majuz Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Bytta bremsebånd på håndbrekke i desember. Nedslitt 1.april Ikke rart felgen ble skitten og lukta svidd (a) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Må ikke kjøre med brekket på hele tiden vettu. http://www.liveleak.com/view?i=3ea_1396309661 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Vet denne er nevnt tidligere i tråden men det står at bilen tilkalla hjelp selv...Trodde ikke det SOS greiene virka i Norge jeg http://www.abcnyheter.no/motor/2014/03/31/forerlos-bmw-krasjet-og-ringte-politiet-selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Sjekk kalenderen Måste skoia lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Jeg fikk igjen flere titusener i skatt, betalte 36% ifjor, men tjente bare til at jeg behøvde å skatte 7,8% ganske kult.. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Vet denne er nevnt tidligere i tråden men det står at bilen tilkalla hjelp selv...Trodde ikke det SOS greiene virka i Norge jeg http://www.abcnyheter.no/motor/2014/03/31/forerlos-bmw-krasjet-og-ringte-politiet-selv Det virker ! Trykte på den i 7ern til en kompis å den ringte. Han trykte febrilsk på alt av mulige knapper men det gikk ikke å legge på. Så måtte bare beklage å si det som det var. Er vel sånn at evt ranere ikke skal kunne avbryte samtalen. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Var det at bimmers.no var nede en aprilsnarr? - i såfall likte jeg den ikke......xp majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Vet denne er nevnt tidligere i tråden men det står at bilen tilkalla hjelp selv...Trodde ikke det SOS greiene virka i Norge jeg http://www.abcnyheter.no/motor/2014/03/31/forerlos-bmw-krasjet-og-ringte-politiet-selv joda SOS knappen er aktiv i norge, og den kobler seg direkte til tlfnr 02800... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Det virker ! Trykte på den i 7ern til en kompis å den ringte. Han trykte febrilsk på alt av mulige knapper men det gikk ikke å legge på. Så måtte bare beklage å si det som det var. Er vel sånn at evt ranere ikke skal kunne avbryte samtalen. Sent from space using Tapatalk - joda SOS knappen er aktiv i norge, og den kobler seg direkte til tlfnr 02800... Så bra egentelig da, for det virket ikke for noen år siden. Husker vi hadde en diskusjon her på Bimmers i 2011 da jeg hadde kjøpt min E90 og lurte på hva denne SOS knappen var til, dengang var det kun Tyskland, Storbritanina og USA som hadde ett system for dette og hvor det virket Er jo en sikkerhet egentelig så dette er jo bare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Fungerte fra dag 1 når jeg fikk min E65... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Plutselig var det reklamebanner på bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 ? Den var ikke til deg noekult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Hæ? Sa bare at forumet har fått reklamebanner på bunnen av siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Hæ? Sa bare at forumet har fått reklamebanner på bunnen av siden ? Ser ikke noe reklamebanner jeg.. Men har ikke sett reklame på internett på 4 år heller da, adblock+ghostery ftw! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ett av få domener jeg har "godtatt" på adblock er bimmers.no, og det er kun fordi jeg bruker nettsiden såpass mye att den kan godt vise meg litt reklame for å ha mulighet til å fortsette å "holde seg oppe". Reklamebanneren har vært der en stund btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Å nei.. <eiendel> min/mitt har blitt <form for ødeleggelse>. Å huff så leit. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på denne dag, 1.4.14.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg