winchester Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Et godt tips for alle som planlegger en skikkelig roadtrip er å kikke litt på reisebeskrivelser myntet på interessante MC turer. De gutta unngår bevisst alt som kan minne om motorveier, tungtransport og endeløse transportstrekninger... Jo, ikke dumt det nei, men hvordan er det med veistandarden på de veiene de til tider kan velge? Blir vel ikke litt stakkarslig for en E30 med 8 eller lavere centimeters klaring til bunnpanna?
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Stem på fadderungen min da kjære medlemmer! http://www.lano.no/bidrag/christoffer-more-og-romsdal
SofaKingFresh Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Mini Cooper "The Italian Job" fra Vilner.Utvendig er den vel ganske "normal": Men når det kommer til interiøret derimot, så vil jeg påstå dette er noe for spesielt interesserte: Dette var det første som kom opp i hodet mitt når jeg så det bildet. Fra G-Power Hurricane RS Touring. e36 m3 til 350 000 Billig billig! Nei
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Likte mini interiøret jeg. Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart.
Fredrik Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Et godt tips for alle som planlegger en skikkelig roadtrip er å kikke litt på reisebeskrivelser myntet på interessante MC turer. De gutta unngår bevisst alt som kan minne om motorveier, tungtransport og endeløse transportstrekninger... Jo, ikke dumt det nei, men hvordan er det med veistandarden på de veiene de til tider kan velge? Blir vel ikke litt stakkarslig for en E30 med 8 eller lavere centimeters klaring til bunnpanna? Folk som kjører touringsykler skyr iallefall hullete/ujevne veier og veier med sand/grus som pesten (kan være livsfarlig med en tung MC og litt last). Svingete landeveier med jevn og ren asfalt samt vakker natur foretrekkes helt klart...
SofaKingFresh Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Likte mini interiøret jeg.Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart. Helt sant (selvom jeg nå har svart). Tror jeg skulle klart å sette meg fint til rette i både den Mini¨en, eller M5en.
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Høres jo bra ut det, Fredrik. Har du noen linker til noen slike reisebeskrivelser du snakker så varmt om..?
noekult Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Likte mini interiøret jeg.Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart. Hadde likt det jeg og, men dette var litt i overkill. Mer fan av svart ny BMW, med brunt skinn og sort pianolakk lister, med smådetaljer av chrome her og der Litt tacky, men i en bruksbil (alltid BMW) syns jeg denne komboen er nydelig Har en venn som kjøpte nyeste E-klassen med svart/brun kombo, ser helt rålekkert ut.
Fredrik Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Høres jo bra ut det, Fredrik. Har du noen linker til noen slike reisebeskrivelser du snakker så varmt om..? Nei... ikke på stående fot dessverre, men det finnes mengder av beskrivelser på nettet. Prøv... roadtrip/MC/France/Switzerland/Italy eller noe i den duren...
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Likte mini interiøret jeg.Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart. Hadde likt det jeg og, men dette var litt i overkill. Mer fan av svart ny BMW, med brunt skinn og sort pianolakk lister, med smådetaljer av chrome her og der Litt tacky, men i en bruksbil (alltid BMW) syns jeg denne komboen er nydelig Har en venn som kjøpte nyeste E-klassen med svart/brun kombo, ser helt rålekkert ut. Jeg koser meg i dette interiøret nå om dagen.
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Okei, da får jeg søke litt, så får jeg lese litt innimellom mens jeg trekker opp diverse bagasjeromsdeler i skinn i kveld... Motivasjon er det nok av om dagen, takket være Frank, Tore og Anders.
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 E30en? Fett! Stemmer. Har hurtigkobling på stroppa som går bakover på 4-punkten sånn at jeg kan hive beltene over stolryggen og bruke 3-punkt på gata. Det er deilig å endeli kjøre m20 2.7 sugis istedetfor 3l turbodiesel.
noekult Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Det tror jeg på! Bråker sikkert nydelig og tenker jeg
Anbefalte innlegg