Fredrik 90 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Nettopp sett ferdig "Seven Wonders of the Industrial World" artig dokumentar. Interessant og ikke minst utrolig imponerende det de bygger. For å nevne noe, byggingen av Panamakanalen, hoover dam osv. Anbefales til de som har litt interesse for slikt Ligger på Netflix, 7 episoder på ca 45min hver. Holder på å se den selv akkurat nå, veldig spennende dokumentar Så den på NRK for mange år siden og ble kjempeglad når jeg fant den igjen nå på Netflix thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Skal bimmers folket noe spennende i påsken ? Hyttetur te Rauland, som vanlig hinsides bra vær og føre både på bortover- og nedover ski Sendt fra min SM-G900F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 3 påsken på jobb på rad dette her Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Kan ikke huske sist jeg hadde fritt i påsken. Må være 5-6 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Stenger tidlig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Anbefaler filmen cube på netflix for de som liker klaustrofobiske filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Det er flere filmer av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Sikkert fått med dere det, men jeg har Wonders of the Universe her på Bluray, sett den hele noen få ganger nå, kvalitet Brian Cox er ganske fascinerende person, fordi han er så fascinert hele tiden og det er smittsomt Edit: Dette svaret er angået samtalen på forrige side, sånn hvis det var uklart Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hva skjer med at det er lite aktivitet her om dagen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Blame Jesus Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 ha ha Det er vel kanskje noen som har mer enn nok med å spise påske-egg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ja, har ikke fått tak i påskeharen enda, så de eggene er fortsatt i distribusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ha ha ha! Jeg dævver! Jeg vet at det er smertefullt å bli sparket/kløpet/slått i pungen altså, men denne var ny: http://www.dagbladet.no/2014/04/15/nyheter/sykehus/utenriks/32844641/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Denne påska blir litt amputert da jeg sitter med et skoleprosjekt i ferien, fikk tilsendt bilde fra hytta idag.. Kan vel si at det hadde frista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Noen som har kjørt litt 125ccm 2-takt enduro sykkel? Har kjørt lett-mc før, type honda nsr og aprilia RS, men har vurdert å skaffe meg en endurosykkel med skilt for å leke litt på vei/skogen. Er det noe å satse på? (blir jo selvfølgelig ikke nedstrupet, men full effekt fra fabrikk, ca 38-42 hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg