Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er usikker på om den er inntil 99, eller til akkurat 99mod eller nyere. Hehe

Men står universal da, så regner med det passer om årsmodellen på bilen er innenfor det som er oppgitt.

Du kan også evt. finne delenummer og slå det inn på ebay.

slo inn Regnr på bilen min på skruvat og får fram 4 forskejllige lambdasonder ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål: Jeg skal ha drivknute og det er på venstre side når jeg sitter i bilen. Når jeg da skal kjøpe fra ebay, hvordan vet jeg at jeg bestiller riktig side? :P Når man står foran bilen blir jo på høyre siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken din viser 70 stk. Hehe. Sikkert fordi man må slå inn skiltnr. på nytt.

Vet ikke hvilke grenrør du har eller hvordan det er. Mange forskjellige. Noen har to sonder, noen har 4, noen har ingen, noen har 4, der 2 av dem er dummies.

Du kan nok bare hjelpe deg selv her! Hehe. Må sjekke eksosanlegget og grenrør fra undersiden av bilen. De er skrudd rett i rørene, så er ikke vanskelig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken din viser 70 stk. Hehe. Sikkert fordi man må slå inn skiltnr. på nytt.

Vet ikke hvilke grenrør du har eller hvordan det er. Mange forskjellige. Noen har to sonder, noen har 4, noen har ingen, noen har 4, der 2 av dem er dummies.

Du kan nok bare hjelpe deg selv her! Hehe. Må sjekke eksosanlegget og grenrør fra undersiden av bilen. De er skrudd rett i rørene, så er ikke vanskelig å se.

Tror jeg har UCC motorwerks exhaust http://aakmotorsports.com/images/products/detail/UUC_SUE36DTM.jpg

Også grenrøra må jeg vel sjekke delenr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den på bildet er bare bakpotte, så den spiller ingen rolle. Har du rakrør videre og grenrør/effektgreier i stedet for originale eksosmanifolden, er det litt "verre".

Men selv om det er effektanlegg hele veien frem, må du sjekke hvor de er og hvor mange du har. Det har ikke noe å si for kjøp av ny sonde, for de originale sondene skal passe på effektanlegget, så lenge det er laget til din bil (hvis det har sonder, så klart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den på bildet er bare bakpotte, så den spiller ingen rolle. Har du rakrør videre og grenrør/effektgreier i stedet for originale eksosmanifolden, er det litt "verre".

Men selv om det er effektanlegg hele veien frem, må du sjekke hvor de er og hvor mange du har. Det har ikke noe å si for kjøp av ny sonde, for de originale sondene skal passe på effektanlegget, så lenge det er laget til din bil (hvis det har sonder, så klart)

Takk skal du ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det brått enda en biltralle, med kapell denne gang så da kan godbilen holde seg tørr og fin :P

 

DSC_0334.jpg

 

spandere på meg noen plankebiter å stive opp kappelett litt med så er den good to go :P

 

 

 

så om noen er int i en biltralle som laster 1290kg (totalvekt 1750kg ca) til 15k så har jeg en til salgs, grei stand, funker fett (men  ville ha med hel bunn og kapell heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...