Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

da er vi 2 :P

 

 

nyere vag biler irriterer meg grønn med lite speil på ene siden og stort på andre siden :P

Ja, det har A6en min også. Ser tåpelig ut. Alltid noe passasjerene må påpeke også.

Første gang jeg så det selv, tenkte jeg at det ene var ettermontert fra en annen type Audi. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

Når du sitter i familieselskap og kara med gant-genser presenterer Turtle wax som verdens beste bilpleieprodukter.

Jeg får en ubeskrivelig trang for å rette på slike! Men som regel holder man kjæft og nikker med :P

Men gleder meg veldig til å prøve ut rupes sin nye microfiber serie med bakplata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

{style_image_url}/attachicon.gif 20140301_193555.jpg

Nå har det nyeste blekket grodd seg ferdig. Ble bra synes jeg! :)

Alltids noen som ikke liker tattoveringer som "du" tar. Men handler jo mer om ka du syns og mener om den. Ligger som oftest meninger bak en tattovering og .

Men fin tattovering. Ser ganske skjeiv ut på bildet. Men viss det er på under armen.

Har selv en tattovering med en liten betydning. Som ser utrolig strekt ut og skjeiv når eg viser den frem.. hehe :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har A6en min også. Ser tåpelig ut. Alltid noe passasjerene må påpeke også.

Første gang jeg så det selv, tenkte jeg at det ene var ettermontert fra en annen type Audi. Haha.

 

 

det jeg tenkte om jeg ender opp med en bil som er sånn, er å få tak i speil fra sjåførsiden i storbrittania, da vil tru det er likt det på sjåførsiden i norge. (men til motsatt side seff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk asså, jeg selger stereo til hverdags og i dag kom det en kar og ville høre på etpar høytalere som er kjent for at man enten liker de eller overhodet ikke pga diskanten. Jeg kobla de opp og etter en halvtime musikkspilling sier han høvelig nøyaktig; Slitsom den der diskanten. Og så kjøpte han de  :oo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...