cm slakk i de :(

Blir mange ringerunder imorgen gitt!

 

Feks 2,4,9 og 7?

 

181.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man kvitt følelsen av at man må kjøpe en "ny" bil. :(  (altså selge sin og kjøpe en litt dyrere) ..... Trenger jeg å se en psykolog?

Det er både en forbannelse og en herlig avhengighet... Blir aldri helt fornøyd, alltid noe å utsette (aka. teite grunner til å kjøpe en annen modell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...