Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Både Riks TV og diverse parabolgreier er billigere om en skal ha mer enn en enkel dekoder i et enkelt rom.

På Internett er det en annen sak derimot, og jeg var veldig fornøyd når jeg hadde det der jeg bodde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver man å selge CRXen igjen... Har lagt den ut til en god pris, satser på at noen vil ha morsom bil nå som sola har kommet :)

 

Skal røyke cigar når den bilen er solgt :P

 

Tok med BMWen på en tur i sted også... Blir helt annen og superdigg følelse med tørre veier og blå himmel :D Men tør ikke bytte til sommerdekk enda, kan komme snø et par ganger til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå greit å slippe parabolskjite uansett?

Skal du ha tv i flere rom skaffer du deg Get og fikser tv på Apple tv via iPad :)

Riks TV krever ingen parabol.

Det er heller ikke bare til å skaffe seg Get, da dette ikke er tilgjengelig for relativt mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver man å selge CRXen igjen... Har lagt den ut til en god pris, satser på at noen vil ha morsom bil nå som sola har kommet :)

Skal røyke cigar når den bilen er solgt :P

Tok med BMWen på en tur i sted også... Blir helt annen og superdigg følelse med tørre veier og blå himmel :D Men tør ikke bytte til sommerdekk enda, kan komme snø et par ganger til...!

Vi må råne litt når sommerdekka kommer på ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er ikke kjøring med henger innebygd i opplæringen for klasse B egentlig? Siden man har lov å kjøre med en liten henger på slep, burde det iallefall være en liten ekstra del i boken angående dette, samt hvordan man laster og sikrer lasten... 

Enten burde det bli innført noe slikt, eller så mener jeg at kjøring med henger burde utelukkende være for de med BE i førerkortet... Greit nok at folk flest her inne på forumet har såpass med interesse og teknisk forståelse at noe slikt ikke vil oppstå, men som dere ser, er det ikke alle som forstår slik like lett...

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153957759985604&set=o.116544388423&type=1&theater

 

1975209_10153957759985604_2081659192_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er mest komisk av saken i seg selv eller alle de idiotiske kommentarene under.

 

Uansett så vil dette være sjåførens ansvar, selv om ByggMax bør ta litt selvkritikk de også.

 

Når jeg tok BE fikk jeg "kjeft" for jeg hadde sikret for godt under kurset. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ikke ment som noe hån på noen måte, og det mest komiske er kommentarene under ja :) 

Problemet ligger vell i bunn og grunn på opplæring? Personer med BE/opplæring for kjøring med henger vet/burde vite bedre.. Om slikt skjer med folk som har lappen, er det nok latskap, eller "det går sikkert bra" holdning som er begrunnelsen, ikke uvitenhet som i dette tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er ikke kjøring med henger innebygd i opplæringen for klasse B egentlig? Siden man har lov å kjøre med en liten henger på slep, burde det iallefall være en liten ekstra del i boken angående dette, samt hvordan man laster og sikrer lasten... 

Enten burde det bli innført noe slikt, eller så mener jeg at kjøring med henger burde utelukkende være for de med BE i førerkortet... Greit nok at folk flest her inne på forumet har såpass med interesse og teknisk forståelse at noe slikt ikke vil oppstå, men som dere ser, er det ikke alle som forstår slik like lett...

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153957759985604&set=o.116544388423&type=1&theater

 

 

 

Hehehe, i forrige uke var det en kar som hadde mista en henger her i Lerstadbakken også. :P Hengern var full av gipsplater og tydeligvis veldig skjevlasta, for der hadde den rett og slett løsnet fra kula og bikka bak, det var hvite spor etter gipsplater 20-30 meter bortover veien. Hengern hadde heldigvis ikke gått over i andre kjørefelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ikke ment som noe hån på noen måte, og det mest komiske er kommentarene under ja :)

Problemet ligger vell i bunn og grunn på opplæring? Personer med BE/opplæring for kjøring med henger vet/burde vite bedre.. Om slikt skjer med folk som har lappen, er det nok latskap, eller "det går sikkert bra" holdning som er begrunnelsen, ikke uvitenhet som i dette tilfelle...

 

Opplæring har nok mye å si ja, men om et kvinnfolk får et lite kurs i å stroppe en tilhenger mens hun er 17, og igrunn mest opptatt av å sjekke Facebook, er nok dette for lengst glemt den dagen hun er 25 og faktisk burde trengt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...