Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lexus LFA er så råå!! ELSKER den bilen <3

 

Oslo er fantastisk for bilspotting om dagen. Ser noe veldig interessant hver dag, fra eldgamle biler til diverse superbiler. I dag så jeg en slik 80-talls Aston Martin Vantage, noe jeg aldri har sett på veien før:

 

SC06_1986_Aston_Martin_V8_Vantage_Volant

 

Trodde først at det var en Mustang da jeg så fronten fra avstand, så kom den nærmere og jeg mista haken litt. Dette er også drømmebiler for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god. Spottet en Lexus LFA!!! Er det fortsatt kun en i Norden?

 

Om den hadde Norske skilter så er den nok den eneste i Norden ja, og en av svært få i Nord Europa :)

 

 

Oslo er fantastisk for bilspotting om dagen. Ser noe veldig interessant hver dag, fra eldgamle biler til diverse superbiler

Er mye penger blandt folk ja, det ser man lett på bilparken her i landet som begynner å bli bra :) Det som er litt imponerende er at man ser faktisk ikke så stor forskjell på spottings lengere mellom Oslo og andre europeiske storbyer, også når man tar høyde for hvor mye mer disse bilene koster her i landet så er det litt imponerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, det er KLART forskjell mellom Oslo og andre rike, store Europeiske byer ;) Husker best Frankfurt, bortgjemte parkeringshus med ingen tilsyn hadde 458 Italiaer stående :P Også stå superbilene i rekke og rad i Dusseldorf også...

 

Ser lite av uvanlige superbiler her, men er helt enig i at det er imponerende hva som finnes basert på våre veier, våre strenge lover, vår korte sesong og våre høye priser.

 

 

 

Jeg tror jeg fant video av Nytern om morgenen:

 

eJYAnyF.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...