wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 er helt ekstremt hvor mange elendige sjåfører som fins...Med merca ligger jeg sidelengs og leker meg litt...med sjuern går det fort og trygt...Mens folk klikker på meg siden jeg passerer dem i venstre filen...Merker på jobben at det er klin umulig å rekke fristene på jobb pga alle dumme trafikanter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Poenget var her egentlig Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Poenget var her egentlig Wicky? At det er dårlige sjåfører vel! flere som oppleverer det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jo, men hva hadde slædding og fint driv med det å gjøre mente jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jo, men hva hadde slædding og fint driv med det å gjøre mente jeg da? se forje side du! han svarte på et innlegg jeg hadde skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har en forferdelig hyle lyd fra motoren, følger liksom turtallet, kjente på rullene som er på reimen, og det ene var varmt, betyr det gåent lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har en forferdelig hyle lyd fra motoren, følger liksom turtallet, kjente på rullene som er på reimen, og det ene var varmt, betyr det gåent lager? Høres veldig logiskt ut det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Dagens nyhet: Tre elever onanerte i kake - serverte til medelever http://www.dagbladet.no/a/15453591/ http://www.ta.no/nyheter/article5493283.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 ^^ Skulle akkurat til å poste link Snakk om pinlig foreldremøte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 100 poeng.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Erik89: nei så jævlig!! Wicky: +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Sorry ;D så ikke. Må vel kunne kalles strike detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Skolisser er mye mer intressant. Hmm, jeg bruker av og til skolisser som belte. Men har to andre belter som jeg bruker i finere anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Fint jeg var hjemme fra jobb i dag, nå kom det plutselig noen takst menn som skulle se på hybelen jeg leier, noen som vet hvilken krav jeg har vis den blir solgt? Jeg har ingen interesse for å kjøpe, men vil gjerne leie i vært fall et halvt år til, men vet ikke om det bare er hybelen eller hele bygget som skal selges, er en butikk i første etasje og jeg leier i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg