Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bor du i Lillestrøm? hmm... jeg spiser ikke i lillestrøm... drar heller inn til byen..eller så spiser jeg på royal grill på haugenstua ved rema1000 / Europris :)

 

Jeg bor på høybråten så det er ikke så langt fra lillestrøm :) Får prøve den på haugenstua, ellers syns jeg LS er god, men er så lei.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha you bastard :P E30en blir sikkert solgt, alle BMWene har blitt relativt raskt solgte (bortsett fra E28, men den hadde litt arbeid som måtte gjøres).

 

Føler mer synd på denne karen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47398420&searchclickthrough=true

Han har senket prisen med 500.000 kr. siden i fjor! Samme med et par andre dyrere biler...

Jeg er hvertfall ikke alene, veldig mange med entusiastbiler som sliiiiiiiiiiiiiter med å få solgt bilen i Norges bittelille marked...

Ikkje verdens beste og saklige annonsetekst da:

SE videoen til MADCON .......ALL I DO ................Bilen er MED i videoen !!!!

Reklamefilmen til Bremanger. søk Madcon, Bremanger eller Madcon ALL I DO så ser dere denne bilen i videoen !

Trur eg hadde heller lagt noen hundre tusen ekstra i en bil for å slippe å kjøre en som har vert med i en madcon-film. Om eg hadde hatt råd til en slik bil i det hele tatt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hvordan Gal Svindel i det hele tatt selger musikken sin.. 

Det skal jeg ha, jeg hører mye på P3! Det virker litt som om en må passe inn i forutbestemte båser for å kunne selge musikk. Kvaliteten på musikken er ikke veldig viktig i denne sammenhengen.. Eksempler på båser er følgende:

 

Blond

Dum

Blond og dum

Harrytass

Innvandrer

Hipster

Pappagutt

 

Og listen fortsetter.. Felles for de alle er at de ikke trenger reelt talent sålenge narsissismefaktoren er på stell.

 

Hørte en eller annen musikktøs bli intervjuet på P3 i dag, hun likte ikke å eksponere seg.. Hun ville ikke svare på spørsmål om privatlivet sitt og hun ville heller ikke forklare meningen med tekstene sine.. Det er for lett å være "artist" i Norge i dag. Altfor lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje verdens beste og saklige annonsetekst da:

SE videoen til MADCON .......ALL I DO ................Bilen er MED i videoen !!!!

Reklamefilmen til Bremanger. søk Madcon, Bremanger eller Madcon ALL I DO så ser dere denne bilen i videoen !

Trur eg hadde heller lagt noen hundre tusen ekstra i en bil for å slippe å kjøre en som har vert med i en madcon-film. Om eg hadde hatt råd til en slik bil i det hele tatt altså..

Haha, jeg leste ikke annonseteksten nå, før var den bare saklig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på høybråten så det er ikke så langt fra lillestrøm :) Får prøve den på haugenstua, ellers syns jeg LS er god, men er så lei.... 

 

 

Royal Grill er digg faktisk.. LS er godt..men dyrt... og ikke verdt penga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje verdens beste og saklige annonsetekst da:

SE videoen til MADCON .......ALL I DO ................Bilen er MED i videoen !!!!

Reklamefilmen til Bremanger. søk Madcon, Bremanger eller Madcon ALL I DO så ser dere denne bilen i videoen !

Trur eg hadde heller lagt noen hundre tusen ekstra i en bil for å slippe å kjøre en som har vert med i en madcon-film. Om eg hadde hatt råd til en slik bil i det hele tatt altså..

 

 

Slike biler er dessverre ikke lett å selge på privatmarkedet... en kjøper vil ha med garanti fra forhandler etc om noe skulle gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler, fleskepannekaker, brokkoli og blomkålgrateng, spaghetti bolognese, lapskaus, kjøttkaker, sheperds pie, chili con carne, moussaka/lasagne, biff med potetstappe/potetbåter/fløtepotet. Kyllingfilet med ris og bernaise, buffalowings og mandelpotetbåter med bernaise eller chilidip, wok, kylling med melne poteter og bretagnesaus, tikka masala osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kan ikke si jeg ser frem til dette.. Tar toget hver dag, det er stinn brakke fra 6 om morgenen til ca. halv 9 hver morgen på alle avganger på Ski-toget..

At man innfører rushtidsavgifter uten å utvide jernbanen er ikke veldig gjennomtenkt.. :P

 

Jeg har faktisk blitt så vant til å ta toget at jeg liker det faktisk.. Sitter på toget rett under en time pr. dag og synes dette er helt greit(NSB Type 69C-2 og Type 69D for det meste).. Savner ikke bilen overhodet :P

Det jeg ønsker meg er utvidelser på jernbanenettet for å kunne svelge unna mere folk og 4 spor syd for Oslo. I dag har man det problemet at dersom det skjer noe i et spor, så kjører man en-sporet drift, det går, men det blir køkjøring inn til byen for togene.. Vips så må man ty til bussen og stampe i kø med den istedefor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kollektivtrafikk er satans verk, blitt tvinga til å benytte det nå siste månedene..

 

Tar heeelt ekstremt lang tid uansett hva jeg skal... blir forbanna bare på tanken om det.

 

 

Godt jeg har oppkjøring i morgen :) Nervene er på topp da men, satser på det går bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. i rushtrafikken i Trondheim er det nok raskere å ta buss enn å kjøre selv. Kommer jo helt an på hvor man er og hvor man skal såklart. Eller så kan man kjøre tohjuling eller el-bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. i rushtrafikken i Trondheim er det nok raskere å ta buss enn å kjøre selv. Kommer jo helt an på hvor man er og hvor man skal såklart. Eller så kan man kjøre tohjuling eller el-bil ;)

Her i området har vi overlegent bra kollektivtilbud, men i rushen er også det skikkelig mas (helt stappet, blir en stressende opplevelse å ta bussen liksom...).

Vet ikke om myndighetene har lykkes med sin agenda, men skal jeg til byen i verste rushen så tar jeg trikken eller t-banen... Svindyr privatparkering (opp mot 70 kr. timen) eller tilnærmet umulig å finne ledig og lovlig p-plass i nærheten av der man skal med bil... På toppen av det hele så blir stadig flere offentlige p-plasser fjernet for å holde bilene unna sentrum...

 

Da jeg var i Trondheim sentrum fant jeg ingen parkeringsplasser som var gratis fra 17-08 slik det er i Oslo. Måtte parkere ved Studentsamfundet (eller hva heter) og gå tilbake inn mot byen til hotellet. Så det kunne vel vært verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...