Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I22? og hvilke høyttalere? Silkedome eller bånddiskant?

Galloene er sykt fete. På bilde, real life er de jo skikkelig små.

Jeg liker at de er bittesmå, bor i leilighet og hver kvadratdesimeter spart er en bra ting :P

 

I22 ja. Har fortsatt metallfjernkontrollen fra Primare her som pynteobjekt i hylla, faktisk, den likte jeg så godt at jeg ikke gadd å selge den (skåret ut fra en blokk med aluminiumMMMMmm...).

Og Mk1 av disse XTZene: http://surround.no/Produkter/Høyttalere/Småhøyttalere/XTZ/XTZ-9926-MKII-Black-Pianolakk-PAR-100240-p0000000245.aspx

 

Husker hvor slitsomt det var å holde på med lyd og sånt... Tunge ting inn og ut hele tiden, masse eksperimentering, aldri fornøyd bare fattigere hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. Kvasi, jeg vet at du ikke liker det, men her går det i Klipsch :P

 

 

Har null problemer med klipsch, sånn egentlig, men jeg har aldri fått det til å spille tilfredstillende i stereo. Til hjemmekino er det ikke tvil om at det er badass..

Solgte btw etpar rf7 for 23k heromdagen sånn mest pga at jeg var lei av de og ville ha de bort  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke det, men halaldyr spises av muslimer. De ser ut som kuer, bare at de er myyye mindre og mye mer fluffy.

Bilde av halaldyr:

fluffy-cows.jpg

Blodfargen til halaldyr er så mørkt at det ser svart ut, og hannkjønnene kan faktisk reprodusere de også.

Ohh the irony!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo igjen veldig dette at Klipsch er en utfordring, og det kan man jo også se mye av på sentralen, Klipsch' venner er vel den mest aktive "vennetråden" og det snakkes omtrent utelukkende om forsterkermatching og mods grunnet skarpe toner :P

 

Denne får foten til å gå, samt at hjertet hopper over en takt i ny og ne om jeg drar på litt :D En god kilde er mer anbefalt enn Youtube selvfølgelig, men det har vel de fleste tilgang på, mest for å ha noe å vise til at jeg legger ved link :) Hele The Wall albumet er igrunn en eneste stor nytelse om man kjører de gjennom på en god CD-spiller, albumet går med glidende overganger og med et enormt trøkk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke legge deg før du har sett bildene under og innsett at en føkkings centipede ble spist opp av en slange og SPISTE SEG UT IGJEN AV SLANGENsnake_0.png?itok=eUXLfksV

 

Seriøst, jeg hater centipedes mer enn en truse full av skorpioner, edderkopper og tissemaur! Verste levende tingen jeg vet om. Du ser hvorfor! Og de kan ikke kverkes av å bare hoppe litt på dem, jævlene motstår det aller meste av slag en vanlig person hadde klart å gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøbuse: Du har kanskje med den over aaalt?

M|Fjeld: Har sett begge :P Syke filmer.

Fredrik90: Slanger har jeg ikke så store problemer med, bare man finner en stokk å slå med i umiddelbar nærhet. Går an å paralysere de om man treffer hardt på kroppen til dem.. Men disse jungeltusenbenene hadde fått meg i panikk. Edderkopper er jævlige, men de er små nok til å knerte med skoa på. En skorpion hadde jeg bare sparka vekk også. Tusenben av den størrelsen hadde jeg vært redd for skulle klamre seg til foten min eller noe sånt.

Glad jeg bor i Norge der vinteren kverker det meste av insekter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...