Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vet Ikkje om du har fått svar... Men, de er mest mulig lysmodulen på bilen som har gått.. Har bilen takluke?:P boksen ligger bak oppunder kickpanelet på høyre siden.. Bruker å komme vann i og så fryser de og blir ødelagt :P ganske kjent problem... Hadde de på vår sin rett før jul :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Jeg vil heller tro at det er sluttstykke i tenningslåsen som må byttes :)

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Ikkje om du har fått svar... Men, de er mest mulig lysmodulen på bilen som har gått.. Har bilen takluke?:P boksen ligger bak oppunder kickpanelet på høyre siden.. Bruker å komme vann i og så fryser de og blir ødelagt :P ganske kjent problem... Hadde de på vår sin rett før jul :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Takk takk, har gidd beskjeden videre :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent det der, dem har sliti greit for og komme dit de er i dag :)

 

Sliti har de vel strengt talt ikke.. Bestefar har vært bonde hele livet samt vært postbud i 30 år vedsidenav alle gjøremål som drift av gård fører med seg. Før det kjørte han lastebil. Det vil jeg kalle slit, og det finst nok maaange som har hatt det mye mye verre også.. Det å lage tullemusikk som slår gjennom hos festglade nordmenn er genialt og all ære (selv om jeg ikke liker musikken), men å kalle det slit... nei..

Og før noen belærer meg om hvor hardt det er å lage musikk, please don't. Hilsen tidligere lydtekniker som har vært i studio et par ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du gikk opp 2kg på 2min? Imponerende! :)

gainer ;) neida, siste jeg veide meg var faktisk forrige uke :P veier nå 70.2 men det var med klær så kanskje 69 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...