Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Såpass... Jeg sletta snap'en... Ikke mange i kretsen som brukte det... Men Wicky var by far sykt aktiv og underholdende :) Resten var litt sånn... "Se arbeidsplassen min." "Venter på bussen." "Fant en tyggis som ligna på en sko." osv. Mer fan av Instagram, mange flere som er aktive der, men det er jo ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanny is dead...haha :P

 

e38en så faktisk fin ut slik den stod...helt original... Vil ha E38 selv som bruksbil...eller vinterbil...eller lekebil... men da skal den være helt plain...

Kunne tenkt meg E32, jeg. Men de er sjeldne nå, og man kan ikke kjøre uten å skru en sånn bil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener E32 er en fullt brukbar bil utenom at man må skru, er vel elektriske problemer som oppstår, og de fikser man jo lett :)

 

Resten er bygget på E34, hvorfor skal E32n være verre enn en E34?

Du ser jo hvor mye som skjer med E39'en min? :P Derfor kan jeg ikke ha E32, jeg er jo like flink til å skru som en analfabet elefant med en bolle i hvert øre... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren min kjøpte en strøken E32 730i.

Veldig god å kjøre, morsom på snøen med piggfritt :)

Så ganske bra ut i noen uker. Plutselig ble førersetet slengt, nesten ned i gulvet, mens han kjørte inn i et kryss. Var visst noe hobbymekk som holdt setet oppreist. Plutselig røk noe annet hobbymekk, så setet trillet fram, hver gang han bremset.

Endte opp med at han satt opp bjelker og lastestropper. Men mannen er 2 meter høy, så ingen av oss andre kunne låne den mer. God plan hvis du ikke liker å dele :P

Fant også rust og hull i karosseriet, som var teipet med sølvteip, sparklet over og lakkert. Gjennomført drittarbeid. Og det var myyye. Hehe. Så han kastet bilen. Synd i grunn, for motor og gir virket bra. Han ble vel sint og kastet den uten forvarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt nettopp på å besvime etter treningen min, måtte stoppe på en bensinstasjon å få i meg noe mat. 

 

 

Takk for at du delte dette med oss! Det var virkelig godt å høre at du rakk frem til bensinstasjonen når du tok bussen dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å inkludere folk i min hverdag as...dere antar og trekker konklusjoner basert på noen dårlige bilder på snap...hahahaha :P

 

 

BmwSauce: ikke tøft å trene når du ikke trener beina dine...spinkle bein... og shorts...itteno kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å inkludere folk i min hverdag as...dere antar og trekker konklusjoner basert på noen dårlige bilder på snap...hahahaha :P

 

 

BmwSauce: ikke tøft å trene når du ikke trener beina dine...spinkle bein... og shorts...itteno kult :)

hahaha trente faktisk bein idag ;) hvorfor tror du jeg ellers holdt på å besvime ;)

Har faktisk spinkle bein nå som jeg tenker over det, sliter så jævlig med å bygge muskler i beina mine :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...