Thomaz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 \:D/ Er det krigern som selges ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 \:D/ Er det krigern som selges ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Problemet med å kjøre ikke godkjent bygg kommer om du skulle krasje. Ja jeg vet men kjører ikke som en tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Noen med 225/40/18 på 8,5" felg som har ett bilde av hvordan det ser ut?Aller helst med Sonar eller nankang dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Noen med 225/40/18 på 8,5" felg som har ett bilde av hvordan det ser ut? Aller helst med Sonar eller nankang dekk:) http://tyrestretch.com/8.5_225_40_R18/8.5_225_40_R18_Continental/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Ja var inn og såg, men håper nankang eller sonar er enda smalere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Ja jeg vet men kjører ikke som en tulling Temmelig sikker på at det ikke blir no problem. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Er det krigern som selges ? Sent from space using Tapatalk - Haha, tviler på at noen vil kjøpe den igrunn. Ikke etter at jeg lista opp "særtrekkene" i tråden min i går ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Haha, tviler på at noen vil kjøpe den igrunn. Ikke etter at jeg lista opp "særtrekkene" i tråden min i går ihvertfall Den må du ha til den faller i krig Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Den må du ha til den faller i krig Sent from space using Tapatalk - Haha, isåfall blir den fikset igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Noen som vet hvor cruise control modulen på en E38 er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Har til E46, men er kanskje ikke samme type? Ifølge realoem, passer de ikke Er det virkelig ingen som har 4stk ødelagte sensore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Noen som vet hvor cruise control modulen på en E38 er? http://www.frankies-bmw.com/8series/diy/mf_wheel/images/component_diagram.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Ja var inn og såg, men håper nankang eller sonar er enda smalere:) Hadde 225/40-18 Nankang Eco-Comfort/Green Sport på min, var litt smalere, men ikke mye! Men dekka har ikke den felgbeskytteren, så felgkanten stikker utom dekket, ikke slik som på bildet der ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Er det muligt å selge/pante inn ødelagt dynamo ? Har kjøpt ny allerede da men Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg