S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Poengløse biler i grunn. X5 M er tidenes fail i mine øyne, rett etter 5 GT. Syns ML 63 AMG appellerer mer, ikke slå meg Vil heller ha sportslig BMW touring m/ xDrive + Subaru Forester XT for de samme pengene. S.Arnesen: Breaking Bad og That 70's Show? Edit: Syns nå denne er riktig lekker og, skikkelig luksus-Qashqai http://www.landrover.com/no/no/rr/new-r ... er-evoque/ Hadde jeg hatt en anelse tykkere pengbok er det liten tvil om at en X5M hadde blitt min vinterbil. Tipper det er gøy å brumme rundt i en sådan med 4-hjulssladd hele vinteren. Har testet Turbo-Forester, og jeg må si jeg ble mektig skuffet. Likte hverken motoren, kjørekomforten eller den generelle kvalitetsopplevelsen i bilen.
bingo Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som driver og sykler her? jeg er på utkikk etter en hybrid sykkel i prisklasse 4 til 6 tusen ca.så kom jeg over denne her http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28173935 Er det en grei sykkel? eller har dere noen tips til gode sykler i den prisklassen. Hva skal du bruke sykkelen til da? Innen hybridklassen finnes det forskjellige ting der også, enkelte har stiv gaffel og dekk uten mønster for å nevne noe.. Vanskelig å si noe utifra den annonsen, de skriver at sykkelen har Acera gir, som temmelig close til bunnen av shimano-segmentet, men likevell helt greit til sitt bruk. Kvalitetsmessig står det ikke mye tilbake fra dyrere versjoner som Alivio og Deore, det går mest på presisjon egentlig... vi pleier å sykle på grusveier og asfalt. har ikke vært den mest aktive sykelisten til nå, men jeg ser jeg må gjøre noe snart, for jeg blir rundere for hver dag som går men det blir ikke noe konkurranse kjøring for å si det slik
awt Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg kjøpte meg sykkel på Bike Brothers i Haugesund som jeg er veldig fornøyd med. Sykkelen er av merket "Bros" som de selv får produsert. Da fikk jeg skikkelig hjelp til rikitg høyde på sete, styre og alt det der også. Prisen var også ganske grei og i tillegg har de firmaavtale med de fleste firmaer rundtom. Sykkelen min er en sånn vanlig hybrid-sykkel med demper fremme, og jeg deltok til og med i Hårfagrerittet med den i fjor.
bingo Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg kjøpte meg sykkel på Bike Brothers i Haugesund som jeg er veldig fornøyd med. Sykkelen er av merket "Bros" som de selv får produsert. Da fikk jeg skikkelig hjelp til rikitg høyde på sete, styre og alt det der også.Prisen var også ganske grei og i tillegg har de firmaavtale med de fleste firmaer rundtom. Sykkelen min er en sånn vanlig hybrid-sykkel med demper fremme, og jeg deltok til og med i Hårfagrerittet med den i fjor. var inne på siden deres å kikket litt nå,syklene så ihvertfall greie ut men det var også spørsmålet,skal jeg velge med eller uten demper? med eller uten skivebrems? skal ikke være lett.
awt Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har demper som jeg kan skru av/på fra en dings på styret, veldig greit. Jeg har også hydraulske skivebremser. Akkurat hydraulikken er nok ikke det viktigste, men ville hatt skivebremser om du har mulighet.
CV-Erik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hva med "How i met your mother"? How i met your mother er konge!
winchester Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Kan jo nevne noen av de seriene jeg har sett alt av, liker igrunn det meste. American Dad Breaking Bad Burn Notice Californication Chuck Community Dexter Entourage Eureka Family Guy Fringe Game of Thrones House How I Met Your Mother Human Target Justified Mad Men Modern Family Nikita No Ordinary Family Psych Shit My Dad Says South Park Supernatural The Big Bang Theory The Cleveland Show The Event The Middle The Shield The Simpsons The Walking Dead The Wire Two and a Half Men
noekult Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Poengløse biler i grunn. X5 M er tidenes fail i mine øyne, rett etter 5 GT. Syns ML 63 AMG appellerer mer, ikke slå meg Vil heller ha sportslig BMW touring m/ xDrive + Subaru Forester XT for de samme pengene. S.Arnesen: Breaking Bad og That 70's Show? Edit: Syns nå denne er riktig lekker og, skikkelig luksus-Qashqai http://www.landrover.com/no/no/rr/new-r ... er-evoque/ Hadde jeg hatt en anelse tykkere pengbok er det liten tvil om at en X5M hadde blitt min vinterbil. Tipper det er gøy å brumme rundt i en sådan med 4-hjulssladd hele vinteren. Har testet Turbo-Forester, og jeg må si jeg ble mektig skuffet. Likte hverken motoren, kjørekomforten eller den generelle kvalitetsopplevelsen i bilen. Såpass ja. Kjørte du den på tørr eller våt vei/snø? X5 M som vinterbil ja. Da har du sprengfeit lommebok. S.Arnesen: Breaking Bad og That 70's Show? that 70's show har jeg sett ferdig hehe Breaking bad har jeg aldri fått sansen for... Okey. Den beste serien i verden er Battle Star Galactica Anbefales på det sterkeste
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Såpass ja. Kjørte du den på tørr eller våt vei/snø? Har kjørt den både på vinter og sommerføre. Føltes veldig billig egentlig, ihvertfall i forhold til prislappen. X5 M som vinterbil ja. Da har du sprengfeit lommebok. Absolutt, men det var litt av poenget. Slike biler er gjerne myntet på folk med sådan tykkelse på boka. Har du behov for en bil med litt bakkeklaring og 4-hjulstrekk, så er jo X5M det perfekte konseptet om man har råd.
Clerion Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Artig at flere enn meg ser Breaking Bad ;D jeg er den eneste jeg vet om
-Roger- Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ? The wire eller Sopranos!
Jordfræsar Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Gode gamle scrubs. Du har Taken i god spielberg stil og Ikke minst family guy før siste sesong Taken er sci-fi for de som lurte! Knallbra serie. Også den nye middelalderserien er visst bra!
Anbefalte innlegg