T.H.O Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Vet Ikkje om du har fått svar... Men, de er mest mulig lysmodulen på bilen som har gått.. Har bilen takluke? boksen ligger bak oppunder kickpanelet på høyre siden.. Bruker å komme vann i og så fryser de og blir ødelagt ganske kjent problem... Hadde de på vår sin rett før jul Sent from my C6903 using Tapatalk Jeg vil heller tro at det er sluttstykke i tenningslåsen som må byttes Sent from my Lumia 920 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Angående BMW som har gått langt så er vel denne en seriøs kandidat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Har den gått som skole bil hele livet så har nok den rullet en del ja ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Den går hvert fall som det nå tydeligvis. Pleier ikke å kjøpe bruktbiler de vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Vet Ikkje om du har fått svar... Men, de er mest mulig lysmodulen på bilen som har gått.. Har bilen takluke? boksen ligger bak oppunder kickpanelet på høyre siden.. Bruker å komme vann i og så fryser de og blir ødelagt ganske kjent problem... Hadde de på vår sin rett før jul Sent from my C6903 using Tapatalk Takk takk, har gidd beskjeden videre Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Den går hvert fall som det nå tydeligvis. Pleier ikke å kjøpe bruktbiler de vel? Nei. Men sjelden å se så gamle skole biler og burde teoretisk runde 500k om ikke mer snart den der. Skulle venta å spurt ! Haha Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.dt.no/nyheter/broiler-har-kjopt-seg-hvert-sitt-millionglis-1.8311162 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.dt.no/nyheter/broiler-har-kjopt-seg-hvert-sitt-millionglis-1.8311162 Uff. Gutta? Hmm, begynner å lure når jeg ser bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Velfortjent det der, dem har sliti greit for og komme dit de er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 han løfter 1.5 kroppssvekta mi på hver arm http://www.youtube.com/watch?v=CoHqL-KJxZM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 han løfter 1.5 kroppssvekta mi på hver arm Du veier 60 kg? Hadde vurdert å komme meg i gang med trening hadde det vært meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Du veier 60 kg? Hadde vurdert å komme meg i gang med trening hadde det vært meg veier 70 for øyeblikket er på god vei mot 75kilo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 veier 68 for øyeblikket er på god vei mot 75kilo veier 70 for øyeblikket er på god vei mot 75kilo Wow, du gikk opp 2kg på 2min? Imponerende! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Velfortjent det der, dem har sliti greit for og komme dit de er i dag Sliti har de vel strengt talt ikke.. Bestefar har vært bonde hele livet samt vært postbud i 30 år vedsidenav alle gjøremål som drift av gård fører med seg. Før det kjørte han lastebil. Det vil jeg kalle slit, og det finst nok maaange som har hatt det mye mye verre også.. Det å lage tullemusikk som slår gjennom hos festglade nordmenn er genialt og all ære (selv om jeg ikke liker musikken), men å kalle det slit... nei.. Og før noen belærer meg om hvor hardt det er å lage musikk, please don't. Hilsen tidligere lydtekniker som har vært i studio et par ganger T.H.O og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Wow, du gikk opp 2kg på 2min? Imponerende! gainer neida, siste jeg veide meg var faktisk forrige uke veier nå 70.2 men det var med klær så kanskje 69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg