Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som er ekspertert på iPhone shit her? Låner en fortiden , er ingen lyd når jeg ser videoer, folk ringer eller jeg får melding.. Når jeg hørrer på spotify er det lyd. Hva kan ver galt? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er ekspertert på iPhone shit her? Låner en fortiden , er ingen lyd når jeg ser videoer, folk ringer eller jeg får melding.. Når jeg hørrer på spotify er det lyd. Hva kan ver galt? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Vanlig feil om det er kommet noe i jack inngangen.. må byttes en del inni.

Kan også prøve med en q-tip med elektrorens inni jack inngangen, kan hjelpe i noen tilfeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det er kommet noe i jack innganen skal det vell komme lyd når jeg ikke har aux kabel i. Funker fint med aux .

Når jeg velger ringetone osv hører jeg lyd men ikke når folk ringer eller sender sms. Ånei, det er ikke den lyd dingsen på siden som er på :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Apple var problemfritt jeg :-P
Absolutt ikke, heldivis bare lånetlf...
Du har skrudd på lyden? :P på venstresiden. Og du har ikke aktivert ikke forstyrr?
Haha,har jo selfølgelig sjekket det.. :P Alt står på. Får prøve å resette via iTunes..Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, har sikkert ikke sett innlegget ditt, men markløft er jeg snart opp i 110 kg nå, og på knebøy maksa jeg 100kg, men jeg prøvde meg på 120 denne uka og det gikk ikke så bra :P

 

Jeg er 176, så jeg kan ta mye mer i markløft pga høyden min, har ikke prøvd å makse der men føler jeg kan greier 130kg+ 

jeg tar 8x 140kg 3 sett mark :) Har ikke prøvd maks på en god stund 

Benkpress 100kg x5 3 sett

120kg 8-12 reps 4 sett er akkurat 19 år 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har luft, og det er ikke lovlig, men dekkbanen stikker ikke utenfor hjulbuen :P

 

Når det gjelder den bilen der synes jeg den er småstygg.. :) Stance ekke no for meg :)

 

 

Herlig test av sportsbiler gjort av TrafikMagasinet, det er også herlig at de har tatt med BMW 745iA oppi dette her.. En stor sluffe av en bil, men fint hevder seg bedre enn de japanske og amerikanske bilene.. :) Liker også at Opel Monza er med, jeg liker de :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...