wicky124 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Smil folkens For flere morsomme greier, sjekk snap-storyene mine S.Hafsmo, M|Fjeld, Martin1993 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Oh my god. Spottet en Lexus LFA!!! Er det fortsatt kun en i Norden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Oh my god. Spottet en Lexus LFA!!! Er det fortsatt kun en i Norden? om den er svart og har bergen skilt så er det vel fortsatt den samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Bergen? Bilen hører til i Stavanger, men jeg tror den har østlands-skilt. Den har uansett ikke Bergens-skilt. Edit: den er DN-registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Så ikke skiltnummeret. Spottet den på veien et par km unna vålerbanen. Var svart, så sto det LFA i grillen en plass foran med noen store gråhvite bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 http://www.tv2.no/underholdning/broom/rune-fikk-kommunen-til-aa-hoevle-ned-fartsdumpen-3932409.htmlLurer på om jeg kan få høvlet ned fartsdumpene rundt om her hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Kunne trengt litt høvling selv.. Har to stk av disse veldig smale men alt for høye dumpene på vei inn i byggefeltet hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Lexus LFA er så råå!! ELSKER den bilen <3 Oslo er fantastisk for bilspotting om dagen. Ser noe veldig interessant hver dag, fra eldgamle biler til diverse superbiler. I dag så jeg en slik 80-talls Aston Martin Vantage, noe jeg aldri har sett på veien før: Trodde først at det var en Mustang da jeg så fronten fra avstand, så kom den nærmere og jeg mista haken litt. Dette er også drømmebiler for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Så ikke skiltnummeret. Spottet den på veien et par km unna vålerbanen. Var svart, så sto det LFA i grillen en plass foran med noen store gråhvite bokstaver.sjekk ut lexus norge på fb. kommer på panser 20mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Oh my god. Spottet en Lexus LFA!!! Er det fortsatt kun en i Norden? Om den hadde Norske skilter så er den nok den eneste i Norden ja, og en av svært få i Nord Europa Oslo er fantastisk for bilspotting om dagen. Ser noe veldig interessant hver dag, fra eldgamle biler til diverse superbiler Er mye penger blandt folk ja, det ser man lett på bilparken her i landet som begynner å bli bra Det som er litt imponerende er at man ser faktisk ikke så stor forskjell på spottings lengere mellom Oslo og andre europeiske storbyer, også når man tar høyde for hvor mye mer disse bilene koster her i landet så er det litt imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Å joda, det er KLART forskjell mellom Oslo og andre rike, store Europeiske byer Husker best Frankfurt, bortgjemte parkeringshus med ingen tilsyn hadde 458 Italiaer stående Også stå superbilene i rekke og rad i Dusseldorf også... Ser lite av uvanlige superbiler her, men er helt enig i at det er imponerende hva som finnes basert på våre veier, våre strenge lover, vår korte sesong og våre høye priser. Jeg tror jeg fant video av Nytern om morgenen: Nytern, adne95 og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Alt for langt domenenavn.. En URL skal være kortest mulig Hva har du planer om å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 bilproduktimport.... dott enno... veldig langt navn..rett og slett... "bilprodukt.no" høres bedre ut... Men gratulerer mister noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Bilprodukter . No finnes vel fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg