Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da tipper jeg mellom 6-8k.

Trodde du hadde bestilt for å bytte selv og ville ha oss til å tippe hva det kostet. Haha

Noe sånt jeg også fryktet. haha. Powerflex eller orginale? Har ikke lyst å måtte ta denne jobben to ganger.

Og dette er ikke en jobb jeg gidder å begi meg ut på selv. Da måtte jeg isåfall hatt spesialverktøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , ja godt mulig det. Virker faktisk som di har god service i Haugesund.. En kompis av meg bestilte noen deler fra bavaria, han kjørte ned til Haugesund for å hente delen men da hadde Bavaria allerede sendt delen avgårde på en lastebil. Endte med at han selgeren ble så fortvilet over feilen dem hadde gjort så han fikk både delen til 500kr og frakten gratis :P Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Skulle ønske jeg kunne fått noe service i det hele tatt her. Er virkelig ikke interresert i å bruke penger en plass som ikke vet å behandle kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter er ikke den mest tålmodige i verden. Ca en time etter vi har stått opp om morgenen, så er hu lei vippestol, ligge på sofaen og kose også videre.

Da vil hu sove og jeg må pent ut å trille.

hadde det samme her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter går...og hun nekter å sette seg...haha :P Eneste hun ikke blir lei av er å leke med mobilen til pappa...og fjernkontrollen...de SKAL hun ha...får hun ikke dem så skriker hun og blir gretten :P Gå tur ja...det har jeg gjort 2 ganger siden hun ble født...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det varierer fra distriktene da. Jeg får alltid en litt nedlatende ikke antydning til serviceminded tone når jeg er der. "Bilen fløtter seg ikke herifra før noen kommer å legger penger på bordet." Neivell. Da får bilen bare stå den, har flere jeg :D

Er ikke første gangen jeg har hør det fra andre dessverre, men aldri hørt det selv da. Selv så er jeg egentelig veldig fornøyd med servicen der, fikk leiebil gratis da E90en var på inspeksjon og måtte stå over natta :) Men han nye gutten i kundemotaket er også veldig hyggelig synes jeg, men ironien hans kan være litt vanskelig å forstå hvis det var han du snakket med :P Da jeg henta E90en på EU så kommer han med nøkkelene og lappen og sier at det var en større oljeklekkasje i motoren, jeg holdt jo på å gå i bakken før han da han sa at han tulla og at bilen gikk igjennom med null feil :) Jeg synes jo bare det var artig og noe man kan le av ;)

Har også fått faktura der selv, men betaler som regel alltid med en gang da jeg hater å skylde penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man browser youtube og finner sanger som det her, det bare lyser opp dagen min enda mer!!!

 

*høre på låt i 2 minutter*

*slå tilbake på Radio Rock*

 

Pearl Jam, Metallica og Seigmen lyser opp dagen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn erstattes kjipe tider med nye kjipe tider.

Få barn hadde overlevd om de ikke var så jævla nydelige når de ikke er kjipe :D

 

Hver dag drar jeg fra en gutt som står i vinduet i barnehagen og gråter i ren fortvilelse fordi han vil være sammen med meg. Så selv om han er mye mer selvstendig nå enn da han var baby, så er det rett og slett hjerteskjærende å forlate han hver dag.

 

Så beklager - om noe går over, så kommer det alltid noe nytt. Og det varer for evig, du slutter aldri med omsorg og bekymringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke første gangen jeg har hør det fra andre dessverre, men aldri hørt det selv da. Selv så er jeg egentelig veldig fornøyd med servicen der, fikk leiebil gratis da E90en var på inspeksjon og måtte stå over natta :) Men han nye gutten i kundemotaket er også veldig hyggelig synes jeg, men ironien hans kan være litt vanskelig å forstå hvis det var han du snakket med :P Da jeg henta E90en på EU så kommer han med nøkkelene og lappen og sier at det var en større oljeklekkasje i motoren, jeg holdt jo på å gå i bakken før han da han sa at han tulla og at bilen gikk igjennom med null feil :) Jeg synes jo bare det var artig og noe man kan le av ;)

Har også fått faktura der selv, men betaler som regel alltid med en gang da jeg hater å skylde penger ;)

 

 

Merkelig. Hører omtrent bare negativt om servicen der. Jeg kjører heller til kristiansand hvis jeg absolutt må på bavaria.

Han sa at faktura var ikke noe valg. Litt ironi og spøk det har jeg absolutt ingen problemer med, kan ha samme tone selv. Men det er noe helt annet enn dårlig service.

 

Min far mener det samme om porsche avd. meget dårlig, han kjører glatt inn til Oslo hvis det er noe med porschen istedenfor å gå bort der. (Samme gjelder bmw som han har.)

 

Liker heller ikke ha ting på nedbetaling/kreditt/faktura men av og til blir reparasjonene litt for mye når man har 2 biler, kone, boplass og ett ønske om å ha mat på bordet :P (og denne ungen som kommer...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man browser youtube og finner sanger som det her, det bare lyser opp dagen min enda mer!!!

Dette er musikk! Hør gjerne hele albumet om du har tid, det går i ett uten fade-overganger mellom låtene :)

 

http://youtu.be/Fi7LvyJA36w?t=25m20s

 

Når det gjelder kvaliteten på Youtube stream, så er den bånn i bøtta.. Egner seg ikke særlig til å sitte å høre på.. Har du Spotify er det noe bedre :P Kjøper du albumet i CD format så er det mye mye bedre(Pink Floyd - The Wall var mitt første albumkjøp ^_^). 

 

Kanskje noe for de som er like gammelmodige som meg?:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...