Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I may sound like a broken record men..

 

318tds 394.000km

320d    326.500km

523i     323.000km

 

Det er en fryd å fyre opp 523'en, den går heelt stille uten vibrasjoner og tull. Naboers fancye nybiler derimot.. Alikevel er jeg nabolagets sorte får bilmessig, go figure :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på felger i statene. De har 19" x 9,5" ET20 (foran) og 19" x 11" ET25 (bak). Jeg spør om det er mulig å bare kjøpe fire fronthjul, siden 11" blir litt for mye av det gode.

 

Spurte altså om det var mulig å få fire av 19" x 9,5" ET20, samt hva det vil koste da og hva frakten til Norge koster. Så får jeg til svar nå: "this wheels we only have the 19" inch only no 20". #-o Det var alt som sto, og ikke det jeg spurte om heller.

 

Edit:

 

Her er det jeg skrev, sånn før dere hakker på engelsken min :P :

 

I was wondering if it's possible to order 4 ET20 9,5", instead of 2x9,5" and 2x11"?

And what would that cost?

Also, how much is shipping to Norway?

 

It's a non-M E46 coupe. I can't go 11" in the rear, unless I stretch tires a lot, roll fender a lot and adjust camber, but i'm familiar with the 9,5" ET20 setup and can make it work with a little fender rolling and some tirestretch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bilvalget for ungdommen veldig regionrelatert. Her er det mye Volvo og golf samt noe BMW. Men går i perioder hva det går mest av. Nå virker det som at BMW er hot igjen, men om noen år kan det godt være mye vag. Når jeg var yngre var det volvo som gjaldt blant rånere. Jeeee...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal kjøre taxikjørt bil, har vell også hvor den har blitt kjørt mye å si?

Jeg personlig kunne aldri tenkt meg å kjøpe bil som har gått i Oslo sentrum, med mye småkjøring, tomgangskjøring, og generelt stor påkjenning på bilen.. 

Kjører selv taxi av og til her i Ålesundsområdet, og her er det vesentlig mer langkjøring :) Sjåførene her er også hovedsaklig middelaldrende ++ mannfolk som eier bilene sine selv, og tar derfor bedre vare på dem...

Det er også en helt annen kultur for slik kjøring her oppe, enn for eksempel i Oslo. Nesten utelukkende etniske nordmenn bak rattet, mindre antall taxier, og temmelig allright inntjening :) Er naturligvis ikke noe negativt med sjåfører med annen bakgrunn, ikke misforstå! Var bare for å vise forskjellen, for slikt er vell ikke normalen der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får klemt de sammen på en slik måte kan du holde de sammen etterpå med fjørklemmene, og deretter fjerne det andre.

 

Fikk det til, tilslutt! 

Måtte holde igjen det jeg hadde klemt sammen på første tak, med skru tvinger. Deretter løsne fjør spennerene, og bytte grep helt ut! 

 

DD0E9678-5E6B-4E2C-AE92-1D40FD621867_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bilvalget for ungdommen veldig regionrelatert. Her er det mye Volvo og golf samt noe BMW. Men går i perioder hva det går mest av. Nå virker det som at BMW er hot igjen, men om noen år kan det godt være mye vag. Når jeg var yngre var det volvo som gjaldt blant rånere. Jeeee...

Jeg syns det er fryktelig artig hvordan enkelte ikke vil ha BMW fordi alle harrytassene i området har det f eks :P Eller unngår Volvo, Opel osv. Og at andre ikke kunne tenkt seg noe annet enn akkurat de merkene ;p

 

Rart det er krig i verden, når det finnes så mange forskjellige preferanser... Se på alle de forskjellige bilmodellene til salgs. Hver eneste gang noen har betalt penger for en av bilene som ligger ute til salgs, har vedkommende tenkt at de har gjort et godt kjøp (aka det beste kjøpet for den pengesummen de betalte da de kjøpte bilen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på felger i statene. De har 19" x 9,5" ET20 (foran) og 19" x 11" ET25 (bak). Jeg spør om det er mulig å bare kjøpe fire fronthjul, siden 11" blir litt for mye av det gode.

 

Spurte altså om det var mulig å få fire av 19" x 9,5" ET20, samt hva det vil koste da og hva frakten til Norge koster. Så får jeg til svar nå: "this wheels we only have the 19" inch only no 20". #-o Det var alt som sto, og ikke det jeg spurte om heller.

 

Edit:

 

Her er det jeg skrev, sånn før dere hakker på engelsken min :P :

 

I was wondering if it's possible to order 4 ET20 9,5", instead of 2x9,5" and 2x11"?

And how would that cost?

Also, how much is shipping to Norway?

 

It's a non-M E46 coupe. I can't go 11" in the rear, unless I stretch tires a lot, roll fender a lot and adjust camber, but i'm familiar with the 9,5" ET20 setup and can make it work with a little fender rolling and some tirestretch.

Skriv tilbake og spør igjen. Kanskje best å skrive 19x9.5, ikke bare bredden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv tilbake og spør igjen. Kanskje best å skrive 19x9.5, ikke bare bredden.

Får gjøre det, ja! Ingen snarveier denne gangen. Skrev også offset 20/ET20/+20

Satser på de forstår hva jeg mener :)  Så krysser vi fingrene for at det går an å kjøpe bare framfelger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir bedre ? :)

Er jo slik biler med M-pakke ble levert, så det blir heller dårligere uten :) Ser liksom ut som at noe mangler, samt at fronten ser enda høyere ut enn den gjør originalt! Ser ikke akkurat lav ut originalt, da sideskjørta/kanalen bygger mye lavere... Skal be Stig og å sende fangeren din fort som fy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...