bingo Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 har sjekket finn i en uke nå, lite rundt dørene her. men har det vel egentlig ikke så travelt heller da, er bare jeg som liksom MÅ ha det med engang
bingo Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 sykkel spørsmål igjen! er dette en grei sykkel å komme i form på? http://www.orklasport.no/index.php?page ... 1&vmcchk=1 Sjekk om du finner deg en billig Trek 6300! Der får du hydrauliske skivebremser og minst like godt utstyr ellers! Får de ofte på tilbud siden folk selger fjordårsmodellene Nakamura har jeg lite troa på. Drar du til andre land vil ikke folk ha hørt om merket, siden det produseres for g-sport. Trek er internasjonalt, og blandt annet promotert av lance armstrong.. De har også ett undermerke som heter bontrager. Bontrager produserer sete, dekk, styrestem osv. på trek-syklene, og siden trek da handler med seg selv, er det med på at du kan få mye sykkel for pengene ja jeg får vel kanskje bare vente og se, har heller aldri hørt om nakamura. en kompis kjøpte seg en merida og han er kjempe fornøyd, så jeg vet ihvertfall at det fungerer. men da skal jeg sjekke ut trek sykler også takk for svar
[space] Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Merket på ramma spiller ikke så mye rolle. Det viktigste er at komponentene som sitter på er gode. Altså hjul, krank, gir osv. Dette kommer stort sett fra noen få leverandører, som Shimano, og finnes i forskjellige klasser, fra billig til dyrt. Jeg har en Everest Adventure hybridsykkel jeg tenker jeg skal selge nå som jeg får raceren. Vurderer også å bytte den i en terrengsykkel.
noekult Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 OK. Jeg syns alle som snakker negativt om amerikanerne og amerikanernes biler fra dagen i dag, skal holde tåta før de skjønner hva som faktisk foregår der for tiden. 1. Det går Lamborghini Gallardoer med Twin Turbo oppsett og 1500 hester PÅ HJULA og blir kjørt til daglig - og veier et halvt tonn mindre enn Veyron. 2. Hvis det er en for tung bil, så finner du også slike Lotuser der: Hvor mye hk spør du? 663. Si det tallet en gang til. Det er samme kaliber som det aller, aller tøffeste fra Ferrari, Porsche, Lamborghini osv., i en bil som veier halvparten som de nevnte bilene. De gutta over dammen er helt rå på en ting, og det er å dra den helt ut! 3. OK. Så du mener da at Lotusen og Gallardoen er for ekstremt trimma og at karrosserioppsett og driftsikkerhet ikke kan matche en fintrimma bil fra fabrikken, som er laget av ingeniører heller enn hobbymekanikere. Hva med en 2012 modell Corvette ZR1? Bilen har akkurat tatt en runde på Nürburgring på........... hold pusten Fredrik... 7 minutter og 19 sekunder. Det er 10 sekunder, TI jævla sekunder raskere enn Kinderegget, Enzo, Carrera GT, Zonda F Clubsport osv osv osv. I en utskjelt amerikansk bil. Med navigasjon, skinninteriør og alt annet som finnes i en moderne sportsbil i dag. Ikke minst, så koster den (i utlandet uten teite avgifter) 1/4 av lignende tilbud fra Ferrari (599 GTO) og 1/3 av lignende tilbud fra Porsche (GT2 RS). De har sprengt vekt/effektforholdet med denne bilen sammenlignet med alle vanlige biler, og også ytelse/prisforholdet... I want one nooooooooooow! 800.000 m/ moms u/avgifter = blir jeg rik så skal jeg ha en ny ZR1 som banebil! Må jo være helt vanvittig med potensiale i denne bilen... 0-100 på 3,4 sekunder osv... Toppfart er 320 km/t "minst"... Nei, hatten av til amerikanerne. Jeg skal faen ikke skjelle dem ut lenger. Den europeeiske arrogansen om at det kun er europeere som klarer å lage og modifisere gjennomførte sportsbiler, kan godt begraves nå.
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Sittet på med sistnevnte bil på bane på Våler Nevnte dette for en kollega som har en far som er Corvette-gal, så da måtte han kjøpe seg en selv
wicky124 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kommer vel en motpost om hvor bra porscha er rundt ringen med tanke på lyd og teknikk og at det er verdt de 10 sek den bruker ekstra....
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Forresten, de Underground racing gutta er jo helt syke. Så noen filmer hvor de hadde noen drag mot Hayabusa Turbo. Han som kjørte den hadde aldri tapt mot før, nå ble han rett og slett parkert, frakjørt, eid
bingo Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 denne sykkelen da? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28869475
noekult Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kommer vel en motpost om hvor bra porscha er rundt ringen med tanke på lyd og teknikk og at det er verdt de 10 sek den bruker ekstra.... Porsche taper aldri og Porsche-fans tar aldri feil, det vet alle Forresten, de Underground racing gutta er jo helt syke. Så noen filmer hvor de hadde noen drag mot Hayabusa Turbo. Han som kjørte den hadde aldri tapt mot før, nå ble han rett og slett parkert, frakjørt, eid Ja, så et klipp der de kjørte TT Gallardo mot standard Gallardo - det var som om standard Gallardoen var en 1.9TDI Passat og TT Gallardoen var en en... Gallardo TT'en bare gassa og forsvant som om vanlige Gallardoen ikke prøvde seg engang! Syke er jo at disse bilene parkerer Lingenfelter Corvettene, de som har vært kjent i lang tid som "pretty much unbeatable" på lyskryss og motorvei kappkjøring! Syke tider vi lever i.
ingard Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 OK. Jeg syns alle som snakker negativt om amerikanerne og amerikanernes biler fra dagen i dag, skal holde tåta før de skjønner hva som faktisk foregår der for tiden.1. Det går Lamborghini Gallardoer med Twin Turbo oppsett og 1500 hester PÅ HJULA og blir kjørt til daglig - og veier et halvt tonn mindre enn Veyron. 2. Hvis det er en for tung bil, så finner du også slike Lotuser der: Hvor mye hk spør du? 663. Si det tallet en gang til. Det er samme kaliber som det aller, aller tøffeste fra Ferrari, Porsche, Lamborghini osv., i en bil som veier halvparten som de nevnte bilene. De gutta over dammen er helt rå på en ting, og det er å dra den helt ut! 3. OK. Så du mener da at Lotusen og Gallardoen er for ekstremt trimma og at karrosserioppsett og driftsikkerhet ikke kan matche en fintrimma bil fra fabrikken, som er laget av ingeniører heller enn hobbymekanikere. Hva med en 2012 modell Corvette ZR1? Bilen har akkurat tatt en runde på Nürburgring på........... hold pusten Fredrik... 7 minutter og 19 sekunder. Det er 10 sekunder, TI jævla sekunder raskere enn Kinderegget, Enzo, Carrera GT, Zonda F Clubsport osv osv osv. I en utskjelt amerikansk bil. Med navigasjon, skinninteriør og alt annet som finnes i en moderne sportsbil i dag. Ikke minst, så koster den (i utlandet uten teite avgifter) 1/4 av lignende tilbud fra Ferrari (599 GTO) og 1/3 av lignende tilbud fra Porsche (GT2 RS). De har sprengt vekt/effektforholdet med denne bilen sammenlignet med alle vanlige biler, og også ytelse/prisforholdet... I want one nooooooooooow! 800.000 m/ moms u/avgifter = blir jeg rik så skal jeg ha en ny ZR1 som banebil! Må jo være helt vanvittig med potensiale i denne bilen... 0-100 på 3,4 sekunder osv... Toppfart er 320 km/t "minst"... Nei, hatten av til amerikanerne. Jeg skal faen ikke skjelle dem ut lenger. Den europeeiske arrogansen om at det kun er europeere som klarer å lage og modifisere gjennomførte sportsbiler, kan godt begraves nå. Skulle bare mangle at de klarte å lage 1 bil
flobben Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 OK. Jeg syns alle som snakker negativt om amerikanerne og amerikanernes biler fra dagen i dag, skal holde tåta før de skjønner hva som faktisk foregår der for tiden.1. Det går Lamborghini Gallardoer med Twin Turbo oppsett og 1500 hester PÅ HJULA og blir kjørt til daglig - og veier et halvt tonn mindre enn Veyron. 2. Hvis det er en for tung bil, så finner du også slike Lotuser der: Hvor mye hk spør du? 663. Si det tallet en gang til. Det er samme kaliber som det aller, aller tøffeste fra Ferrari, Porsche, Lamborghini osv., i en bil som veier halvparten som de nevnte bilene. De gutta over dammen er helt rå på en ting, og det er å dra den helt ut! 3. OK. Så du mener da at Lotusen og Gallardoen er for ekstremt trimma og at karrosserioppsett og driftsikkerhet ikke kan matche en fintrimma bil fra fabrikken, som er laget av ingeniører heller enn hobbymekanikere. Hva med en 2012 modell Corvette ZR1? Bilen har akkurat tatt en runde på Nürburgring på........... hold pusten Fredrik... 7 minutter og 19 sekunder. Det er 10 sekunder, TI jævla sekunder raskere enn Kinderegget, Enzo, Carrera GT, Zonda F Clubsport osv osv osv. I en utskjelt amerikansk bil. Med navigasjon, skinninteriør og alt annet som finnes i en moderne sportsbil i dag. Ikke minst, så koster den (i utlandet uten teite avgifter) 1/4 av lignende tilbud fra Ferrari (599 GTO) og 1/3 av lignende tilbud fra Porsche (GT2 RS). De har sprengt vekt/effektforholdet med denne bilen sammenlignet med alle vanlige biler, og også ytelse/prisforholdet... I want one nooooooooooow! 800.000 m/ moms u/avgifter = blir jeg rik så skal jeg ha en ny ZR1 som banebil! Må jo være helt vanvittig med potensiale i denne bilen... 0-100 på 3,4 sekunder osv... Toppfart er 320 km/t "minst"... Nei, hatten av til amerikanerne. Jeg skal faen ikke skjelle dem ut lenger. Den europeeiske arrogansen om at det kun er europeere som klarer å lage og modifisere gjennomførte sportsbiler, kan godt begraves nå. Skulle bare mangle at de klarte å lage 1 bil er vel som med Nor-tech.... noen europere som har flytta over
850i Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 LIKER http://home.mobile.de/home/fahrzeuge-kleissler.html Åh herreGUD! Skulle gjort mye rart for å få tak i den E34 Alpina B10-BiTurbo som er der! Egentlig for de fleste bilene der, men må si E34'n er min drømmebil #1. Hmmmm.... Mye rart? Tror det holder om du betaler dem 24.500 Euro for den
[space] Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Corvette er mye moro for penga, om en ikke bor i Norge hvor den blir skattet ihjel. Det samme kan vel sies om Mustang, som i statene er en billig "folkesportsbil" ala MX5 her.
[space] Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 LIKER http://home.mobile.de/home/fahrzeuge-kleissler.html Åh herreGUD! Skulle gjort mye rart for å få tak i den E34 Alpina B10-BiTurbo som er der! Egentlig for de fleste bilene der, men må si E34'n er min drømmebil #1. Hmmmm.... Mye rart? Tror det holder om du betaler dem 24.500 Euro for den = 192.500 norske. + avgifter så er du fortsatt innenfor budsjett om du selger bilen du kjører i dag. Er jo bare snakk om hva slags bil du kan leve med.
Anbefalte innlegg