Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk feil på mitt ytre høyre på EU-kontroll på e61-en, så i går ble ytre og indre byttet på begge sider, og i dag kom det senkefjærer på plass. :)

 

Greit å ta alt det når man likevel må ta hjulstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sto der i dag også :) Men han med laseren hadde ikke gul vest i dag. Ble straks vanskeligere å få øye på, selv på høylys dag.

Men i dag holdt jeg fartsgrensen og det gjorde de foran meg også. Leste vel avisen i går, hele gjengen. Haha

Okei. Nå er det laser på akkurat samme plass som i går og i morges. Samme runde fyren på stolen.

I går hadde han gul vest, i morges hadde han sort skinnjakke, nå går han med kamuflasje. Hva er det som skjer? Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har god peiling på hva som går på av felger til e82? Har felger til E90 liggende som jeg kunne tenkt meg å putte på damen sin 1-serie.

WIDTH: 9" front / 10" rear
OFFSET: et35 front / et38 rear

235/265-dekk mener jeg.

 

Er det håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serien har høyere innpress enn e46, og så mye strekk tror jeg ikke lar seg gjøre. :) Det er snakk om ganske mye for at det der skal kunne gå. Hadde felgene vært 8" og 9" hadde det gått akkurat med litt godvilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det foregår veldig mye rart som ikke akkurat gjør stemningen i BMW miljøet bedre. Det begynte med at disse fra nord kjøpte Bimmers og trosser brukermassen og laget en ny layout på forumet, så ble mister Hylle kastet på huet og ræva ut fordi han ikke klarte å oppføre seg. Han starter nytt forum på "trass" og vi har plutselig ett splittet miljø, noe jeg synes er dumt :( Ikke blir det bedre at de som driver dette forumet innfører en egen Off Topic del på tross av at det ble godt nedstemt i en åpen avstemming her på forumet...

Jeg merker meg at trafikken og innleggaktiviteten har gått drastisk ned den siste tiden, deriblant min egen aktivitet her inne. Ting er ikke lenger så bra som det en gang var her inne..

 

 

Er faktisk enig der... Det er faktisk mye mer tullball på bimmers enn på bimmeren for tiden... greit nok det er flere brukere her og at terskelen for å skrive svada er lavere... men det er likson ikke så mye spennende som skjer her lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...