Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så siste episode av Top Gear. Men ble nysgjerrig på det med BMW'n og "ute av kontroll" i høy fart kontra gøl'n! Tilfelle eller sjåføren? ;)

Høy fart og pissregn, så mulig bare tilfelle :P han tok de sykt rolig da :o Jennifer hadde jo god fart :P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven nå er jeg leg av å få statisk støt hver gang jeg lukker igjen bildøra! Hva er nå dette for noe tull? Har vært sånn siste to ukene og jeg begynner å få visse tvangstanker for å ungå at det smeller i fingrene hver gang jeg skal ut av bilen. Ser sikkert ut som en komplett idiot der jeg stå og på en måte pisker døra med fingrene for å sjekke at det er trygt å lukke igjen 8-[

Flere som opplever det samme? Vet det kan ha med stoff i setene, klær etc jeg har på meg og at jeg kan forebygge dette ved å bruke enkelte sprayer eller sånn.. faens irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siste episode av Top Gear. Men ble nysgjerrig på det med BMW'n og "ute av kontroll" i høy fart kontra gøl'n! Tilfelle eller sjåføren? ;)

Han fikk vannplaning i 230 km/t, på en blankpolert rullebane i pøsende regn så er ikke det en bra kombinasjon. Skal nok litt mer til for å klare det på en vei men det viser litt hvor skummelt høy fart og uforutsigbart føre kan være, hvilken bil man sittet i spiller ingen rolle. Clarkson som den Mercedes mann han er har forøvrig for vane å dumme ut BMW og Audi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...