Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp sett ferdig "Seven Wonders of the Industrial World" artig dokumentar. Interessant og ikke minst utrolig imponerende det de bygger. For å nevne noe, byggingen av Panamakanalen, hoover dam osv. Anbefales til de som har litt interesse for slikt :) Ligger på Netflix, 7 episoder på ca 45min hver.

Holder på å se den selv akkurat nå, veldig spennende dokumentar :) Så den på NRK for mange år siden og ble kjempeglad når jeg fant den igjen nå på Netflix ;)

Skrevet

Skal bimmers folket noe spennende i påsken ? :)

Hyttetur te Rauland, som vanlig :) hinsides bra vær og føre både på bortover- og nedover ski ;)

beha9e3e.jpguhy3ave8.jpg

Sendt fra min SM-G900F

Skrevet

Sikkert fått med dere det, men jeg har Wonders of the Universe her på Bluray, sett den hele noen få ganger nå, kvalitet :) Brian Cox er ganske fascinerende person, fordi han er så fascinert hele tiden og det er smittsomt :P

Edit: Dette svaret er angået samtalen på forrige side, sånn hvis det var uklart :P

Skrevet

Noen som har kjørt litt 125ccm 2-takt enduro sykkel?

Har kjørt lett-mc før, type honda nsr og aprilia RS, men har vurdert å skaffe meg en endurosykkel med skilt for å leke litt på vei/skogen.

Er det noe å satse på? (blir jo selvfølgelig ikke nedstrupet, men full effekt fra fabrikk, ca 38-42 hk)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...