Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik var flink og vant til å være foran kamera... Mens de tre andre..lorden... og han med de gule tenna...lurer på hvem som ansatte dem.. alle virka kleine og tilgjorte når de hylte og smilte og hoppa rundt foran bilene.... Og han tjukke skalla med hvit dress...!?

Han tjukke skalla med hvit dress er lorden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt bedre enn andre norske forsøk på et skikkelig bilprogram. Gi dem litt tid så blir de andre også mer komfortable foran kamera. Sålenge det ikke blir for ensformig så har jeg troen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorden var ekkel..rett og slett.. Også putta dem inn FOR mange ting i en episode... Istedet for 3 temaer, så blanda de inn 5-6... driftinga til fredrik, pagani, usa-tur, amcar-kjøp, hollywood-porscher... Ble alt for lite om hvert tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner kona godt.....

Hun var fra Thailand og ville ta lappen på bil, Mercedesen er for stor og med automat, så det ekke rart :P Toyota Yarisen sto klar den :P Bilen i seg selv var krutegod den! Den beste 210n jeg har sett noen gang, sett i et rustmessig perspektiv! Kjøp ble det med andre ord(en kamerat som skulle ha bil)  :P Går dårligere enn Merca mi, selv med turbo, skuddsikker rekkefem som bla. sitter i MB Sprinter og LT35. Prisen var det heller ingenting å si på..

 

Gått rett under 400 000km, føltes som ny :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var fra Thailand og ville ta lappen på bil, Mercedesen er for stor og med automat, så det ekke rart :P Toyota Yarisen sto klar den :P Bilen i seg selv var krutegod den! Den beste 210n jeg har sett noen gang, sett i et rustmessig perspektiv! Kjøp ble det med andre ord :P Går dårligere enn Merca mi, selv med turbo, skuddsikker rekkefem som bla. sitter i MB Sprinter og LT35. Prisen var det heller ingenting å si på..

 

Gått rett under 400 000km, føltes som ny :P

 

 

Grattis med ny bil :) Lurer på om en bmw hadde vært lite tight og fin med så mange km? :P Sleng ut no bilder av den på mbforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke godt nok fram ser jeg/jeg tok det for gitt... En kamerat som jeg besiktiget den for.. :---) Her må det skrives om litt.. Beklager det :P

 

Jeg har da med andre ord ikke handlet bil, skulle jeg hatt en 210 hadde det blitt E300 Turbodiesel :headbang:

 

Har kjørt E39 med 280 000km på telleren, det var en god del knapper som hadde gått istykker på klimakontrollen og det knirket i en god del plast dessverre. Den var tight og god å kjøre, men det syntes at den hadde gått den distansen svært godt :P Man skulle også tro at det var levende organismer, som livnærer seg på E39 dørlister, for når de blir "gamle" så smuldrer de opp og blir borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E36 så funker takluka perfekt faktisk :P

Fått deg E36 du også ja! Min mor kjører eksakt lik, med likt utstyrsnivå, den har også treverk inni :P Det man kan kalle sparebøsse.. Bruker så og så ikke bensin, aldri noe tull :P Hun har hatt den i over 10 år nå, og driftsutgifter sett bort fra avgifter er pålydende 17kkr i skrivende stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...