Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et godt tips for alle som planlegger en skikkelig roadtrip er å kikke litt på reisebeskrivelser myntet på interessante MC turer. De gutta unngår bevisst alt som kan minne om motorveier, tungtransport og endeløse transportstrekninger... :)

Jo, ikke dumt det nei, men hvordan er det med veistandarden på de veiene de til tider kan velge? Blir vel ikke litt stakkarslig for en E30 med 8 eller lavere centimeters klaring til bunnpanna? :)

Skrevet
Mini Cooper "The Italian Job" fra Vilner.

Utvendig er den vel ganske "normal":

Men når det kommer til interiøret derimot, så vil jeg påstå dette er noe for spesielt interesserte:

2011-Vilner-Mini-Cooper-Italian-Job-Interior-1280x960.jpg

2011-G-Power-M5-Hurricane-RS-Touring-Interior.jpg

Dette var det første som kom opp i hodet mitt når jeg så det bildet. Fra G-Power Hurricane RS Touring.

Billig billig! Nei :D

Skrevet
Et godt tips for alle som planlegger en skikkelig roadtrip er å kikke litt på reisebeskrivelser myntet på interessante MC turer. De gutta unngår bevisst alt som kan minne om motorveier, tungtransport og endeløse transportstrekninger... :)

Jo, ikke dumt det nei, men hvordan er det med veistandarden på de veiene de til tider kan velge? Blir vel ikke litt stakkarslig for en E30 med 8 eller lavere centimeters klaring til bunnpanna? :)

Folk som kjører touringsykler skyr iallefall hullete/ujevne veier og veier med sand/grus som pesten (kan være livsfarlig med en tung MC og litt last). Svingete landeveier med jevn og ren asfalt samt vakker natur foretrekkes helt klart... :)

Skrevet
Likte mini interiøret jeg.

Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart.

Helt sant (selvom jeg nå har svart).

Tror jeg skulle klart å sette meg fint til rette i både den Mini¨en, eller M5en. :D

Skrevet

Jeg foretrekker interiør som er litt hjemmekoslige fremfor at alt skal være svart.

Hadde likt det jeg og, men dette var litt i overkill. Mer fan av svart ny BMW, med brunt skinn og sort pianolakk lister, med smådetaljer av chrome her og der :) Litt tacky, men i en bruksbil (alltid BMW) syns jeg denne komboen er nydelig :)

Har en venn som kjøpte nyeste E-klassen med svart/brun kombo, ser helt rålekkert ut.

Skrevet
Høres jo bra ut det, Fredrik. :) Har du noen linker til noen slike reisebeskrivelser du snakker så varmt om..? :)

Nei... ikke på stående fot dessverre, men det finnes mengder av beskrivelser på nettet. Prøv... roadtrip/MC/France/Switzerland/Italy eller noe i den duren... :)

Skrevet

Hadde likt det jeg og, men dette var litt i overkill. Mer fan av svart ny BMW, med brunt skinn og sort pianolakk lister, med smådetaljer av chrome her og der :) Litt tacky, men i en bruksbil (alltid BMW) syns jeg denne komboen er nydelig :)

Har en venn som kjøpte nyeste E-klassen med svart/brun kombo, ser helt rålekkert ut.

Jeg koser meg i dette interiøret nå om dagen. :)

IMG_1152.jpg

IMG_1153.jpg

Skrevet

Okei, da får jeg søke litt, så får jeg lese litt innimellom mens jeg trekker opp diverse bagasjeromsdeler i skinn i kveld... :) Motivasjon er det nok av om dagen, takket være Frank, Tore og Anders. :)

Skrevet
E30en? Fett!

Stemmer. :)

Har hurtigkobling på stroppa som går bakover på 4-punkten sånn at jeg kan hive beltene over stolryggen og bruke 3-punkt på gata.

Det er deilig å endeli kjøre m20 2.7 sugis istedetfor 3l turbodiesel. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...