Skulebollen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Noen som vet om man får godkjent samme type felger men med forskjellige bredder ? f.eks 8,5" foran og 9,5 " bak ? Ja, trenger papir på at din bil kunne bli levert med forskjellige dekk fremme og bak fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Etter null snø siden 2. søndag i advent i Trondheim, har det kommet i løpet av helga med renter. Og jeg som var ei dørstokkmil fra å sette på sommerfelgene og ta en skikkelig totalrengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Etter null snø siden 2. søndag i advent i Trondheim, har det kommet i løpet av helga med renter. Og jeg som var ei dørstokkmil fra å sette på sommerfelgene og ta en skikkelig totalrengjøring Skal kjøre hjem fra trondheim i helgen med dårlige dekk på en gammel merce....burde kanskje droppe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Nå hadde jeg taket på da, smartass Hva er poenget med cab da egentlig? Hadde jeg hatt cab hadde jeg kjørt med taket ned så ofte som mulig... men nå er det bare meg...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Hva er poenget med cab da egentlig? Hadde jeg hatt cab hadde jeg kjørt med taket ned så ofte som mulig... men nå er det bare meg...haha Det sier du, når du ikke gadd å gå ut engang fordi det blåste litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Skal kjøre hjem fra trondheim i helgen med dårlige dekk på en gammel merce....burde kanskje droppe det? Fryser det på nå, blir det skøytebane på veiene, jeg hadde avventa litt hadde jeg vært deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Fryser det på nå, blir det skøytebane på veiene, jeg hadde avventa litt hadde jeg vært deg ouff. håper det blir bedre til helgen as... burde henta forrige helg..da var det jo sommer der oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Det sier du, når du ikke gadd å gå ut engang fordi det blåste litt? Orker ikke drasse på barnevogna når det blåser som faen ute lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Billige bmwfelger: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47271267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 ouff. håper det blir bedre til helgen as... burde henta forrige helg..da var det jo sommer der oppe... Skal være bro og gi deg oppdateringer på føret på torsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Det var da fryktelig billig! Men "dessverre" så venter jeg på mine 20" vossen felger til 3-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Skal være bro og gi deg oppdateringer på føret på torsdagen heftige saker brusjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja, trenger papir på at din bil kunne bli levert med forskjellige dekk fremme og bak fra bmw Hvor får man sant ? Vanskelig ? Gjelder en E36 318 is, tror den blir levert med lik bredde på alle felgene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 En fin artikkel i dagens Aftenposten om foliering av bil... http://bil.aftenposten.no/bil/Stadig-flere-pakker-bilen-i-folie-63392.html#.Uyc1F4WE_qE Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Helt ålreite Hartgefelger: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47258177 Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg