316 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Du går etter GPS-kordinater og målet er å finne en cache med en papirlogg hvis du skriver navnet ditt og når du fant den. Før du finner den kan du bli videresendt via andre bokser som inneholder oppgaver eller kordinater for eksempel. I går kom jeg over en morsom en som inneholdt et puslespill med 6-7 brikker som man skulle pusle sammen for å finne kortinatene til neste boks, som igjen kun inneholdt kordinater. 3-4 slike, så endte jeg opp med å finne cachen til slutt. De rangeres forresten etter D og T, difficulty og terrain. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Herligt vær på vestlandet idag! Vært ute å brukt opp 35L bensin på M5 en idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 ute og cruiser nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Like hermano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Kort fortalt, du taster inn gpskoordinater på gps og følger dem og ser om du finner en pakke som ligger der. Su åpner og legger tilbake. Noen steder står ny gpskoordinater i pakken. oooiii wooooow det hørtes DRIIIIIIITSPENNENDE UT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 ute og cruiser nå Sent from my iPhone using Tapatalk Legg ut bildene av de ekte bbs-senterkoppene også a!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Da må du inn på tråden min og se snart, hater <3 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Lite å gjøre i dag, Wicky? Du har fem biler, ta deg en tur. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Nei as... ikke 5 biler.... E46....E36...S211.... E38 er brent til en utlending i drammen, w204 står hos forhandler usolgt... Brodern stakk av med kromfolie merca...Har igjen e46... den har ikke fine hjul...så den står hjemme...E36en har yngstebror stukket av med... Og kona nekter å la meg fra ut fordi "ja du er ute hele tiden og møter gutta så du trenger ikke dra ut! Hold deg hjemme idag og se på kjedelige filmer med meg!"... Og imens har alle gutta en helsikes fest i byen med bursdagsfeiring... ukoselig å åpne snaps idag kjenner jeg... hermanoo90 og Martin1993 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Ouch!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 hva ouch... jeg fikk lov til å drikke 1 glass cola og popcorn uten smør....føler meg kul... hermanoo90, Shattered og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 hva ouch... jeg fikk lov til å drikke 1 glass cola og popcorn uten smør....føler meg kul... Slanker hu deg? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Ærn Ærn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Slanker hu deg? haha Det har hun prøvd på i 10år...Enda ikke klart det Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Hvorfor ikke bare nøkke av minuspolen fra batteriet en stund? Skal prøve på det. Så på nettsøk at dette var alternative måten å gjøre det på. Noen mening om hvor lenge den bør taes av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg