Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nettopp sett ferdig "Seven Wonders of the Industrial World" artig dokumentar. Interessant og ikke minst utrolig imponerende det de bygger. For å nevne noe, byggingen av Panamakanalen, hoover dam osv. Anbefales til de som har litt interesse for slikt :) Ligger på Netflix, 7 episoder på ca 45min hver.

Holder på å se den selv akkurat nå, veldig spennende dokumentar :) Så den på NRK for mange år siden og ble kjempeglad når jeg fant den igjen nå på Netflix ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fått med dere det, men jeg har Wonders of the Universe her på Bluray, sett den hele noen få ganger nå, kvalitet :) Brian Cox er ganske fascinerende person, fordi han er så fascinert hele tiden og det er smittsomt :P

 

Edit: Dette svaret er angået samtalen på forrige side, sånn hvis det var uklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt litt 125ccm 2-takt enduro sykkel?

 

Har kjørt lett-mc før, type honda nsr og aprilia RS, men har vurdert å skaffe meg en endurosykkel med skilt for å leke litt på vei/skogen.

 

Er det noe å satse på? (blir jo selvfølgelig ikke nedstrupet, men full effekt fra fabrikk, ca 38-42 hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...