Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye hestekrefter får man av effektannlegg hele veien ? På en 2.5 liter e36 med 192hk org ?

Er en myte dette her, og veldig mye diskutert. Men se for deg at du får minst 50 hk i "lyd", og reelt kan det hende du både mister og får hk.

E36, sikkert gått 180-200 000 km?

Da har du muligens 150 effektive hk i bilen din(for du mister hk garantert etter mange år/km. Kan bli bedre med eksos eller det kan bli værre.

Hadde du hatt turbobil hadde saken vært en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en myte dette her, og veldig mye diskutert. Men se for deg at du får minst 50 hk i "lyd", og reelt kan det hende du både mister og får hk.

E36, sikkert gått 180-200 000 km?

Da har du muligens 150 effektive hk i bilen din(for du mister hk garantert etter mange år/km. Kan bli bedre med eksos eller det kan bli værre.

Hadde du hatt turbobil hadde saken vært en annen

MIn har gått 189k men tviler man mister 42 hester men at jeg har mista en del ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... problemstilling!

 

Jeg har bestilt ny bil og lurer på noe angående felger:

 

A: jeg kan gå for 19" for 8,500kr ekstra, her må jeg kjøpe 18" til vinter

B: jeg kan gå for 18" for 0kr, legge om til vinterdekk og kjøpe noen kule 20" til sommer

 

Hva ville dere gjort? Det gjelder en 4-serie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du kjøreskolene drev bare på gøy? ;)

Skjønner jo dem trenger å tjene penger på at folk skal ta lappen. Driver jo ikke veldedighet.

 

Men det å trenge å ha ny oppkjøring jeg mener er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... problemstilling!

 

Jeg har bestilt ny bil og lurer på noe angående felger:

 

A: jeg kan gå for 19" for 8,500kr ekstra, her må jeg kjøpe 18" til vinter

B: jeg kan gå for 18" for 0kr, legge om til vinterdekk og kjøpe noen kule 20" til sommer

 

Hva ville dere gjort? Det gjelder en 4-serie 

 

Alternativ C: Kjøp 19" nå, hiv på vinterdekk i høst og så kjøp 20" til sommeren. :D

 

Neida, jeg tror kanskje jeg hadde gått for B, men det er alltid et dillemma det der. 19" som følger med ser jo ganske så pene ut de også, men det vil nok bli veldig "standard" etterhvert. Om du skulle angre er det nok ikke umulig å få tak i et sett av de på bruktmarkedet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... problemstilling!

 

Jeg har bestilt ny bil og lurer på noe angående felger:

 

A: jeg kan gå for 19" for 8,500kr ekstra, her må jeg kjøpe 18" til vinter

B: jeg kan gå for 18" for 0kr, legge om til vinterdekk og kjøpe noen kule 20" til sommer

 

Hva ville dere gjort? Det gjelder en 4-serie

Alternativ B. Uten tvil

Jeg har akkurat byttet ut mine 19" m-felger med 20" fordi 19" så helt standard/kjipt ut på min 3-serie.

Men det kommer jo helt an på hva du selv ønsker. 20" blir jo lav profil, men det ser helt klart bedre ut i hjulkassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å selge e90'en en stund, kan ikke akkurat kalle det en suksess. Noe deppa over at annonsa på finn.no utløp endte jeg opp med å bestille et sett med Varrstoen ES6 hjul..  :stupid: 

Jaja, coilovers får bli i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å selge e90'en en stund, kan ikke akkurat kalle det en suksess. Noe deppa over at annonsa på finn.no utløp endte jeg opp med å bestille et sett med Varrstoen ES6 hjul..  :stupid:

Jaja, coilovers får bli i morra...

Blackline baklykter da? Har jo enormt å si for looken! Usikker på hva som han blitt forandra siden Dan hadde bilen men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...