turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Angående trening jeg er 19 år Benk:120kg Markløft ikke testa 1max løft men tar 160kg x5 Knebøy ikke testet max men 110kg x5Sjekk ut han 19 åringen her !!! Helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Og hvis dere sjekker kommentar feltet så ser dere den øverste kommentaren er Lorenzo Becker det er en 21 år gammel kroppsbygger fra Frankrike og prøver å komme til topps i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Angående trening jeg er 19 år Benk:120kg Markløft ikke testa 1max løft men tar 160kg x5 Knebøy ikke testet max men 110kg x5 Sjekk ut han 19 åringen her !!! Helt sykt *video* sinnsyyykt, venter noen måneder med å legge ut mine tall akkurat begynt for fullt igjen etter 2-3 år uten trening, og får ikke kjørt mark eller knebøy foreløpig pga kneskade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 sinnsyyykt, venter noen måneder med å legge ut mine tall akkurat begynt for fullt igjen etter 2-3 år uten trening, og får ikke kjørt mark eller knebøy foreløpig pga kneskade Ja skader er noe dritt jeg har ikke kunnet tatt benkpress på 4 måneder på grunn av overbelasting håndledd -.- adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 awt og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Nice Holder han fortsatt seg i form ? Ikke sett han uten klær, men ganske kraftig fortsatt. De gutta har rundet 50, men holder seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ikke sett han uten klær, men ganske kraftig fortsatt. De gutta har rundet 50, men holder seg bra. Haukefer, adne95, Mag142 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 JA DET KAN DU LALALALA NÅ SKAL DU HØRE LALALALA TRENINGPRAT LALALALA OFF TOPIC LALALALALALALA CAPSLOCK LALALALALA BMW ER BEST LALALALA ROSA LALALALA BLOGGETØS LALALALALALA METROSEKSUELL LALALALALALA turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 muligens feil plass, men whatever.. ingen som er interessert i lettmc da? http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47578918 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 muligens feil plass, men whatever.. ingen som er interessert i lettmc da? http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47578918 Broren er 15 år han kjøpte seg akk aprilia rs 125 for noen måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Glad for restskatt på 1000 kroner jeg, hehe. En smule mindre restskatt enn foregående år? Støtte på denne på vei hjem idag. Kom i fullt jag i høyre felt Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Geir ja, snakka med han i går Han er "nestsjefen" der, etter Harald. Hva skal du på haralds gym? du er jo tynn! Skal du bli bole-svær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Broren er 15 år han kjøpte seg akk aprilia rs 125 for noen måneder siden. jaha? Din bror kjøpte akkurat en moped for noen måneder siden? Det er jo litt feil... og hva har det med salg av en annens sykkel å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Jeg hater kebab! URE DEAD TO ME!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Hva skal du på haralds gym? du er jo tynn! Skal du bli bole-svær? Det klarer jeg aldri å bli, har bare tenkt å trene vanlig. Trivdes aldri på SATS o.l., og Haralds ligger 10 joggeminutter unna, så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg