Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel like fordømt ulovlig å kverke ulv for bønder og?


Hvis de virkelig var så bekymra for sauene sine burde de være i skogen med dem, som før i tia. 

 

 

Hvilken rett har vi mennesker til å utslette rovdyr? Jeg mener, vi er jo det største rovdyret, vi burde begynne oppryddingen i egne rekker isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde individual interiør på min e46 for et par år tilbake, og jeg likte det godt

Selvfølgelig, svart bil med cognacfarvede skinnseter var en smakssak, men jeg synes det var mye penere enn beige interiør.

Hadde jeg betalt 35-40 000 for tilsvarende når jeg kjøper ny bil........ NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like fordømt ulovlig å kverke ulv for bønder og?

Hvis de virkelig var så bekymra for sauene sine burde de være i skogen med dem, som før i tia. 

 

 

Hvilken rett har vi mennesker til å utslette rovdyr? Jeg mener, vi er jo det største rovdyret, vi burde begynne oppryddingen i egne rekker isåfall.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like fordømt ulovlig å kverke ulv for bønder og?

Hvis de virkelig var så bekymra for sauene sine burde de være i skogen med dem, som før i tia. 

 

 

Hvilken rett har vi mennesker til å utslette rovdyr? Jeg mener, vi er jo det største rovdyret, vi burde begynne oppryddingen i egne rekker isåfall

 

Bønder skal ikke kverke ulv uten lov, er ikke det jeg mener. Men at det burde vært mer tilrette lagt å gjøre det altså med lov, for akkurat nå så er det for mye ulv. Forskerne mener det kun er et fåtalls individer, men det kan det umulig være. For de 12 som ble tatt hadde jo tatt livet av minst en. Og her i bygda gikk det vel 2 på engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...