Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du går etter GPS-kordinater og målet er å finne en cache med en papirlogg hvis du skriver navnet ditt og når du fant den. Før du finner den kan du bli videresendt via andre bokser som inneholder oppgaver eller kordinater for eksempel. I går kom jeg over en morsom en som inneholdt et puslespill med 6-7 brikker som man skulle pusle sammen for å finne kortinatene til neste boks, som igjen kun inneholdt kordinater. 3-4 slike, så endte jeg opp med å finne cachen til slutt. De rangeres forresten etter D og T, difficulty og terrain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt, du taster inn gpskoordinater på gps og følger dem og ser om du finner en pakke som ligger der. Su åpner og legger tilbake.

Noen steder står ny gpskoordinater i pakken.

 

 

oooiii wooooow det hørtes DRIIIIIIITSPENNENDE UT!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei as... ikke 5 biler.... E46....E36...S211.... E38 er brent til en utlending i drammen, w204 står hos forhandler usolgt... Brodern stakk av med kromfolie merca...Har igjen e46... den har ikke fine hjul...så den står hjemme...E36en har yngstebror stukket av med... Og kona nekter å la meg fra ut fordi "ja du er ute hele tiden og møter gutta så du trenger ikke dra ut! Hold deg hjemme idag og se på kjedelige filmer med meg!"...

 

Og imens har alle gutta en helsikes fest i byen med bursdagsfeiring... ukoselig å åpne snaps idag kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...