Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det ser ganske fornuftig ut. Det er vanskelig å få en Passat til å fremstå stort finere... :)

 

Plastidip chrome listene sorte så blir de enda mer stilrent sammen med rødt. Så kan du fjerne dippen om du vil selge den med chrome senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dude som skyldte meg penger i gjøviksområdet... han gjorde opp for seg...veldig fort... kjede seg på en fredag kveld fører til at gutta tar seg en tur til Gjøvik på natta ;)

 

Google, facebook og snille sms til foreldre/kjæreste gjør at pengene kommer veldig fort inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at folk fortsetter å svindle er fordi de aldri tror de vil få no konsekvenser av handlingene sine.... "pfft er bare 4tusen jo..hva skal han gjøre a" tenker de som svindler... Men når det dukker opp folk på døra så er ikke svindlerne så jævla tøffe...

 

Vi gikk fra "ja hva faen skal du gjøre a?jeg betaler når jeg har penger!Ikke mas mer!" til "ikke besøk meg igjen jeg orker ikke sånt drama jeg fikser penger til deg på onsdag. lover. eller så kan du hente det du vil hente hos meg"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at folk fortsetter å svindle er fordi de aldri tror de vil få no konsekvenser av handlingene sine.... "pfft er bare 4tusen jo..hva skal han gjøre a" tenker de som svindler... Men når det dukker opp folk på døra så er ikke svindlerne så jævla tøffe...

 

Vi gikk fra "ja hva faen skal du gjøre a?jeg betaler når jeg har penger!Ikke mas mer!" til "ikke besøk meg igjen jeg orker ikke sånt drama jeg fikser penger til deg på onsdag. lover. eller så kan du hente det du vil hente hos meg"....

 

Me like :) !  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det IKKE skal deles på forum når :

 

Fyren har åpen profil

TLFnr er tilgjengelig på gulesider.no

Adresse er tilgjengelig på gulesider.no

Han har svindlet folk og brukere her advarer mot å handle med han

Brukere kommer med LOVLIGE løsninger på å få løst problemet

Andre brukere i fremtiden kan Google vedkommende som svindler og bli advart...

 

 

Er mye dere moderatorer heller burde bruke tiden på....  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om all info om folk er offentlig info. Så trenger ikke folk og få dette publisert her og der.

Brukernavn på en "svindler" er nok. Om noen har hatt en uheldig handel med noen så betyr det ikke automatisk at de svindler alle og skal bli hengt ekstra ut.

Vi har heller ikke hørt begge sider av saken. Den andre kan jo også mene at den første har gjort feil.

Ifølge den logikken så er GS bildeler svindlere. Jeg har hat uheldig handel med de 2 ganger.

Les gjerne forumsreglene på bimmers før dere begynner og legge ut ting her.

11. Uønsket innhold - Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Har du et personlig problem med en person så hold det for deg selv og ta det evt. direkte opp med vedkommende. Vi skal ikke ha offentlig "skittkasting" i forumet!

Vi som er gjester på et forum skal følge eiers lover og regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..da burde dere kanskje slette den tråden med tilbakemld til brukerne? Der står det jo masse navn og info og svindel anklagelser og det som verre er...?

 

La oss ta ett eksempel...Morty999...han skylder flere brukere her på forumet penger, han leverer ikke varer som avtalt og kommer med samme unnskyldningene... Er det da FEIL å legge ut info om han? At ingen burde handle fra han? At moren hans ringer sjefene til de han skylder penger og sier "ååå din ansatt truer sønnen min buhuuu"? Er det da kanskje bedre å ikke skrive en shitt om han slik at han kan fortsette å svindle folk?

 

Dere må ta en klype salt en gang i blant..du er like mye gjest på forumet som meg, selv om du har en tittel her inne. Det er ingen straffbar handling forbundet med å informere andre brukere om at en bruker ikke anbefales å handle med... denne personen du slettet lenger opp har vel lurt flere når mange brukere kommer inn og sier "han er en tulling og skylder penger til flere"....

 

Menmen...deres forum...im only visiting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...