Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

åja da har du sikkert klådd på den :P

 

Jeg synes den er stygg. Rett og slett... hadde heller brukt 240k på en E golf istedet... Men han har hatt den siden ifjor og er superfornøyd...og det er vel alltid greit med gratis parkering og buss-fil kjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den er spesielt pen selv, men den går ihvertfall ok for å være en sånn type bil

Du som har 07' e-klasse, hva er ditt synspunkt på modellen? Lurer litt på en sånn en til kjerringa som pendlebil ( hu kjører i snitt 100 mil i uka og ofte langturer med bikkjene våres)

Tenker da på 220cdi automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende at disse gerilja folka er etter deg uansett. Reiser for en fredfull jakt så kommer dem å er helt ville !

Sent from space using Tapatalk -

Ta over basene deres da. Viss eg ikke husker feil, så blir di områdene "fredfulle" :-P

Bruker nesten bare bue og sniper (lyddemper). Så di merker meg nesten aldri

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den er spesielt pen selv, men den går ihvertfall ok for å være en sånn type bil

Du som har 07' e-klasse, hva er ditt synspunkt på modellen? Lurer litt på en sånn en til kjerringa som pendlebil ( hu kjører i snitt 100 mil i uka og ofte langturer med bikkjene våres)

Tenker da på 220cdi automat

 

 

Jeg elsker E klassen rett og slett.. Ingen store feil på det ene året jeg har hatt den. Kjøpte den når den var kjørt 515000...nå har den passert 556000..har byttet kupevifte og el-vindu (totalt 2500kr med deler og arbeid). Hadde problemer med motoren, der ene dyserekka ble ødelagt og koksa over motoren,...Men det var nok min egen feil da bilen ga motorlampe varsel flere uker før den havarerte...men med ny dyse og rens så var bilen gullende god..kosta meg 4000kr med deler og arbeid...

 

Stor bil med plass til alt (2 paller!!) nivåregulering så ingen problem å laste 800kg med påmfri (har prøvd!) og komfortabel bil uten tull og tøys!

 

Enten kjøper du en privatkjørt bil med lite kmstand og pre-facelift, eller en drosjekjørt facelift bil som har hatt EN sjåfør og ikke brukt i storbyer... da er du sikra en god bil som går og går og går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg får tak i en 09-10' som har gått i Valdres eller møretraktene så bør det være safe, selv med 3-400 000 km?

Har en A4 1.9tdi nå, kjørt den ca 70' og har hatt motorhavari,knekt girkassefeste, feil med elanlegg etc etc... Er så dritt lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg får tak i en 09-10' som har gått i Valdres eller møretraktene så bør det være safe, selv med 3-400 000 km?

Har en A4 1.9tdi nå, kjørt den ca 70' og har hatt motorhavari,knekt girkassefeste, feil med elanlegg etc etc... Er så dritt lei

 

 

09 er 211 karosseri...eller 212 karosseri... hva er prisen du vil betale da? Kjøpte min som var kjørt nord for kristiansund...så min er safe..alle servicer er fulgt etc, en eier og bruker.. faceliften er nok den beste å kjøpe sånn sett... du betaler 100 for den iår...bruk den i 2år..selg den for 80...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er risløkka. Full teknisk. Sjekker ALT. Han ene spurte også "er det ikke litt teit å ta lån på en el-bil a?" hahaha :P

 

Biltilsyn, politi og tollvesen.. teknisk, dokumenter og alkotest. De sjekker også ID på alle passasjerer etc.  Står der med målebånd, eksosmålere, felg-størrelser sjekkes... Veldig mange som mister skiltene... De krever også at årsavgiften skal betales på stedet om man vil unngå purregebyret (det er jo litt snilt..man sparer 250kr eller no...)

Glad jeg ikke kjørte der med e36 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei lite effekt ved det der 

Er du ute etter noe å bruke for å gå ned i vekt eller bygge muskler så fins det ikke mye der ute utenom hormoner da. 

 

 

 

er vell mest og erstatte et måltid bare :P

 

få i seg noen vitaminer ivaffall da mitt vanlige kosthold er nk ikke det beste, har dog holdt meg på en 2500kcal i døgnet det siste året ca, gått ned endel pga det :) men skal ned enda mer :P (20kg til ca) se 2 sifret på vekta tenkte jeg :P

 

trener mest for å være i ok form, ikke noe muskelbygging elns :P sålenge jeg klarer å løfte girkasser og sånne greier er jeg fornøyd, og kanskje en motor i ny og ne :P (typ 1m maks :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke annet enn at jeg jobber med ved. Løfta bakenden på Ladaen jeg hadde relativt lett, men da var jeg sykt lei av å stå fast og :D

 

Forstår egentlig ikke greia med dette treningshysteriet, mannen er så delt om dagen.. Man skal være sykt rå i statiske øvelser (for å ha noe å skryte av på FB) OG innrede kåken som ei skikkelig bloggetøs. Bilene skal være handicappede fordi etellerannet amerikansk hipsterforum mener at det er kuuult og stikker man seg ut????! Da er man en skikkelig taper! Bare å komme seg inn i A4-trøyta igjen. Før modifiserte folk biler for å skille seg litt ut, ha et eget preg. I dag virker det som om folk styler både hus og bil for å ligne mest mulig på hverandre. Ja, man må jo ta det ett skritt videre for å være keeg men der går grensa og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...