Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så på en serie på senga med Macen her en kveld... Laderen (eBay) hadde havnet under dyna. Da jeg var ferdig og skulle legge meg, så oppdaget jeg selvfølgelig dette. Laderen var brunsvidd, og jeg brant meg på det. Merkelig at den ikke smeltet totalt, og at den fremdeles virker er RART!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert for varm, har en tendens til å bare skru seg av da.

Last ned et program som lar deg overvåke temp på cpu og gpu, så ser du hvor varmt det blir.

Blir det over 65/70 grader så slår den seg somregel av automatisk for å redde komponenter.

Burde helst ligge på rundt 40 grader.

 

 

 

bytta kjølepasta på cpu nå, har ivaffall vært på lenge nok til å ta en omstart nå, så er forbedring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en serie på senga med Macen her en kveld... Laderen (eBay) hadde havnet under dyna. Da jeg var ferdig og skulle legge meg, så oppdaget jeg selvfølgelig dette. Laderen var brunsvidd, og jeg brant meg på det. Merkelig at den ikke smeltet totalt, og at den fremdeles virker er RART!

Sykt! Usikker på om jeg hadde fortsatt å bruke den da :P Er det noe jeg har respekt for er det strøm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en serie på senga med Macen her en kveld... Laderen (eBay) hadde havnet under dyna. Da jeg var ferdig og skulle legge meg, så oppdaget jeg selvfølgelig dette. Laderen var brunsvidd, og jeg brant meg på det. Merkelig at den ikke smeltet totalt, og at den fremdeles virker er RART!

Pc og dyne går dårlig sammen, men jeg trenger vel ikke påpeke det. Burde iallefall ha en plate å sette den på.

 

Macen min ligger på 94 grader i skrivende stund(CPU)  ^_^ Kjekt å redigere video med denne saken :P

Det var sinnsvakt varmt, overasket over at den tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette flere ganger, i idle ligger den på 60 grader ca. ved tyngre matematiske beregninger som programmeres, som itererer(gjentar seg) over lengre tid, blir det også sinnsvakt varmt :P 

 

På Torsdag satte jeg igang et program som jeg programmerte for å løse en likning for meg, Macen brukte godt og vel 40 minutter før den fikk et nøyaktig nok svar :P CPUen kokte nærmest etter å ha stått på 100% på begge kjernene så lenge ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en serie på senga med Macen her en kveld... Laderen (eBay) hadde havnet under dyna. Da jeg var ferdig og skulle legge meg, så oppdaget jeg selvfølgelig dette. Laderen var brunsvidd, og jeg brant meg på det. Merkelig at den ikke smeltet totalt, og at den fremdeles virker er RART!

En på jobb hos meg kom fra byen. Han var sørpe full og la seg på senga med bærbar pc. Han sovnet. Da han våknat merket han det gjorde sykt vondt på armen.

Armen hadde da ligget på den boksen på lader ledningen.

post-49693-0-20403000-1393789751_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen jeg hater ferge. Kjører aktivt for å nå den, også kommer jeg frem til nylig senket bom. Hver eneste jævla gang. I dag så jeg tilogmed styrmannen nøle noen sekund når han så meg ved bommen, men neida, han velger å suse avgårde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...