Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei er lite av det :P

Jeg har vel aldri hatt bil som har vært så "pen" i lakken at den bare trenger en ordentlig Polering :) alle de gamle bilene mine har vært så sliten i lakken at de måtte ha et nytt lag med lakk xD

Så derfor jeg spør, sånn du man har en plass og starte, sånn at 530'n holder seg pen i lakken ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat byttet fra blytunge 17" som stod på CRXen til 16"! Fy faen, jeg er sjokkert over forskjellen i handlingen! Bilen har ikke servo, og den var veldig tung å ratte i byen. Nå føles den som en gammel bil med litt tung servo!

 

Beste er dog at jeg slipper "rånefelgene". Litt lættis at kurderne på lokale bilvasken som bytta felgene for meg digga de :P (har ingenting i mot de, kjempehyggelige og flinke folk med gode priser)

 

Før og etter bilder vedlagt!

 

 

Beholder jeg bilen til neste sesong skal jeg kanskje sette på 15". Jeg har blitt lettfelgsfrelst, hallelujaaah

post-52793-0-97421000-1397911001_thumb.j

post-52793-0-79290100-1397911049_thumb.j

post-52793-0-19137600-1397911087_thumb.j

post-52793-0-00282300-1397911121_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat byttet fra blytunge 17" som stod på CRXen til 16"! Fy faen, jeg er sjokkert over forskjellen i handlingen! Bilen har ikke servo, og den var veldig tung å ratte i byen. Nå føles den som en gammel bil med litt tung servo!

Beste er dog at jeg slipper "rånefelgene". Litt lættis at kurderne på lokale bilvasken som bytta felgene for meg digga de :P (har ingenting i mot de, kjempehyggelige og flinke folk med gode priser)

Før og etter bilder vedlagt!

Beholder jeg bilen til neste sesong skal jeg kanskje sette på 15". Jeg har blitt lettfelgsfrelst, hallelujaaah

Den så jo bedre ut med 16" felgane! Det var det morsomste :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjuk med dette været og en manglende BMW å kjøre med.. Så da drømmer man på Youtube istede! Jeg håper en gang i fremtiden at jeg har spart opp nok penger til å cashe ut den eksakte E24 modellen jeg vil ha uten å måtte fire på tilstand! M635Csi eller en 635Csi i rett farge og tilstand er drømmen! Jeg antar jo at det vil koste flesk, men man finner ikke en bedre kjøreopplevelse etter min mening for en bil man kan bruke hver dag uten å ofre noe, motorlyd, styrefølelse, lange girskift(kanskje noen som er uenig med meg her..), førerorientert interiør.. Nye BMWer gir deg ikke en slik opplevelse. Man må på E24/E28 modeller og eldre.. Jeg er litt sånn som Chris Harris på Youtube angående måten jeg opplever en gammel BMW på.. Dessverre er E30 utenfor min smak, langt utenfor :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...