Thundercoil Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 da er vi 2 nyere vag biler irriterer meg grønn med lite speil på ene siden og stort på andre siden Ja, det har A6en min også. Ser tåpelig ut. Alltid noe passasjerene må påpeke også. Første gang jeg så det selv, tenkte jeg at det ene var ettermontert fra en annen type Audi. Haha. E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 20140301_193555.jpg Nå har det nyeste blekket grodd seg ferdig. Ble bra synes jeg! Din første? Edit: kanskje ikke, siden du skrev "nyeste blekket" hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Når du sitter i familieselskap og kara med gant-genser presenterer Turtle wax som verdens beste bilpleieprodukter. Jeg får en ubeskrivelig trang for å rette på slike! Men som regel holder man kjæft og nikker med Men gleder meg veldig til å prøve ut rupes sin nye microfiber serie med bakplata fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 @ Nytern. Likte du snap'en i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Fikk lekt med en 75" led touchskjerm i går. Morsomme saker Dog ble man svimmel (av animasjoner) og en smule kvalm av å se så nære over lengre tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 {style_image_url}/attachicon.gif 20140301_193555.jpg Nå har det nyeste blekket grodd seg ferdig. Ble bra synes jeg! Alltids noen som ikke liker tattoveringer som "du" tar. Men handler jo mer om ka du syns og mener om den. Ligger som oftest meninger bak en tattovering og . Men fin tattovering. Ser ganske skjeiv ut på bildet. Men viss det er på under armen. Har selv en tattovering med en liten betydning. Som ser utrolig strekt ut og skjeiv når eg viser den frem.. hehe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Ja, det har A6en min også. Ser tåpelig ut. Alltid noe passasjerene må påpeke også. Første gang jeg så det selv, tenkte jeg at det ene var ettermontert fra en annen type Audi. Haha. det jeg tenkte om jeg ender opp med en bil som er sånn, er å få tak i speil fra sjåførsiden i storbrittania, da vil tru det er likt det på sjåførsiden i norge. (men til motsatt side seff) Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Apropos tattoveringer. One of a kind!. Mine hender å guttungens føtter:) Her var han ca 1mnd gammel og var en mnd til termin:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Martin1993 og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Folk asså, jeg selger stereo til hverdags og i dag kom det en kar og ville høre på etpar høytalere som er kjent for at man enten liker de eller overhodet ikke pga diskanten. Jeg kobla de opp og etter en halvtime musikkspilling sier han høvelig nøyaktig; Slitsom den der diskanten. Og så kjøpte han de Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Værsegod, litt steinbra steinhardt bråk For ikke opp på tlf. Hvem låt Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hvor jobber du, kvasi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 For ikke opp på tlf. Hvem låt Sent from space using Tapatalk - Otep, tric Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hvor jobber du, kvasi? Soundgarden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Bådåddjo Sveinsag Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg